Miks pesta ikkunoita lainkaan, likaantuu kuitenkin. Olen pessyt omat ikkunani kampassani yhden kerran 4 vuoden aikana, ja hyvin nakyy lapi.. sade huuhtelee katupolysta tulevan kuran pois, kun vain odottaa syksya.. Pieni noesta tuleva harmaus taasen ei ole koskaan minua haitannut.ninnithequeen kirjoitti:ElanorRaven kirjoitti:Koska aurinko kuivattaa kaikki pesulitkut sun muut kiinni ikkunaan, ennen kuin niitä ehtii pyyhkiä pois, ja jää rumia jälkiä.ninnithequeen kirjoitti:(tietääkö joku miksi ikkunat kannattaa pestä pilvisellä säällä?)![]()
Hirveän moni tekee ikkunanpesun oikein kauniilla aurinkoisella säällä, ja ihmettelee sitten kun tulos on mikä on.
Muutenkin.. olen aina ihmetellyt etta miten ihmiset voivat a. pesta vaatteita paivittain, b. imuroida paivittain yms .. ihan turhaa ajan haaskausta mielestani, ellei ole 5 karvoja laskevaa koiraa pienessa kampassa. Turha siivous tekee vain allergiseksi.
Ihotautilaakarin ohjeita kuunnellen en edes kay suihkussa paivittain kuin kesahelteilla, koska turha ihon kuivattaminen ei ole jarkevaa, sen verran atoopikko olen... (tarpeetonta lekurinkin mukaan).
Sita varten on bidee-suihkut ja yms keksitty, ettei kaikkea itsesta tartte joka paiva kuurata, ja silti voi olla hajuton.
Voimakkaat tuoksut tyyliin Chanel 5 taas kieltaisin jos olisin diktaattori.. =D.. ei muitten tarvitse karsia hajusaasteesta vaikka niin joku rakastaisikin muka niin ihanaa lemustettansa.
Diktaattorina kieltaisin myos suomalaisen iskelman melusaasteena kaikkina muina aikoina paitsi juhannuksena.. ja joululaulujakin saisi soittaa vain 1 vk ennen aattoa ja viikon sen jalkeen.
Ah, miksi maailma ei ole minun ajatusteni mukainen? =D