Lolita kirjoitti:Miksi muuten aina mustavalkoisia kuvia? Mustanikin tissitkin ovat mustavalkoiset, samoin pippeli. Mä en jaksa vaivautua muuttamaan omia kuviani mustavalkoisiksi, jos ne edes jotenkin passaavat värillisinä.
Jos mustanikki on niin mustavalkoinen ujo pingviini..?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Lolita kirjoitti:Miksi muuten aina mustavalkoisia kuvia? Mustanikin tissitkin ovat mustavalkoiset, samoin pippeli. Mä en jaksa vaivautua muuttamaan omia kuviani mustavalkoisiksi, jos ne edes jotenkin passaavat värillisinä.
Jos mustanikki on niin mustavalkoinen ujo pingviini..?
Shhh. Kohta me ei saada edes niitä mustavalkoisia piNpejä.
Uusiopehmis kirjoitti:Alkaa kyllä olla aika lailla kaikki mauttomuudet nyt nähty. Mitäs seuraavaksi, oksennus- ja pökäleketju?
Oksennusskabaan saattaisin lähteäkin. Tämä aamupahoinvointi tuntuu jatkuvan aina iltaan ja yöhän asti. Jos jaksaisin jokaisen purjon kuvata, niin olisi ainakin materiaalia mistä valita kilpailuun. Tissejä on vain kaksi, nekin aika samanlaiset, ja piparia vain yksi.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Aika jännää muuten, että tissit, pippelit ja kaikki ketjuineen sai olla aika rauhassa, kunnes tuo pillunkuva ilmestyi. Mikä siinä muuten oli sellaista, että meni yli? Miten se eroaa vaikka noista miehen sukupuolielimistä, että se noin kuohuttaa?
Uusiopehmis kirjoitti:Alkaa kyllä olla aika lailla kaikki mauttomuudet nyt nähty. Mitäs seuraavaksi, oksennus- ja pökäleketju?
Mun mielestä voitaisiin panna paremmuusjärjestykseen vaikka keuhkokuvat. Tai jotkut haima- ja pernaultraäänikuvat. Mulla ei ole kyllä ole, mutta kyllähän mä tuollaisen kisan takia mielelläni ne itsestäni otattaisin. Mulla taitaa kyllä olla joitain munasarjaultraäänikuvia ja mammografia-taidepläjäyksiä terveyskansiossani.
LillyMunster kirjoitti:Aika jännää muuten, että tissit, pippelit ja kaikki ketjuineen sai olla aika rauhassa, kunnes tuo pillunkuva ilmestyi. Mikä siinä muuten oli sellaista, että meni yli? Miten se eroaa vaikka noista miehen sukupuolielimistä, että se noin kuohuttaa?
Ei mitenkään. Maitorauhaset vielä meni jotenkin läpi läppänä, mutta julkinen sukuelintirkistely menee vaan mun päässä hyvän mauan rajan yli.
Uusiopehmis kirjoitti:
Ei mitenkään. Maitorauhaset vielä meni jotenkin läpi läppänä, mutta julkinen sukuelintirkistely menee vaan mun päässä hyvän mauan rajan yli.
Uusiopehmis kirjoitti:
Sä oot tosi huumorintajuton!
Mä veikkaa n että löytyy huumorintajua, vaan erilaista.