Heh! joo juottakaa ninni känniin niin saadaan taas tännekkin palstalle luettavaa1108 kirjoitti:Ja helevetti soikoon minullehan kerrotaan. Potilasta kuuluu piristää !
Vinkki, juottakaa mininaiselle väkeviä.
HEVIKARAOKEEN 18.9!!
-
ninnithequeen
-
ninnithequeen
-
Dumari
-
Dumari
-
ninnithequeen
-
slam
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Kiitos samoin!ninnithequeen kirjoitti:Mustaenkeli oli ihana nähdä pitkästä aikaa ja mistään muusta teille ei kerrotakaan
Miks piti nuqqua niin vähän, olla humalassa kovin ja saada itseaiheutettu krapula. Mukava jutella heti aamusta kuraattorin kanssa miettien samalla, kuinkakohan vahvasti se viimeyön viina vielä suupielistäni tuoksahtaa. Ei tuntunu hampaitten harjauksella aamulla olleen tehoa...
-
ninnithequeen
Niin ja Myltsi teki taas myltsit ja ilmesty paikalle eikä kertonna kenellekään etukäteen...Mylwin kirjoitti:Hätsäläimäre.
Kivaa oli nähdä mulgui pitkästä aikaa!
Harmi että kouluun pitää mennä, eikä voinut viipyä pidempään. Huah, puolen tunnin päästä tsratekian luennolle.
Kiitokset nyt vielä läsnäolijoille, kivaa oli taas, ja kovasti laulettiin. Uusiksi taas joskus!
Ihme ettei ole pahempi olo...
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
-
ninnithequeen
No pidä se mun olo siel sittemustaenkeli kirjoitti:Mulla on sitte sunki olo...ninnithequeen kirjoitti:Ihme ettei ole pahempi olo...![]()
Nyt tekis kyllä mieli pizzaa...
Jos vielä noi verenkierrot kirjottais
ja sitte päästäis ittensä pahasta.
Tosin flunssa alkaa taas pahenee ja nokka valuu ja pah.
Ja mua hirvittää jo huominen työvuoro
-
1108