Lowrider-thursday
Re: Lowrider-thursday
Lukiessani Suvisen kirja-arvostelua tajusin mikä hänellä on vikana.
Olen pitkään ollut muovaamassa ajatusta siitä miten älykkyys yhteydessä luonteenpiirteisiin joko tekee yhdistelmänä elämästä helppoa tai sietämätöntä.
Tyhmä + hyväntahtoinen = onnellinen
Tyhmä + pahantahtoinen = onnellinen
Älykäs + hyväntahtoinen = onneton
Älykäs + pahantahtoinen = onnellinen
Karkeasti näin. Näyttäkään joku muista huolehtiva älykäs ihminen joka on aidosti onnellinen.
Olen pitkään ollut muovaamassa ajatusta siitä miten älykkyys yhteydessä luonteenpiirteisiin joko tekee yhdistelmänä elämästä helppoa tai sietämätöntä.
Karkeasti näin. Näyttäkään joku muista huolehtiva älykäs ihminen joka on aidosti onnellinen.
Came here for school, graduated to the high life
Tämä pitänee lukea niin, että pertti kokee olevansa joko tyhmä, pahantahtoinen tai onneton.exPertti kirjoitti:Tyhmä + hyväntahtoinen = onnellinen
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Minä pidän hyväntahtoisena, älykkäänä ja aidosti onnellisena merkittävää osaa kaikista tuntemistani ihmisistä. Suurimmalla osalla niistä, jotka ovat hyväntahtoisia ja älykkäitä onnellisuusvaje on enemmänkin johonkin elämänvaiheeseen liittyvä matalasuhdanne kuin pysyvä olotila.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
So you could run around without them pants.
Olen tänään jo kahdesti kirjoittanut tänne viestin ja heti poistanut sen. Mikä mua vaivaa?!
Work like a captain, play like a pirate.
Vanhuus.Vesper kirjoitti:Olen tänään jo kahdesti kirjoittanut tänne viestin ja heti poistanut sen. Mikä mua vaivaa?!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Suomettuminen ja itsesensuuri. Lopeta heti, älä anna Kepun vaikuttaa sinuun.Vesper kirjoitti:Olen tänään jo kahdesti kirjoittanut tänne viestin ja heti poistanut sen. Mikä mua vaivaa?!
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Ihmiset ovat pohjimmiltaan hyväntahtoisia. Länsimainen kulttuuri ei ole vain virittynyt siihen että muille antaminen voisi olla yksi hyvinvoinnin tekijä. Halu toimia solidaarisesti on kulttuurisessa muistissamme ja kehomme soluissa.exPertti kirjoitti:Lukiessani Suvisen kirja-arvostelua tajusin mikä hänellä on vikana.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Minuakin ihmetytti miksi poistit sen. Tärkeää infoa Orimattilan paronille.Vesper kirjoitti:Olen tänään jo kahdesti kirjoittanut tänne viestin ja heti poistanut sen. Mikä mua vaivaa?!
Näin sen ja ehdin ottaa linkin talteen. Yhdistetty vanhainkoti-lastenkoti ei taida liittyä asiaan, ei näin vanhat lapset sinne kuulu. Mutta onhan uusi vanhushoitola.Homeboy65 kirjoitti:Minuakin ihmetytti miksi poistit sen. Tärkeää infoa Orimattilan paronille.Vesper kirjoitti:Olen tänään jo kahdesti kirjoittanut tänne viestin ja heti poistanut sen. Mikä mua vaivaa?!
Vai jäikö minulta kuitenkin näkemättä josko Vesper lupasi antaa minulle pillua? Jaa ei.
Täällä junttilassa tuulee ja on huolestuttavan pitkä sähkökatkos. Läppärin akku loppuu.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Tajuatko paroni että Kitinä pysyisi huomattavasti eloisampana jos kirjoittaisit tänne enemmän?
No kun meinastin siihen vielä kirjoittaa jotain pientä kiusaa, mutta päätin sitten kuitenkin olla kiusaamatta.Gat kirjoitti:Näin sen ja ehdin ottaa linkin talteen. Yhdistetty vanhainkoti-lastenkoti ei taida liittyä asiaan, ei näin vanhat lapset sinne kuulu. Mutta onhan uusi vanhushoitola.Vesper kirjoitti:Olen tänään jo kahdesti kirjoittanut tänne viestin ja heti poistanut sen. Mikä mua vaivaa?!
Tuli tuosta (alla linkki) mieleeni kysyä säilyttääkö kukaan kitinäläinen voiveistä jääkaapissa. Entä onko kenelläkään puista voiveistä. Voiteletko edes leivän? Syötkö ikinä leipää?
http://www.thespeakeasy.ch/why-finns-ke ... ign=buffer
Itse syön joskus näkkileipää ja voitelen sen jollain sulatejuustolla - koskaan en voilla tai margariinilla. En laita veistä jääkaappiin. Veitsi ei ole puinen.
Itse syön joskus näkkileipää ja voitelen sen jollain sulatejuustolla - koskaan en voilla tai margariinilla. En laita veistä jääkaappiin. Veitsi ei ole puinen.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
I'm thinking of making a few more."
En syö leipää.
Mutta koska viikonloppuna pitäisi kirjoittaa työhakemus, ottaisin mielelläni nyt tähän alle kaikki ajantasaiset hakemusvinkit, kiitos.
Mutta koska viikonloppuna pitäisi kirjoittaa työhakemus, ottaisin mielelläni nyt tähän alle kaikki ajantasaiset hakemusvinkit, kiitos.
- Diddley Bow
- Kitisijä
Joskus tulee syötyä ruisleipää juustolla, vai pitäisikö sanoa juustoa ruisleivällä. Voiveitsi ei kuulu jääkaappiin, ihan niin kuin kauhaa ei tarvitse keittää. On mulla puinen voiveitsi, mutta se on tärkeysesine, ei käyttöväline. Tyttären mulle tekemä.
Kyllästysin työntekoon tällä Kuopion keikalla ja sen sijaan pyykkäsin vaatteita. Käsin!
Kyllästysin työntekoon tällä Kuopion keikalla ja sen sijaan pyykkäsin vaatteita. Käsin!
Who says you need to buy a guitar?
- McJanne
- Kitisijä
Nykyään kun on tarvetta käyttää vain yhtä välinettä kutakin, niin pesen samantien kuivumaan voiveitsen voitelun jälkeen. Näkkäriä ja vehnätöntä leipää noin yleisesti, jälkiuunipalat esim. Ja ihan tiedoksi, jälkiuuniviipaleet eivät ole vehnättömiä.
Kirjoitan tätä alasti
-
- Kitisijä
Ei veitsiä jääkaapissa säilytellä. Tiskikoneeseen odottamaan pesua!!!
Leivät teen itse, ruis- ja spelttijauhosta useimmiten.
Leivät teen itse, ruis- ja spelttijauhosta useimmiten.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Came here for school, graduated to the high life
En säilytä veistä jääkaapissa eikä veitseni ole puinen. Mutta tunnistan kyllä tuon ilmiön: olen monesti kohdannut kotimaassa ilmiön, jossa veitsi tosiaan on jääkaapissa. Useamman kerran olen myös todistanut tilannetta, jossa leviterasian kanteen on oikein saksilla väkerretty kolo veitsen varrelle.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
- James Potkukelkka
- Kitisijä
Oletko joku jääkaappitarkastaja?! En minä ainakaan kurki ihmisten jääkaappeihin.urpiainen kirjoitti:En säilytä veistä jääkaapissa eikä veitseni ole puinen. Mutta tunnistan kyllä tuon ilmiön: olen monesti kohdannut kotimaassa ilmiön, jossa veitsi tosiaan on jääkaapissa. Useamman kerran olen myös todistanut tilannetta, jossa leviterasian kanteen on oikein saksilla väkerretty kolo veitsen varrelle.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Auh, anonymiteetti kärsii kun ammattini paljastui!James Potkukelkka kirjoitti:Oletko joku jääkaappitarkastaja?! En minä ainakaan kurki ihmisten jääkaappeihin.urpiainen kirjoitti:En säilytä veistä jääkaapissa eikä veitseni ole puinen. Mutta tunnistan kyllä tuon ilmiön: olen monesti kohdannut kotimaassa ilmiön, jossa veitsi tosiaan on jääkaapissa. Useamman kerran olen myös todistanut tilannetta, jossa leviterasian kanteen on oikein saksilla väkerretty kolo veitsen varrelle.
No ei, mutta kyllä minä olen pitkän ja vaiherikkaan elämäni varrella yöpynyt muuallakin kuin omassa kodissa ja joskus jopa jakanut jääkaappiani muiden kanssa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
- Riemumieli
- Kitisijä
Totta kai on voiveitsi, totta kai se on puinen ja totta kai sitä säilytetään jääkaapissa. Niitä on jopa kaksi, pestä voi silloin kun veitsi on tarpeeksi voinen. Leivälle voita, juustoa, makkaraa ja jotain vihannesta, nam nam. Leipärasisteille plääh.Kreitsu kirjoitti:Tuli tuosta (alla linkki) mieleeni kysyä säilyttääkö kukaan kitinäläinen voiveistä jääkaapissa. Entä onko kenelläkään puista voiveistä. Voiteletko edes leivän? Syötkö ikinä leipää?
Paras päivä ikinä.
- Kottarainen
- Kitisijä
Luin noi vaali- ja robottikeskustelut, mutta asiat ovat vähämerkityksisiä suhteuttettuna turhan vääntämisen vaivaan. Mutta nyt ollaan Tärkeiden Kysymysten äärellä! Ehdottomasti puinen voiveitsi, joka pyyhitään käytön jälkeen, ja säilytetään jääkaapissa margariinirasian päällä. Tuorejuustot taas levitetään normiveitsellä jotka laitetaan käytön jälkeen astianpesukoneeseen.Kreitsu kirjoitti:Tuli tuosta (alla linkki) mieleeni kysyä säilyttääkö kukaan kitinäläinen voiveistä jääkaapissa. Entä onko kenelläkään puista voiveistä. Voiteletko edes leivän? Syötkö ikinä leipää?
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.