Elukkalaan saunaan 2.-4.6.

Info tulevista miiteistä
mustakikkeli

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Kiitoksia minunkin puolestani erityisesti lampaille. :h: Kaipuu jäi sydämeeni, sitä sulattavaa tuijotusta ei voinut paeta. Määää-ä!

Porukan älykkäin oli epäyllättäen feminiini, enkä puhu nyt lampaista.

Kiitoksia myös Noriyumille sekä Aljalle ettette tulleet mukaan, sillä en tunne teitä. Kohtaaminen olisi voinut olla liian traumaattinen kokemus molemmille osapuolille. Olen opetellut erityisen varovaiseksi kesselin tapauksen jälkeen. Epäilen että osa Elukankin lampaista oli oikeasti susia, ainakin se joka näytti hampaitaan jatkuvasti verenhimoinen ilme kasvoillaan (kuvatodisteita löytyy Aarnen kamerasta).
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

... ja kiitokset yllekirjoittaneelle kyyditsemisestä. KiNppakyyti on iloinen asia, kaikki vieraat tavarineen päivineen mahtuivat yhteen autoon.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka kirjoitti: Nii ja ninni kans megeen sitte, toiste ei hyväksytä mitään "muttakun mulla on perhekin..." -selittelyjä. :P
No hoo, ukolla kerrankin viikonloppu vapaata, ja sovittu kauan sitten että kotona ollaan yhessä :D

Mutta seuraavalla kerralla tulen kyllä varmasti!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Nii ja ninni kans megeen sitte, toiste ei hyväksytä mitään "muttakun mulla on perhekin..." -selittelyjä. :P
No hoo, ukolla kerrankin viikonloppu vapaata, ja sovittu kauan sitten että kotona ollaan yhessä :D

Mutta seuraavalla kerralla tulen kyllä varmasti!
Lupat vaa!
Pyyhin Netikettiin..
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:... ja kiitokset yllekirjoittaneelle kyyditsemisestä. KiNppakyyti on iloinen asia, kaikki vieraat tavarineen päivineen mahtuivat yhteen autoon.
Jokos muuten ko. tapahtumasta on kuvia näytettäväksi? :pics: :D
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1233
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Elukkalaan saunaan 2.-4.6.

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 08.12.2006 2:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.
mustakikkeli

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Nou hätä, tilanne ohi. Kriisi vältettiin.
Vastaa Viestiin