Suuri sukupuolisidonnainen lapsenvahtikysely

Yleinen lätinä jä kitinä

Kuinka usein sinua pyydetään lapsenvahdiksi?

Olen nainen ja minun oletetaan olevan valmis lapsenvahdiksi usein.
11
21%
Olen nainen ja minua pyydetään lapsenvahdiksi, jos parempaa ei satu löytymään.
1
2%
Olen nainen eikä minua pyydetä lapsenvahdiksi koskaan.
11
21%
Olen mies ja minun oletetaan olevan valmis lapsenvahdiksi usein.
5
10%
Olen mies ja minua pyydetään lapsenvahdiksi, jos parempaa ei löydy.
3
6%
Olen mies eikä minua pyydetä lapsenvahdiksi koskaan.
18
35%
En tunne ketään, jolla olisi lapsenvahtia koskaan vailla olevia lapsia.
3
6%

Ääniä yhteensä: 52

nokkaelain

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Ei ole pyydetty lapsenvahdiksi, hyvä niin. Taitaa olla kyllä kaikilla edes suht. lähellä asuvilla lähempiäkin tuttuja.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei oo lapsia ja toisten lapset on toisten lapsia.
Pyyhin Netikettiin..
mustaenkeli
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Lapsenvahti, kissavahti, koiravahti.... vahti ku vahti, ni kyllä nuita kutsuja käy.
Olen jopa opetellut sanomaan EI. Vielä ku osais joskus ottaa ton sanan käytäntöönki...
No ei vais, veljen pentuja tulee lähinnä hoideltua tossa sivussa kerran kuussa tai kahessa ja jos aikaa ois enempi, ni kyllä mä niitten kaa oisin enemmänki vapaa-ajalla... sen verra vekkuleita tapauksia.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Geetzu kirjoitti:Kerran oon ennen omaa muksua ollu lapsenvahtina. Taisin olla viimeinen mahdollisuus kahdenkeskiseen ravintola-iltaan kun kutsu kävi...
Ja siis tuon lisäks vaan siskon poitsua hoitelen. Ei musta ole vastuun ottajaksi muiden muksujen kohdalla, vähän jänskäilen miten ja kelle koskaan voin oman sitten myöhemmin viedä. Peukut pystyssä, että siskon kanssa päädyttäis johonkin kimppakotihoitosysteemiin puoliks.

Koiravahtina oon useamman kerran kuussa, ihan vaan läheisimmille rakeille sitäkin.
Clay
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geetzu kirjoitti: vähän jänskäilen miten ja kelle koskaan voin oman sitten myöhemmin viedä. Peukut pystyssä, että siskon kanssa päädyttäis johonkin kimppakotihoitosysteemiin puoliks.
Mä voin hoitaa sittenku se mukelo on yli 10-vuotias.
Nyt penikseni on fantastinen!
Vastaa Viestiin