Teatteriin?

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
huima

Viesti Kirjoittaja huima »

Teatteri on pop. Ainakin jos mennään katsomaan miehiä hermoromahduksen partaalla.

Sopiva aihe.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Elppis kirjoitti:18.9. pitäis mennä SAVOY-teatterin Draculaa katsomaan.
Minä ja elämäni sonni saavumme paikalle.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Melnais kirjoitti:
Elppis kirjoitti:18.9. pitäis mennä SAVOY-teatterin Draculaa katsomaan.
Minä ja elämäni sonni saavumme paikalle.
Elämäsi sonni.

Minä ja varhaisaikuisuuteni ori olemma seurananne :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Enthu

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Paljonko tonne Vaolan Draculaan maksaa vai päästäänkö Backstagen kautta ilmaiseksi :wink:
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Meil on kamun kans liput Drakulaan, tohon sunnuntain iltaan ja maksoi 30e tsibale. Tosin saatan olla Ruotsissa sukuloimassa tuolloin, joten oma lippu menee sitten kamun kautta jollekin ja meen jo viikolla näytökseen... Mutta yritetään kyllä selviytyä paikalle, Vaola. :]
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

18.9. sopii sonnittomallekin. Varataanko me nää liput porukalla jostain Vaolan kautta vai kuinka?
Enthu

Viesti Kirjoittaja Enthu »

kannattais varata porukalla..eikä 18.9 enää ole kun kohta 2 vkoa
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Näinhän se meni julkiseksi sittenkin... :P Noo, toivon mukaan innokkaimat fanit pystyvät kuitenkin pysyttäytymään loitommalla, nyt kun tietävät mistä olen tavoitettavissa. :twisted:

Mun kautta saapi femman pois piletin hinnasta, kun etukäteen tilaa ja maksaa.

Ja Dumikselle tiedoksi: totta munassa näet mutkin lavalla. :wink:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Geetzu kirjoitti:Mutta yritetään kyllä selviytyä paikalle, Vaola. :]
Ehanaa! :)
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Yönmustaritari

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Dumari kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Mie voisin lähteä tuonne Vaolaa kannustamaan
Ai "suuami teeeekkkeee kohta maaaalin" tai "miiika häkkinen".
Ei vaan pöllin Gattacalta "Vaola, näytä tissit"-kyltin. Sit huudan "Vaola, Vaola" ja juon lisää kossua.

Todennäköisempi skenaario on että taputan ja vilkutan kun show-prinsessa on lavalla.
Soita paranoid????
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Yönmustaritari kirjoitti:Soita paranoid????
No kyseessä on tuolloin vika veto, niissä nyt voi käydä miltei mitä vaan. 8)

Ja asiaan... Viestiteltiin tuossa Edithin kautta, hän tilasi multa piletin 18.9.2005 esitykseen. Jos haluatte tilata mun kautta niitä, homma menee näin:

- Tilaa lippu multa yksityisviestitse huomisiltaan mennessä, TAI sen jälkeen tekstarilla (Edithillä on mun numero, kuten myös Elpalla ja Dumiksella)
- Liput täytyy maksaa mulle viikon loppuun mennessä, tilinumeron saat yv:llä tai tekstarilla.
- Jätän liput sitten teatterin kassalle noudettavaksi esitysiltana.

Ylläolevaa meneltelmää noudattammalla saa lipun hintaan 25 euroa kpl, eli femman edullisemmin kuin normaalisti. Alennuslippuja ei voi ostaa tai lunastaa muu kuin henkilökunta ennakkoon, joten siksi näin. Ja mulla ei ole varaa lunastaa ensimmäistäkään lippua, jos ei ole rahaa. Toki voi myös painella lippuluukulle ostamaan normaalihintaisia lippuja, jos halajaa. Tai pistää vielä paremmaksi ja olla tulematta olleskaan! :P

Mä häivyn tiistaina Haminaan valmistautumaan ensi-iltaan, joten en ole netin äärellä huomisillan jälkeen. On toki aina ehanempaa esiintyä, jos tietää yleisössä istuvan kriittisiä tuttavuuksia.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Nonni. Olen sitten tilannut ja maksanut Vaolalle lippuni. Kai muitakin on tulossa?
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Edith kirjoitti:Nonni. Olen sitten tilannut ja maksanut Vaolalle lippuni. Kai muitakin on tulossa?
Mihis aikaan, riippuupi siitä. Sentencediä lupasin lähteä katsomaan pikkusiskon kanssa iltasella.
Enthu

