Ihan uus paita, perkule
Palautan ja valitan, että ovat hyväuskoiselle myyneet kasarinarut...
Tai täsmennetään, ysärinarut. Tämä assosiaatio tuli, kun nörrinä ollessani ja baarielämään tutustuessani, oli kaikilla kiakkopojilla Leviksen naruhabapaidat.
Voi tietenkin olla, että sykli on umpeutunut ja ne tulleet uudelleen muotiin. Ja kokonaan toinen asia on naisten trendit...
MGandhi kirjoitti:Ihme paskan jauhantaa tärkeään ketjuun. Jos ei ole tissejä näytettävänä, niin turpa kiinni.
Nii-in, missäs ne sun tissit sitten oli...?
Eipäs ruveta viisastelemaan siellä. Kukaan ei halua nähdä minun man boobsejani. Alkaa mennä hermo, jos ei tissejä ala kohta ruudulla vilkkumaan. Erityismaininta sille neidolle, joka postaa ensinnä paljaat tissit! Ja kukapa EI HALUAISI erikoismainintaa!
ninnithequeen kirjoitti:Onhan eps jo tuhonnut mun tissikuvan kamerastaan, onhan, pliis, onhan!!!!!???
Älä kerjää huomiota! Tässä ketjussa kerjätään huomiota vain näyttämällä ne tissit eikä puhumalla jostain epämääräisistä kännykkäkuvista, joita olette lutkuuksissanne menneet itsestänne otattamaan.
ninnithequeen kirjoitti:Onhan eps jo tuhonnut mun tissikuvan kamerastaan, onhan, pliis, onhan!!!!!???
Älä kerjää huomiota! Tässä ketjussa kerjätään huomiota vain näyttämällä ne tissit eikä puhumalla jostain epämääräisistä kännykkäkuvista, joita olette lutkuuksissanne menneet itsestänne otattamaan.
Sua kumminkin harmittaa, kun et nääkkään mun ihania isoja riippurintojani paljaina.
Sua kumminkin harmittaa, kun et nääkkään mun ihania isoja riippurintojani paljaina.
EDIT: Mitä se voittaja saikaan? Silikoonit Nordströmin klinikalta?
Nyt ketju meni lopullisesti piloille. Ei ole Kitylutkista tissiensä näyttäjiksi!
Muruseni, sä kyllä maksaisit siitä ilosta, että pitäisin paidan tiukasti päälläni Riippunut liha on riippunutta lihaa....
Eih! Näin tissituomarin ominaisuudessa minun velvollisuuksiini kuuluu tutkia jokainen kisaan osallistuva tissipari hyvin tarkkaan ja huolellisesti. Myös sinun tissisi! Nyt pois tuo turha venkoilu ja ujostelu ja tissejä ruutuun. Lupaan olla täysin puolueeton tuomari (ellei Pätsi laita tissejään kehiin!).
Tissit on kuin pitsa: Kun ne on hyvät, ne ovat todella hyvät. Kun ne ovat huonot, ne ovat silti aika hyvät!