^^Didleylle, en mä mitään ihmisääniä kuule, vaan omituista naksumista. Ihan kuin joku koputtelisi talon ulkoseinää, pyrkisi ehkä sisään. Ehkä se on Heathcliff (ja mä oisin Cathy).
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Kreitsu kirjoitti: ...en mä mitään ihmisääniä kuule, vaan omituista naksumista. Ihan kuin joku koputtelisi talon ulkoseinää, pyrkisi ehkä sisään. Ehkä se on Heathcliff (ja mä oisin Cathy).
Aika erikoiselta kyllä kuulostaa.
BTW, en tajunnut jälkimmäisestä lauseestasi juuri mitään joten piti googlata.
Kreitsu kirjoitti:^^Didleylle, en mä mitään ihmisääniä kuule, vaan omituista naksumista. Ihan kuin joku koputtelisi talon ulkoseinää, pyrkisi ehkä sisään. Ehkä se on Heathcliff (ja mä oisin Cathy).
Putsaa korvat kun ens kerralla käyt suihkussa! Ihan kuin Gatille puhuis
Mut joo, olen onnistunut elämään siitäkin huolimatta, että tietty nimeltä mainitsematon taho onnistui totaalisesti sössimään Radio Rockin uudistuksen. Ihan pieniä vieroitusoireita kun ei kuule Harri Moision ihanaa ääntä aamuisin.
Ei tullu hullua hurskaammaksi, meriuimaan ei päässyt, mutta jos vetäisisisi si si, pikku lenkin sauvojen kanssa kun alkaa tätä ikääkin olla jo liikaa, naisetkaan ei kiinnosta eikä ainakaan sellaiset joihin kannattaisi tutustua..meri nousi taivaalle ja koskeusprossa yli maksimin, ei siis ulos, lihastreenia only, mitenhän tuo yksi lihas..