Maaliskuinen maanantai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Maaliskuinen maanantai?

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Bluntly kirjoitti:Nuo tuon hintaluokan laminaatit on kyllä niin tuskallisia asennettavia, että pari kertaa on nyrkki hampaiden välissä. Ja en pistäisi kotiinkaan mitään 2x luokan kamaa.
KL32 8mm 15v takuu made in germany, osuimme poistoerän kohdalle. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maaliskuinen maanantai?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

LVI-kama on hinnoissaan, mutta se on yksi kohta missä rahalla saa laatua. Porukoilla tänä vuonna valmistunut kerrostalo ja jo nyt suihkusta halppissekoittaja paskana. Haaveilen vähän tämän hankkimisesta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Maaliskuinen maanantai?

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Bluntly kirjoitti:LVI-kama on hinnoissaan, mutta se on yksi kohta missä rahalla saa laatua. Porukoilla tänä vuonna valmistunut kerrostalo ja jo nyt suihkusta halppissekoittaja paskana. Haaveilen vähän tämän hankkimisesta.
Meillä on Damixat, kun rupesi Oraksen pinnoitusten laatu kyrsimään.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 569
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Maaliskuinen maanantai?

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Huomiselle tuli äsken kutsu. Pitää viedä omien juomien lisäksi yhtä sorttia syötävää -> tänään kauppaan.

Talorempat on halpuja (NOT!). Mulla mennyt vasta reilut 40ke. Seuraavat 50-80ke odottaa rahoittajaa, eli käytännössä jonkun vuoden. Tuolla summalla pitäisi laittaa uusiksi sauna+suihkutila lattialämmityksineen, tuon viereinen wc, toisen kerroksen wc + lattialämmitys, makkarin wc/suihkutila + lattialämmitys ja räystäslaudotukset. Ja pitäisi lähivuosina uusia 2 takkaa (á 5+ ke), puuhella jajaja.
Tanssilattioiden Timanttipora
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Maaliskuinen maanantai?

Viesti Kirjoittaja annepa »

KKK kirjoitti:Valitettavasti oma "osaaminen" remppahommissa ei yllä laatoitusta / tapetointia / maalausta pisemmälle eikä lähipiirissä niitä edullisia osaajia juuri ole, joten vieraalla joutuisi isommat hommat teettämään. Eli "pidätkö tosta kiinni" tai "siirrytkö vähän" -tason osaamisesta on kyse :)
Niin mullakin toistaiseksi, mutta serkkupoika lupasi tulla opastamaan eli tässä opin myös itse. En osaa ees laatoittaa vielä, mutta laattoja olen saumannut (tuli hyvä!). Sekin siis tässä on positiivista tässä mahdollisessa rempassa, että tosiaan aion opetella tekemään kaikki mahdolliset remonttihommat itse vesieristeestä ja sähkö- ja vesipiuhan vedosta lähtien. Sertifioidut saa sitten kytkeä ja tarkastaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin