WanhaPervo kirjoitti:Mutta onko kustannustoimittajalle koskaan pystytetty patsasta Helsingin keskustaan.
Mitä te semmoisella teette. Ensin huijaatte luovan, riivatun sielun rahat ja rojaltit ja sitten pitäisi patsaskin saada. Saatana! *Kosmokseen päiväkännille*
Starflare kirjoitti:
Emmätiiä. Oletin niin kun tunnuksensakin poistatti.
Hei kamoon. Joka kertahan se on tullut takaisin. Dramaqueenin vaan pitää poistaa tunnuksensa, jotta kaikki varmasti huomaa.
Ninni... Ihan vaan ystävällisesti: Huomasitko kuinka monessa ketjussa itse whinetit Martan tekaisemaa riitely-äänestystä? Mun mielestä siinä mielessä sun ei kannata kauheasti arvostella, koska osaat myös itse sen Dramaqueeneilyn jalon taidon.
Saatat olla jopa oikeassakin sanomisinesi, mutta mua henk.koht. sylettää se että muista etsitään samoja virheitä, joita voisi itsestäänkin löytää. Ja tämä ei kyllä koske pelkästään sinua ja tätä asiaa Ninni, vaan aika montaakin immeistä ja juttua tällä palstalla.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
WanhaPervo kirjoitti:Mutta onko kustannustoimittajalle koskaan pystytetty patsasta Helsingin keskustaan.
Mitä te semmoisella teette. Ensin huijaatte luovan, riivatun sielun rahat ja rojaltit ja sitten pitäisi patsaskin saada. Saatana! *Kosmokseen päiväkännille*
Mäkin haluaisin olla Suuri Taiteilija. Pelkkä raha ei tee onnelliseksi. Sitäpaitsi Taiteilijalla on aina bändäreitä, kustannustoimittajalla ei.
Geetzu kirjoitti:Kumman suuren aukon jätti KG poistuessaan.
Minkä aukon??
Ei sota yhtä naista tai miestä kaipaa.....
Edelleenkään en tiedä miksi KGB lähti poijes, ilmeisesti ottanut nokkiinsa jostain kirjoituksista....aivan sama mulle oikeestaan, naisia kun voi muutenkaan harvoin täysin ymmärtää
No selkeästi ihmiset kaipaavat kun näin ison läjän ovat jo postanneet!
No kyllä, riitti käkättämistä Manalan ynnä muitten sekä Kgrillin välisissä verisissä taisteluissa...
Tuo nikin vaihtaminen sen sijaan on naurettavaa, kirjoitustyylistään kun ei VOI erehtyä.
Oon pitäny muutaman kityttömän päivän ja menny siis ohi tuo, että kirjoittelisi toisella nikillä... Whatever. Ja toki käkättää saa, kyllä mullakin oli täällä aiemmin muutamakin eri tyyppi, joiden jutuille nauroin silmät kosteina. Nykyään vetelen herneitä (muidenkin puolesta) ja lähinnä vittuunnun. Taukoa vaan päälle kun yli menee.
Exsat kirjoitti:Jumppanorsu ei ole kyllä mitään näihin verrattuna. Ja Geetsuko muka ei arvostele ihmisiä ulkonäön perusteella?
NiiNpä!
Rangaistukseksi ehdotan julkista häpäisemistä. Gee voitaisiin tuomita esimerkiksi riisuttavaksi alasti ja siveltäväksi vaniljajäätelöllä ja suklaakastikkeella... Ja toisaalta jos tähän yhdistäisi sen Ginan fantasian toteuttamisen.