Päivä_vitun_ketju (Maanantai)
Hmph. Nyt jo vuorokausi takana polttelevaa vatsaa ja happamia röyhtäisyjä. Iske nyt kunnolla saamari! Kaada minut sängyn pohjalle! Vuodata sappinesteitä! Vaan ei...
Kauppaan selviydytty ja ulkona sentään tuoksuu aivan jumalaiselle kostealle keväälle. Mitä nyt pikku sateet enää tässä vaiheessa haittaa? Kunhan vaan lumet sulaa.

Kauppaan selviydytty ja ulkona sentään tuoksuu aivan jumalaiselle kostealle keväälle. Mitä nyt pikku sateet enää tässä vaiheessa haittaa? Kunhan vaan lumet sulaa.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
- irmelianneli
- Kitisijä
Päiväunosilta herätty, ja kohta töihin. Pikkuveli lupas oikeen kyydinkin 
Kätevää, kun sillä on kortti ja auto (paitti että se Kirppu on meijän kyl)
Huoh ja huoh. Kertakaikkiaan munarikas ja täydellinen pääsiäinen, aim in laav
Ainoastaan nää työt sotkee, mut se nyt ei ole uutta. Huomenna olis aamu taas. Rikkaaksiko tässä tulee

Kätevää, kun sillä on kortti ja auto (paitti että se Kirppu on meijän kyl)
Huoh ja huoh. Kertakaikkiaan munarikas ja täydellinen pääsiäinen, aim in laav

Ainoastaan nää työt sotkee, mut se nyt ei ole uutta. Huomenna olis aamu taas. Rikkaaksiko tässä tulee

- irmelianneli
- Kitisijä
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Hieman ollu heikko happi. Hikoiluttaa tää työnteko, tai kapuula.
Päivän saldo: parin kundin suihkutukset, 2-vuotiaan likan ihastelua puoltuntia, kävelylenkki, kortinkuollettaminen ja sit viel vähä hikoiluu päälle. Turhaanko sitä aamulla suihkussa kävi...
Ensyön oon luvannu leikkiä nuorten turvataloa. Äsch.
Päivän saldo: parin kundin suihkutukset, 2-vuotiaan likan ihastelua puoltuntia, kävelylenkki, kortinkuollettaminen ja sit viel vähä hikoiluu päälle. Turhaanko sitä aamulla suihkussa kävi...
Ensyön oon luvannu leikkiä nuorten turvataloa. Äsch.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Ite tolle yhelle poitsulle kävelyllä hiukka valitin, notta o lihakset iha jumissa.RuNkkuTonttu kirjoitti:Niskakin on jumissa.
Poika vilpittömästi siihen kysyyn, jotta:"Mitkä lihakset?".

Ennenku ehin vetästä hernettä nenään asti, korjas poitsu tilannetta kysymällä vilpittömän varovaisesti, että oks ne jalkalihakset, mitkä vaivaa ja venyttelyliikkeitä opastelemaan sit...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
- McJanne
- Kitisijä
Jaaha, tulin kotiin toteamaan että ei tule lämmintä vettä taloon. Kiva, parin päivän rähmissä onkin hyvä lähteä huomenna töihin.
Kukahan majottas suihkupummin?
edit:
Kannatti käydä reissussa, sain tehdä mieleistäni ruokaa eikä seurakaan ihan perseestä ollut. Kahvilla vielä imaistu iso loota jäätelöä... huonona puolena että nyt paska haisee ja banjot soi tässä mun kärpäsenkakan kokosessa kopissa. Jee.
Kukahan majottas suihkupummin?
edit:
Kannatti käydä reissussa, sain tehdä mieleistäni ruokaa eikä seurakaan ihan perseestä ollut. Kahvilla vielä imaistu iso loota jäätelöä... huonona puolena että nyt paska haisee ja banjot soi tässä mun kärpäsenkakan kokosessa kopissa. Jee.
Viimeksi muokannut McJanne, 17.04.2006 20:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kirjoitan tätä alasti
Kotona taas. Tai olen mä jo ollut seitsemästä saakka. Mulla ei ole krapulaa, koska join vaan alkoholitonta olutta eilen. Tämä oli sitten Pekan ensimmäinen matka ja jännää oli kyläpaikoissa. Paljon ei kissa malttanut nukkua ja nyt se luultavasti makaa pari vuorokautta häntä homeessa tuossa sohvalla. Lupasin ottaa sille pikkusiskon tai -veljen sitten kun enon perheen kissa saa poikasia. Siis joskus kesällä tulee uusi vauva kotiin. Ei tänne muuta. Mä olen aika tylsä ja epäseksikäs vanhapiika-wannabe nykyään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx