SukkaSunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Herttua »

jepulis kuumuus vaikuttaa tai sit oli vanhoja univelkoja jostain,menin eilen illalla nukkuu 21:30 ja heräsin vasta tekstariin tänään 14:05,tuli sit posotettua reilusti kaikki vanhat nukkumisennätykset rikki 16 h 30 min

Sain tänään koottua Lidlin vaatetelineen,sille tuli heti käyttöä,aika kätevä,
oli tossa jo viime torstaista odottelemassa kokoamista,en mä sit taidakaan olla ihan niin toivoton tumpelo käsistäni mitä aina luullut...

Seuraavaks pitäs opetella lamppujen asennus,nimim eihän sitä koskaan
tiedä mihin seuraavaksi päänsä kumauttaa :P

Ruuvimeisseleitä yms löytyy,tosin ne ei oo kovin hyvässä kunnossa ja multa puuttuu täältä vasara,pitäis hankkia kunnollinen työkalupakki

Ens viikolla taas töitä,luvattu vissiin ton lämmön vähän alenevan

Tiistaina lääkärille juttelee vatsavaivoista,katsoo nyt sit saanko
lääkitystä vai ohjataanko suoraan tarkempiin tutkimuksiin...

Jooh,en taas viikolla niin kauhean aktiivisesti ehdi/jaksa kirjotella,
pitäkää huoli itsestänne&toisistanne :)
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
tonttu

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Home sweet home! :h:
Hyvää ruokaa ja hyvää juomaa ja sen seurauklsena sunnuntaip+äiväkänni.
Mie tykkääääm.
safi

Viesti Kirjoittaja safi »

Päivä on vihdoin ja viimein pulkassa ja mikä parasta seuraavat kolme viikkoa LOMAA...aikast mukava tunne, etten sanoisi. Grillissä valmistuu possun tulinen ulkofile, juustoperunat folionyytissä ja salaattia, jossa paljon fetaa ja raejuustoa *maiskis* Valehtelematta olen syönyt 2 prk fetaa viikon sisällä. Runsaasti olen myös hikoillut, jotten eiköhän tuo suola ole tullut ihan tarpeeseen.
Näihin kesäisiin tunnelmiin päätän lähetyksen täältä tänään. *menee kylmän lonkeron kanssa pihalle possua kääntämään*
silsakenraali™

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Pari päivää pidettiin poikaporukalla polttarikivaa ja onnistuttiin hyvin. Perus nassuttelutissuttelun lisäksi kaveri peruutti ihka uudella autollaan mun ihka uuden auton takakulmaan - ainoa häviäjä on vakuutus- ja pankkivirma Nordea. Sekä yksi osallistuja poistui jälkimmäisen yönä Hatanpäälle silmähoivaa saamassa.

Taitolennättäminen veti juhlakalun hiljaiseksi puoleksi päiväksi, mutta hauskin juttu oli sukellusbaari alarrannassa. Parilla eurolla polttarikalu sukelsi sidukkaa märästä possukalsareissa.

Pari tuntia tuli videonauhaa, joka katteltiin tänä aamuna. Polttarikansioon pitäis stillata hauskimmat jutut.

Nyt on kaamea se.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Taas fransmanneille vähän helpohko rankkari. Vittu
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
silsakenraali™

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mojo kirjoitti:Taas fransmanneille vähän helpohko rankkari. Vittu
ja sisu pisti "varman"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Palattu takaisin kotimaahan. Nyt tarvitsee palautua viikon kolmen päivän keikasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin