Hyvää joulua mussukat.
Toivotukset tänne, pliide!
-
PerttiMakimaa
-
Na
-
Edith
-
Tiikeriankka
Joulu se on ihanaa aikaa. Köyhäkin rutistaa viimeiset sentitkin ja riipii selkänahkansa verille kulutusjuhlassa. Ja jossain liikerakennuksen kattohuoneistossa markkinamies hykertelee karvaisia kämmeniään rahan kilistessä kirstuun itse Perkeleen taputellessa olkapäälle tyytyväisenä. Toisaalla umpihumalainen perheenisä ajaa vaimon ja lapset pakkaseen paitasillaan ja yksinhuoltajaäiti karjuu pää punaisena pienille lapsilleen koventuneista leikin äänistä, koska on niin väsynyt työpäivän, joulusiivouksen, kaupassakäynnin, ruuanlaiton jäljiltä.
-
Geetzu
Kiitos T3000 ja Homeboy. Jouluja.Homeboy65 kirjoitti:Kyllä hemmo saattaa saada piparia eli Nissejä ja Nasseja.T3000 kirjoitti:Pilluisaa joulua Gattacalle!
Eri asia taas on saako hän "piparia".
Eläinten "ystävänä" leivoin pelkkiä possupipareita.
Tietysti tuollainenkin maistuisi:

Luulen, (toivon) etten enää vaikuta täällä, mutta Hyvää Joulua kaikille (melkein) ja erityis-virtuaalihalit varatuille ja vapaille suosikkitytöilleni (aakkosjärjestyksessä):
Everywoman
Geetzu
Gina
HellBell
Hermine
Keikaus
Kreivitär
Melnais
Mustaenkeli
Ninnithequeen
Turbohaltija
Zeb
(Vapaista panettavuusykköstoiveeni jääköön joulusalaisuudeksi Pukin ja minun välille)
Puznuz myös Slamille, Kyyppolaan, Snapalle, Yönmustalle ja houmou Kesselille.
Edit: Myös Joudenille Joulupiparia..
-
Geetzu
-
Nowaysis
-
ElanorRaven
-
Starflare
Minäkin tahdon toivottaa ihQua joulua koko poppoolle. Erityisesti Ninnille kun jaksaa olla koko ajan niin positiivinen, Kreivittärelle ihan vain musiikin jakamisesta ja mykistävästä kauneudesta, Elanorille kosimisesta ja uskomattomasta kauneudesta sekä vieläpä hyvästä musiikkimausta (toivottavasti teitä on enemmänkin
), Dumarille helvetin hyvästä palstahengestä (Hebulille samaan syssyyn), Manalalle palstan parhaimmista postauksista, sekä kaikille metalli ihmisille! You know who you are! Long Live Bathory!!!!!!