Kaikki on ihan sekasin ja hukassa täällä ja ärsyttää, mutku ei jaksa etsiä. Ja kajarit suhisee ja rutisee yhtäkkiä hulluna enkä tiiä miks. Ei paras mahd aamu muutenkaa. Kahvia pliis.
Ei palaverin palaveria tänään, pomo poissa => voi keskittyä kit... työntekoon. Tuo ulkona oleva keli kyllä vaatii sitä että käyn ruokatunnin yhteydessä ottamassa vähän aurinkoa. Missäköhän täällä länsi-/pohjois-Helsingin alueella olisi lähin hyvä auringonottopaikka? Tai sitten käväisen vaan kotona partsilla ruokatunnilla.
AarneAnkka kirjoitti:Eiks oo muuten vittumainen ilmiö kun kommentoit jotain ketjuun vaivaa nähden, ja sitten joku toinen kommentoi heti perään niin että seuraava sivunumero aukeaa. Silloin oma viestisi jää melkein kaikilta huomaamatta koska se ei ole enää siinä 'viimeisellä' sivulla.
Toisto auttaa. Edellisen viestin voi korvata blaablaablaa:lla. Vaihtuuko sivu viestien lukumäärän mukaan, riippumatta tekstirivien määrästä?
Tai sitten tekee niinkuin slämis tai mölli eli perustaa yksittäisille viesteilleen aina uuden keskustelun.
Neljään asti aamulla kesti ennenkuin neiti Nita kömpi isin ja äitin sänkyyn. Heräsin siihen, että tyttö töni isiä, jonka selkä sitten töni minua. Noh, ei ainakaan ulvonut lapsonen ikäväänsä, vaikka omaan huoneeseen illalla pistettiinkin nukkumaan. Itse muistan hyvin elävästi nyyhkineeni, kun nelivuotiaana muutin sänkyni kanssa omaan huoneeseen. Se oli kauheeta.
Kahvia, pyykkiä ja siivousta. Ukon kotiuduttua käymään Itiksessä, ja illalla rauhallinen koti-ilta perheen kera. Huomenna Tapio-miitti
Jos tänään ulosantini on normaalia mottipäisempää, koettakaa kestää. Teen duunia kotoa käsin ja samalla liimaan kusiventtiiliä kuivapukuun. Koko kämppä on täynnä liimahöyryjä ja olo alkaa itshe ashiassha olla aikha miellyhtväävc,xcnfgmfd
Kid kirjoitti:Ja asiaan: Mä olen laihtunut 1,5kg. Hyvä minä! Tänään on tosin duunikamun tuparit ja taitaa tulla takapakkia..Mut huomenna taas jatkuu "dietti".
Sä mitään dieettiä tarvii, hupsu!
Ainiin, eilisestä ylijääneestä perunamuussista pitää tänään tehdä rieskoja, nam. Aidon voin kanssa ne ovat aivan käsittämättömän hyvejä.
Hola taas vaan pitkästä aikaa! Mitäs palstan rauhaan kuuluu? Kuka on mitäkin ja kuka ei ole enää mitään? Omalta osaltani on tämä virtuaalimaailmassa seikkailu jäänyt tyystiin, kun SeOikeaNainen tuli ja vei vapaa-aikani omaksi hyödykseen. Niinhän se menee; annoin pikkusormen – se vei koko käden. Kerpele! Mä olen rakastunut! Joten eipä tuo vapaa-ajan menetys Oikean Elämän puolelle ole lainkaan huonompi homma. Ja hei! On tässä elämäntilanteessa kaikki mahdolliset herkut tarjolla myös itselleni. Paras mahdollinen kattaus ylä- ja alamäkineen. Suosittelen kaikille koneen sulkemista vähintäänkin kesän ajaksi ja keskittymistä yhteiseen aikaan rakkaansa kanssa. Ja niille joilla ei vieläkään/edelleenkään ole rakasta, niin jaksakaa yrittää, kyllä niitä Pirkkoja ja Eskoja suomineidon helmoissa riittää. Ja niille joiden mielestä he eivät rakasta kaipaakaan, niin suosittelen pohtimaan tarkasti mahdollista muutosta omaan kantaansa parisuhteilusta. Noin vinkkinä vaan; kesälomien aikaan on lihamarkkinat tiettävästi vähintäänkin kuumat! Juu. Eipä tässä sitten ihmeempää. Muistakee toki puistikko ja Buddy Guy!!!