Mihin horoon olet viimeksi sekaantunut?
Kaksoseen. Juu, vahvisti ennakko-odotuksia sekä -luuloja. Huolettomia menijöitä, vähän pinnallisia ja keskittymiskyvyttömiä. Ainakin seksi toimi loistavasti, käytännön asiat suhteessa ei niinkään eli suhde ajautui arjen karikoille ja lopulta upposi. Mutta mikään ei estä toisenkin kerran samaa merkkiä yrittämästä, olihan se hauskaa niin kauan kuin sitä kesti. Eihän tässä olla naimisiin menossa tai perhettä perustamassa.
Oma horoni on skorppari ja onnistuneita pariutumisia olen kokenut oinaiden ja härkien kanssa. Kalat ja ravut kierrän kaukaa, vesimerkkien miehet tuntuvat olevan aikamoisia ansarinkukkia. Eivät kestä tälläisen riuskan naisen rakkautta.
Oma horoni on skorppari ja onnistuneita pariutumisia olen kokenut oinaiden ja härkien kanssa. Kalat ja ravut kierrän kaukaa, vesimerkkien miehet tuntuvat olevan aikamoisia ansarinkukkia. Eivät kestä tälläisen riuskan naisen rakkautta.
Mikähän tässä on... Oon törmännyt useisiin kaksoset-skorppari yhdistelmiin. Itse olen skorppari ja poikaystäväni on kaksonen. Mulla on useampi epäonnistunut härkä-, ja yksi epäonnistunut rapu-suhde plakkarissa.ComeBack kirjoitti:Kaksoseen.
Oma horoni on skorppari

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw