Minut on leimattu hulluksi.

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
WanhaPervo

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Keikaus kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:
T3000 kirjoitti:Kirjoittelet Kityyn. Se on jo vakava merkki jostain pahalaatuisesta.
Niinhän ne sanoo. Mutta en minä ole hullu, ehkä hieman omalaatuinen.
No miten on muuten elämän laita? Onko sosiaaliset suhteet kunnossa? Opiskelut, työt? Pystytkö rakastamaan ja tekemään töitä? Tuu miittiin, niin me arvioidaan sun henkinen tila.
Ihminen kirjoittaa Kityyn. Eiköhän se jo riitä kertomaan, että kysymäsi asiat eivät ole kunnossa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2872
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Niin, no. Eihän ihmisen tartte vielä hullu olla jos se johonki mielenterveyspoliklinikalle yhteyden ottaa ja mukavia käy juttelemassa. Tai vähemmän mukavia.

Mun mielestä terapia tekis hyvää ihan kaikille!

Vaikka, kyllä sitä itekki välillä miettii, että minkäköhän ihmeen takia tässä oikein terapiassa ramppaa pari kertaa viikossa, tunnin kerrallaan ja reilu puol vuotta tätä samaa (jo!) harrastettu... Että paskaaks tässä jauhamaan. Mutta toisaalta, vaikka mulla ei nyt varsinaisesti mitään mielenterveydellistä, akuuttia hätää olekaan, koen silti hyötyväni terapiastani. Kun kerran silloin aikoinani, kun tarvetta olisi enemmänkin ollut, en päässyt, niin otetaan nyt sitten oikein kunnolla takaisin.

Eikä siinä tosiaan mitään menetä, jos jollekki vähän käviski juttelemassa.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
SnapaHead

Re: Minut on leimattu hulluksi.

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

ElanorRaven kirjoitti:Mitä tehdä, kun perhe ja kaverit haluavat ilman syytä (minusta ainakaan) raahata minut kallonkutistajalle? Omasta mielestäni olen täysin terve.
Kyllä sä ihan seinähullulta vaikutat. Zuzu Petals rokkaa sut 6-0.
"Miten täällä tutustuu ihmisiin?" Ei niin mitään vitun hajua. Ksenomorfiin tutustuminen lienee helpointa. Muuten voit kokeilla aloittamalla ketjun, jossa kuvailet kuinka pyyhit perseesi kun käyt paskalla. Saanet vastauksia 150+ kappaletta. Aloita gallup pitääkö sun jättää se sika vai ei, kysy omassa ketjussaan kantsiiko sun soittaa sille kundille tänään, huomenna vai 3,6778994998h kuluttua, kysy voiko rakastua neljän päivän ja 2,567899 minuutin aikana, kannata kuolemantuomiota, väitä ettet ole uskovainen ja vastaa toisaalla galluppiin uskovasi kuoleman jälkeiseen elämään ja johonkin korkeampaan voimaan, riehu päälle ettei kenelläkään ole oikeutta ottaa toisen elämää paitsi x (x=120 poikkeustapausta), aloita ketju jossa päivittelet kanssakirjoittajien surkeaa tasoa, keksi jokin asia joka tekee kipeää siksi että joku kirjoittaja neljä vuotta sitten sanoi toisin, uhkaa hakata joku, kerro näkeväsi unia jostain vitun nettinikeistä ja päälle että olet vegaani jonka lempiruokaa on härkä.

Noilla pääset alkuun ja olet kuin 99,99% palstan mukaterveistä pähkinäsalkuista. Voit myös postata henkilötietosi asiakeskusteluihin ja kysellä ovatko ne oiken.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minut on leimattu hulluksi.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SnapaHead kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Mitä tehdä, kun perhe ja kaverit haluavat ilman syytä (minusta ainakaan) raahata minut kallonkutistajalle? Omasta mielestäni olen täysin terve.
Kyllä sä ihan seinähullulta vaikutat. Zuzu Petals rokkaa sut 6-0.
"Miten täällä tutustuu ihmisiin?" Ei niin mitään vitun hajua. Ksenomorfiin tutustuminen lienee helpointa. Muuten voit kokeilla aloittamalla ketjun, jossa kuvailet kuinka pyyhit perseesi kun käyt paskalla. Saanet vastauksia 150+ kappaletta. Aloita gallup pitääkö sun jättää se sika vai ei, kysy omassa ketjussaan kantsiiko sun soittaa sille kundille tänään, huomenna vai 3,6778994998h kuluttua, kysy voiko rakastua neljän päivän ja 2,567899 minuutin aikana, kannata kuolemantuomiota, väitä ettet ole uskovainen ja vastaa toisaalla galluppiin uskovasi kuoleman jälkeiseen elämään ja johonkin korkeampaan voimaan, riehu päälle ettei kenelläkään ole oikeutta ottaa toisen elämää paitsi x (x=120 poikkeustapausta), aloita ketju jossa päivittelet kanssakirjoittajien surkeaa tasoa, keksi jokin asia joka tekee kipeää siksi että joku kirjoittaja neljä vuotta sitten sanoi toisin, uhkaa hakata joku, kerro näkeväsi unia jostain vitun nettinikeistä ja päälle että olet vegaani jonka lempiruokaa on härkä.

Noilla pääset alkuun ja olet kuin 99,99% palstan mukaterveistä pähkinäsalkuista. Voit myös postata henkilötietosi asiakeskusteluihin ja kysellä ovatko ne oiken.
Elanor, älä ainakaan tuota yllä olevaa ota henkilökohtaisesti. Snapa on kirjoittanut kaikille meille kityläisille jossain vaiheessa jotain vastaavaa. Jos ei ole, on vakavia epäilyksiä, onko vakkari ollenkaan. Itse asiassa, Snapa taisi juuri tunnustaa orastavan rakkautensa sinua kohtaan.
Kikkelis kokkelis.
SnapaHead

Re: Minut on leimattu hulluksi.

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Keikaus kirjoitti: Elanor, älä ainakaan tuota yllä olevaa ota henkilökohtaisesti. Snapa on kirjoittanut kaikille meille kityläisille jossain vaiheessa jotain vastaavaa. Jos ei ole, on vakavia epäilyksiä, onko vakkari ollenkaan. Itse asiassa, Snapa taisi juuri tunnustaa orastavan rakkautensa sinua kohtaan.
Otan muuten sen susikoirajutun takaisin kun se onkin Evvk, joka niitä puskee.
Mites sulla ja Joudenilla menee? Kävitkö ihan suihkussa asti ennen treffejä?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minut on leimattu hulluksi.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SnapaHead kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Elanor, älä ainakaan tuota yllä olevaa ota henkilökohtaisesti. Snapa on kirjoittanut kaikille meille kityläisille jossain vaiheessa jotain vastaavaa. Jos ei ole, on vakavia epäilyksiä, onko vakkari ollenkaan. Itse asiassa, Snapa taisi juuri tunnustaa orastavan rakkautensa sinua kohtaan.
Otan muuten sen susikoirajutun takaisin kun se onkin Evvk, joka niitä puskee.
Mites sulla ja Joudenilla menee? Kävitkö ihan suihkussa asti ennen treffejä?
En tiedä Joudenskasta, taitaa olla jossain paremmilla metsästysmailla hän. Kävin varmaan suihkussa aamulla ja menin töistä suoraan epäeroottisille tutustumistrehveille. Onko ok? Treffeistä on kulunut nyt vuosi enkä vieläkään ole raskaana. Pitäisiköhän minun mennä joihinkin tutkimuksiin? Tänään epäiltiin vain polyyppia kohdussa, mutta ei muuta.
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Minut on leimattu hulluksi.

Viesti Kirjoittaja slam »

McJanne kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Mitä tehdä, kun perhe ja kaverit haluavat ilman syytä (minusta ainakaan) raahata minut kallonkutistajalle? Omasta mielestäni olen täysin terve.
Mikäs vika kallonkutistajalle juttelemisessa on? Nykymaailmassa nk. tervejärkisetkin tuntuvat olevan isosti avun tarpeessa.
kyl, meikäläisten kallot kolisee aikalailla Xd. Aivojen mullistukset ovat myös kehittymistä. Meikä on aika villihkö tapaus, ehkä kanssa... mutta asiallisena kovasti pitävät, muut kuin kityläiset XD
Starflare

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti:
T3000 kirjoitti:Kirjoittelet Kityyn. Se on jo vakava merkki jostain pahalaatuisesta.
Niinhän ne sanoo. Mutta en minä ole hullu, ehkä hieman omalaatuinen.

Niin onko täällä niitä pitkätukkia?
\0/
Starflare

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Suvinen kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:
Niin onko täällä niitä pitkätukkia?
Check out: Starflare. Jotenkin vaikuttaa sun sielunkumppanilta :)
Oho! minuahan markkinoidaan täällä ihan :oops: .
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Starflare kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:
Niin onko täällä niitä pitkätukkia?
Check out: Starflare. Jotenkin vaikuttaa sun sielunkumppanilta :)
Oho! minuahan markkinoidaan täällä ihan :oops: .
Pitkätukka? Ihan oikeako? *polvistuu* Will you marry me? :D
Starflare

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti:Pitkätukka? Ihan oikeako? *polvistuu* Will you marry me? :D
Hehei! Ensimmäinen eKosintani :D . Jospa ensin käytäisiin kuitenkin jossain muuttamassa happea hiilidioksidiksi, ellet asuisi niin kovin kaukana vain...
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Starflare kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Pitkätukka? Ihan oikeako? *polvistuu* Will you marry me? :D
Hehei! Ensimmäinen eKosintani :D . Jospa ensin käytäisiin kuitenkin jossain muuttamassa happea hiilidioksidiksi, ellet asuisi niin kovin kaukana vain...
Niin, missä tuo Town of Wind and Ruins mahtaakaan sijaita...?
Starflare

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Pitkätukka? Ihan oikeako? *polvistuu* Will you marry me? :D
Hehei! Ensimmäinen eKosintani :D . Jospa ensin käytäisiin kuitenkin jossain muuttamassa happea hiilidioksidiksi, ellet asuisi niin kovin kaukana vain...
Niin, missä tuo Town of Wind and Ruins mahtaakaan sijaita...?
Sulle on @.
Bigmama

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Mä oon hullu, ja hyvä näin. Pysyy turhat tutut kauempana.. :twisted:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Starflare kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:
Starflare kirjoitti: Hehei! Ensimmäinen eKosintani :D . Jospa ensin käytäisiin kuitenkin jossain muuttamassa happea hiilidioksidiksi, ellet asuisi niin kovin kaukana vain...
Niin, missä tuo Town of Wind and Ruins mahtaakaan sijaita...?
Sulle on @.
Onks se tosiaan näin helppoa? Miks mä en osaa?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lolita kirjoitti:Onks se tosiaan näin helppoa? Miks mä en osaa?
Ilmeisestipitkäaikainen kityily on kuluttanut taidot pois.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Starflare

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Lolita kirjoitti:Onks se tosiaan näin helppoa? Miks mä en osaa?
:D Simppeliä, vaadit yksinkertaisesti liikaa sulho ehdokkailtasi. Elanor vaati vain pitkää tukkaa ja humpsis! kohta se hopeahääpäivä lähestyykin jo :D .
Storytuuli

Viesti Kirjoittaja Storytuuli »

Starflare kirjoitti: :D Simppeliä, vaadit yksinkertaisesti liikaa sulho ehdokkailtasi. Elanor vaati vain pitkää tukkaa ja humpsis! kohta se hopeahääpäivä lähestyykin jo :D .
Mä vihjailin, vaadin ja maanittelin ensimmäiset kuukaudet kaljua, kunnes oli pakko hyväksyä se tosiasia, että se hiusasia ei vaan kuulu mulle.. :D Helpotti.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Starflare kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Onks se tosiaan näin helppoa? Miks mä en osaa?
:D Simppeliä, vaadit yksinkertaisesti liikaa sulho ehdokkailtasi. Elanor vaati vain pitkää tukkaa ja humpsis! kohta se hopeahääpäivä lähestyykin jo :D .
Mutku mä vaadin vaan vähintään 185 senttiä, ei muuta. Siitä se sit vois niinku lähteä lähestymään se hääpäivä.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 680
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

ElanorRaven kirjoitti: Niinhän ne sanoo. Mutta en minä ole hullu, ehkä hieman omalaatuinen.

Niin onko täällä niitä pitkätukkia?
Eipäs muuteta puheenaihetta! Kerrohan lisää likaisia yksityiskohtia hulluudestasi!
"I want you to get excited about your life."
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hallusinaatio kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti: Niinhän ne sanoo. Mutta en minä ole hullu, ehkä hieman omalaatuinen.

Niin onko täällä niitä pitkätukkia?
Eipäs muuteta puheenaihetta! Kerrohan lisää likaisia yksityiskohtia hulluudestasi!
Jeesusristus! Dr. Phil! Nyt on aika vuodattaa niskaan kaikki traumat ja skitsoumat...
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Starflare kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Onks se tosiaan näin helppoa? Miks mä en osaa?
:D Simppeliä, vaadit yksinkertaisesti liikaa sulho ehdokkailtasi. Elanor vaati vain pitkää tukkaa ja humpsis! kohta se hopeahääpäivä lähestyykin jo :D .
Joko me sitten päädyttiin naimisiin asti? Ensimmäinen eAvioliittoni. Hiphip huraa! ElanorStarflare! :lol:
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 680
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

ElanorRaven kirjoitti: Jeesusristus! Dr. Phil! Nyt on aika vuodattaa niskaan kaikki traumat ja skitsoumat...
Noh, noh, ei nyt sentään vallan riehaannuta, vaikka julkisuudenhenkilö näyttäytyykin.
"I want you to get excited about your life."
Starflare

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Onks se tosiaan näin helppoa? Miks mä en osaa?
:D Simppeliä, vaadit yksinkertaisesti liikaa sulho ehdokkailtasi. Elanor vaati vain pitkää tukkaa ja humpsis! kohta se hopeahääpäivä lähestyykin jo :D .
Joko me sitten päädyttiin naimisiin asti? Ensimmäinen eAvioliittoni. Hiphip huraa! ElanorStarflare! :lol:
Hyshys! Rupeavat pian spekuloimaan eAvioerosta, "kellä onni on se onnen kätkeköön" :D .
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Starflare kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:
Starflare kirjoitti: :D Simppeliä, vaadit yksinkertaisesti liikaa sulho ehdokkailtasi. Elanor vaati vain pitkää tukkaa ja humpsis! kohta se hopeahääpäivä lähestyykin jo :D .
Joko me sitten päädyttiin naimisiin asti? Ensimmäinen eAvioliittoni. Hiphip huraa! ElanorStarflare! :lol:
Hyshys! Rupeavat pian spekuloimaan eAvioerosta, "kellä onni on se onnen kätkeköön" :D .
Minä vääntäisin tuon sananlaskun muotoon "Kellä onni on se kehuskelkoot sillä kaikille muille (jotta siinä vaiheessa kun onni lopahtaa, muut voivat vittuilla siitä mahdollisimman paljon)"
Vastaa Viestiin