Liikaa.
Poltan sätkiä noin yleensä joten vaikea tietää kuinka paljon menee, veikkaa kuiten sen 20 vähintään päivässä. Alkoholia nauttiessa menee se kolmenkymmenen aski.
10 vuoden sauhuttelun (aski/pv) jälkeen ensin muutaman kuukauden tauko, pari kuukautta stressipössyä, nyt jälleen tauko (en uskalla sanoa lopettaneeni... ) jatkunut toista kuukautta. Saas nähä. Eiköhän sitä lankea kun seuraavan kerran maailma kaatuu. Oon kyllä antanu hiljaisen luvankin jo itselleni: mielummin röökiä kuin mitään päätä sekoittavaa, mrs.
En löytänyt vaihtohtoa itselleni, sillä olen ollut nyt kolme viikkoa polttamatta.
En ole sitä mieltä, että "Hyi yäk" vaan pidän tupakasta, ja en usko, että olen lopettanut, todennäköisesti lakossa vain.
Silloin kun poltan, se on hyvin vaihtelevaa. Joskus menee viikkokin ilman, ilman sen kummempia suunnittelematta, ja joskus menee pari-kolme askia päivässä.
Keskimäärin varmaankin 10-15 savuketta päivässä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Eilen meni vaan kuusi.
Ilmeisesti polttamattomassa seurassa pitkään oleilu vähentää sauhuamisintoa. Tai sitten paikassa oli vaan liian paljon ilmasta viinaa.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Tiikeriankka kirjoitti:En minä polta. En halua haista pahalle. Enkä muutenkaan tajua miksi pitäisi hengittää savua ja vielä maksaa siitä kallista hintaa.