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Edith näemmä siis 18.9 ..olen tilannut ja maksanut myös lippuni
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Dumari kirjoitti:
Edith kirjoitti:Nonni. Olen sitten tilannut ja maksanut Vaolalle lippuni. Kai muitakin on tulossa?
Mihis aikaan, riippuupi siitä. Sentencediä lupasin lähteä katsomaan pikkusiskon kanssa iltasella.
Su 18.9 on vedot klo 15.00 ja 18.00, jotenkin oletin Edithin ja Enthun tilanneen liput tuohon myöhempään, vaikkeivat kellonaikaa huom! muuten laittaneet. Kuinkas on?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Enthu

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Mulle käy se ilta mainiosti...pääsee tuulettumaan :)
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vaola kirjoitti: Su 18.9 on vedot klo 15.00 ja 18.00, jotenkin oletin Edithin ja Enthun tilanneen liput tuohon myöhempään, vaikkeivat kellonaikaa huom! muuten laittaneet. Kuinkas on?
Juu, tuo myöhempi on paree, niin ei tartte vapaapäivänä heti herättyä lähteä maailmalle kömpimään.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Tämä selkis ja rahalähetyksetkin rekisteröity. :)
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Josse näytös alkaa 18.00 ja shöw kestää 2h, niin sitten en kyllä luultavasti ole tulossa. Ens kerralla sitte :?
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Dumari kirjoitti:Josse näytös alkaa 18.00 ja shöw kestää 2h, niin sitten en kyllä luultavasti ole tulossa. Ens kerralla sitte :?
Alkaa klo. 19.00, ja kestää reilu pari tuntia. Mut onhan niitä näytöksiä viisi muutakin. :wink:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

18.09 olen kyllä HELLsingissä mutta en valitettavasti pääse osallistumaan, lennän kotiin jo iltapäivällä, seuraavan päivän kiireiden vuoksi.

Edellinen päivä tai oikeammin ilta olisi ollut mulle ehdottomampi mutta eipä taida niitä esityksiä ja teatteriseuraa silloin löytyä..
Faghag

Kyllä Ryhmäteatterin Paniikille!!

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Mäkin olen Punahukkaan menossa jo, mutta Paniikkihäiröiset miehet Ruhmäteatterissa kiinnostavat. Count me in!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tää teatteri skene on menny multa ihan ohi..
Mahtuuko? mahtuu..mukaan..
Pyyhin Netikettiin..
aimohaiku

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Dracula jää minulta väliin, mutta Paniikki kiinnostaa.

Kun alkuperäisenä tarkoituksenamme oli kai mennä porukalla seuraamaan teatteria, ehdotan seuraavaa: Etsimme päivän, joka sopii mahdollisimman monelle osallistujalle, jokainen hankkii omatoimisesti lippunsa ja tapaamme jossain ennen teatteriesitystä. Ryhmäteatterin paikat ovat ainakin Lippupalvelun lippukaupan mukaan numeroimattomia, joten tämä onnistuu mainiosti. Lähiaikojen näytökset ovat loppuunmyytyjä.

Tällä hetkellä lippuja näyttäisi olevan seuraaviin perjantainäytöksiin:

pe 21 loka 2005, klo 19.00 (muutamia)
pe 11 marras 2005, klo 19.00 (muutamia)
pe 2 joulu 2005, klo 19.00
la 3 joulu 2005, klo 19.00
pe 9 joulu 2005, klo 19.00
la 10 joulu 2005, klo 19.00

Toki keskellä viikkoakin käy.
Faghag

Viesti Kirjoittaja Faghag »

aimohaiku kirjoitti:Dracula jää minulta väliin, mutta Paniikki kiinnostaa.

Kun alkuperäisenä tarkoituksenamme oli kai mennä porukalla seuraamaan teatteria, ehdotan seuraavaa: Etsimme päivän, joka sopii mahdollisimman monelle osallistujalle, jokainen hankkii omatoimisesti lippunsa ja tapaamme jossain ennen teatteriesitystä. Ryhmäteatterin paikat ovat ainakin Lippupalvelun lippukaupan mukaan numeroimattomia, joten tämä onnistuu mainiosti. Lähiaikojen näytökset ovat loppuunmyytyjä.

Tällä hetkellä lippuja näyttäisi olevan seuraaviin perjantainäytöksiin:

pe 21 loka 2005, klo 19.00 (muutamia)
pe 11 marras 2005, klo 19.00 (muutamia)
pe 2 joulu 2005, klo 19.00
la 3 joulu 2005, klo 19.00
pe 9 joulu 2005, klo 19.00
la 10 joulu 2005, klo 19.00

Toki keskellä viikkoakin käy.
Mulla toi 21.9. ja 11.11. on varattuja työn ja lomailun merkeissä. Joulukuussakin on tietty se pakollinen pikkujoulujen porauslauttaristeily työkamujen kanssa, harmi ku blondi ei muista nyt sitä tarkkaa päivämäärää. Mut joulukuu sopis mulle muuten.
Vastaa Viestiin