Nii ja korsetti ei tule kysymykseen koska satiinikangas on NIIN ohutta..hyvä ku voi stringejäkään laittaaGattaca kirjoitti:Korsetti tai joku muu nauha masun ympärille.
Nesteenpoisto auttaa vain, jos vatsan pömpätys on vettä eikä läskiä.
Mulla ainakin jenkkakahvat tulee ekana ja lähtee viimesenä, miten vaan riudun ja räydyn. Ja ne on karmeet sairaalloisen rääpäleellä, kuin siivet lantiolla.
Miten hoikistua 30 tunnissa juhlamekkoon?
Kannattaa muistaa, että masu on hyvin todennäköisesti takaisin samoissa mitoissa heti kun aloitat kekkereissä ruokailun ja juomisen, eli onko se sitten sen arvoista? Ainoastaan korsetti (tai sellaiset kaameat tukialkkarit) voivat pitää masun kurissa all the way. Mutta silloinkin pitää varoa, ettei ähky yllätä. 

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Vaola kirjoitti:Kannattaa muistaa, että masu on hyvin todennäköisesti takaisin samoissa mitoissa heti kun aloitat kekkereissä ruokailun ja juomisen, eli onko se sitten sen arvoista? Ainoastaan korsetti (tai sellaiset kaameat tukialkkarit) voivat pitää masun kurissa all the way. Mutta silloinkin pitää varoa, ettei ähky yllätä.
Just tota mä kans kelailin, mutta päivä on lähtenyt hienosti ja kevyesti käyntiin. Aamulla ruisleipä ja kahvi lounaalla jogurtti ja illalla vaikka hedelmiä, notta eiköhän tää tästä. Pitää siis vaan juoda juhlissa ja vetää vatsaa sisään ja taiteilla piikkareilla..ei saatana...
Nyt seuraa vinkkien vinkki!Sannnu kirjoitti:Pitää siis vaan juoda juhlissa ja vetää vatsaa sisään ja taiteilla piikkareilla..ei saatana...
Krapulakin on nestehukkaa, eli nyt vaan äkkiä darra päälle! Ja sit et tarviikaan kun yhden drinkin ja rai rai voi taas alkaa, ja vatsakin säilyy littanana, kun siellä on vaan se yksi!

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
No mut eihän me tiedetty/muistettu ennakkoon sun vaatteiden osto-ongelmaa. Meillähän ei ole muuta yhteistä kuin Kitinä niin miksi pitäis muistaa. Vaihto- ja palautusoikeushan on olemassa jonkin aikaa.Sannnu kirjoitti:Mulli75 kirjoitti:Herää kysymys miten vasta nyt alat miettiä pukuun mahtumista jos isot juhlat kyseessä niin kutsukin on varmaan tullut riittävän ajoissa.
No voi vittu, kun ongelma onkin just siinä, että ostin mekon eilen kun piti valita kahden koon väliltä päädyin mieluummin pikkasen piukeeseen kuin karseeseen telttaan...taidan olla jo aiemminkin maininnut että mulle tuo kauppojen mitotus on niin hanurista... ja siis se on just ihan pikkasen kireä...joku vois sanoa, että ei ole, mutta itellä on ankee fiilis...
Kokemuksen syväkurkku eiq pyllyääni joo.huima kirjoitti:Kuulosti niin kokemuksen syvältä .. rinta(?)ääneltä.
Voin jakaa tärkeimmän tiedon tältäkin päivältä: pylly niin kipee (verrattavissa melkein synnytyksen jälkeiseen, siis lapsen, siis tää kakan... nyt sekosin), ettei ees istuminen ilman tyynypinoa onnistu. Mun pylly sentään on suht kestävää laatua.
Aattelin osallistua kielikurssille tän håånon suomeni kans.
Mä olen kanssa joskus kokeillut aterioida kevyemmin, jos on tiedossa jotain vastaavaa ku Sannnulla. Mutta pari ongelmaa tekivät homman osaltani ihan mahdottomaksi:
a) Jos vatsa kurnii, se tulee helposti mulla kipeäksi, jopa niin että turpoaa entisestään!
b) Huonosti syöneenä, huonolla viinapäällä varustettuna naisena olenkin sitten ollut "lystikäs" jo ennen kuin piti. Pari kertaa moinen yhdistelmä on myös tuonut huonon olon, heikotuksen, joskus jopa pyörrytyksen.
Sannnu: Tsekkaa ennen lähtöäsi jotain ravitsevaa napaan. Esim ihan vaan ruisleipää raakana, tai jokin kevyt sosekeitto tms.
a) Jos vatsa kurnii, se tulee helposti mulla kipeäksi, jopa niin että turpoaa entisestään!
b) Huonosti syöneenä, huonolla viinapäällä varustettuna naisena olenkin sitten ollut "lystikäs" jo ennen kuin piti. Pari kertaa moinen yhdistelmä on myös tuonut huonon olon, heikotuksen, joskus jopa pyörrytyksen.
Sannnu: Tsekkaa ennen lähtöäsi jotain ravitsevaa napaan. Esim ihan vaan ruisleipää raakana, tai jokin kevyt sosekeitto tms.
- Riemumieli
- Kitisijä
Toihan on yleensä ihan jees, mut ei oikein bileilemään lähties kannata. Se oksunhaju pinttyy suuhun turhan hyvin, pippelinsaanti kärsii (miehet jostain syystä haluu pussailla usein ennen paneskeluu). Jotkut saitit kyl neuvoo siinäkin miten pitää hampaansa / suunsa kuosissa oksuista huolimatta... Mut tosiaan, eihän sitä jaksa vatsa tyhjänä tanssiakaan. Saati nussia. Tai juoda viinaa.Riemumieli kirjoitti:OKSENTAMINEN, OKSENTAMINEN, OKSENTAMINEN.
Mä näin eilen liikennevaloissa sellaisen pömpän, ettei kyllä viehättänyt. Tiukkaakin tiukempaa paitaan ja hameeseen pukutunut neito, mutta vatsa roikkui hameen päälle kuin vedellä täytetty muovikassi. Se oli kyl oksetus.Keikaus kirjoitti:Tää on myöhäistä, mutta sanonpa kuitenkin, että anna pömpöttää. Se on monen mielestä ihan viehättävää.
Loppuraportti:
Syömättä oleminen kannatti ja mekko näytti kivalta...monet kehuivat..lisäksi muutama nainen kyseli, kuinka olen oppinut kävelemään korkkareilla niin kauniisti. Kolmen ruokalajin illallisen jälkeen vatsa oli hiukan pömpällä, muttei pahasti ja illan pimetessä kukaan ei sitä edes huomannut. Kivaa oli!
Syömättä oleminen kannatti ja mekko näytti kivalta...monet kehuivat..lisäksi muutama nainen kyseli, kuinka olen oppinut kävelemään korkkareilla niin kauniisti. Kolmen ruokalajin illallisen jälkeen vatsa oli hiukan pömpällä, muttei pahasti ja illan pimetessä kukaan ei sitä edes huomannut. Kivaa oli!