HienoPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Mitä jos ostaski pienen asunnon sijotukseen ja käyttäis sitä sitte vakuutena oman asunnon isompaan (kuin mitä nyt on mietitty) lainaan.

Tai mitä jos ostaski keskustasta kaksion ja asuis siinä kaks vuotta ja sit laittais sen rempan jälkeen sijotukseen.

:dumb:

Nyt menee kyllä monitahoseksi tämä vaihtoehtojen pyörittely.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vesper kirjoitti:Kyllä on vaikeaa tämä viihteen katsominen. Eikö ärsyttänyt siinä vaiheessa kun viikingit alkoivat puhua englantia? Tai kun Björn lausuttiin bjoon ja Ragnar raagnaa?
On ja Ei. Sen saattoi arvata, että kieli vaihtuu. Olen aivan varmasti liian kriittinen. Alkoi vain ärsyttämään, minkäs teet.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Koko Pirkanmaalla on tällähetkellä 1.5 kämppää josta oikeesti vois kiinnostua. Onkohan toi meidän speksi kuitenkin vähän liian kiree?
Amazing shit happens!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

^ I feel your pain...
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kesken normiperjantai-illanvieton digiboksi päätti sitten resetoida itsensä täydellisesti. VMP nykytekniikka.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kuinka monta kämppää tarvitsette? 1-2 on ok jos ei enempää tarvitse...
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ilta mennyt mukavasti töitä tehdessä. Kävin hakemassa lasille hyvää juomaa seuraksi, että jaksaa vielä tunnin tai pari pakertaa.

Kuva
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Kirjoitan tätä alasti
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:Kuinka monta kämppää tarvitsette? 1-2 on ok jos ei enempää tarvitse...
Eihän sitä tarvi kuin sen yhden, jos se kiinnostus siitä etenee kauppoihin. Mut ei kiinnostus vielä takaa mitään. Minäkin olen ollut kiinnostunut jo viidestä kämpästä ja neljä ei ole natsannut (viidettä ei oo käyty kattomassa). Siksi olisi helmpompaa jos niitä kämppiä, joista jaksaa edes kiinnostua olisi enemmän kuin se 1 tai 2.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin