DB, niistettiin parilla maajoukkue ja puoli joukkuellisella Classicin liigapelaajia höystetty sarjakolmonen just 2-0. Kiskis, kun vänälläkin paloi käämi, kun ei saanut kärjessä ruokaa. Lamminenkin oli kohtuu nopea, mutta ei erityisen vaarallinen.
Ylermi Ylihankala kirjoitti:DB, niistettiin parilla maajoukkue ja puoli joukkuellisella Classicin liigapelaajia höystetty sarjakolmonen just 2-0. Kiskis, kun vänälläkin paloi käämi, kun ei saanut kärjessä ruokaa. Lamminenkin oli kohtuu nopea, mutta ei erityisen vaarallinen.
Hyvin vedetty Kiusaaminen on kivaa! Nahkakuula ei tosin ole niiden laji. Ne tykkää enemmän pitää stagaa kädessä ja jahdata reikäpalloa. Jotkut jopa lainaa sitä kavereille.
Mopo alkaa olla matkakunnossa. Uudet osat menivät sit lähes komplikaatioitta paikoilleen. Ajoasento parempi muttei edelleenkään täydellinen, viilaus jatkuu. Eilen Ruuvilinjasta iso pussillinen eri kokoisia rosteriruuveja mulkkaantuneiden ja kierrevikaisten tilalle. Jokaista uutta paikoilleen ruuvatessa matkafiilis kohosi hiukan.
Illalla Mustalahdessa tunnustin synnin jonka sain anteeksi. Banaanikaupassa on silti käytävä.
Istuin taktisesti jonkun tolpan taakse ja toivoin parasta. En ole itse vielä ehtinyt katsoa ko. showta, mutta kauniilta itse vihkiminen näytti paikan päältä.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
exsu kirjoitti:Istuin taktisesti jonkun tolpan taakse ja toivoin parasta. En ole itse vielä ehtinyt katsoa ko. showta, mutta kauniilta itse vihkiminen näytti paikan päältä.
Joo, kiitos, mutta kerrotko vielä, Aurinko, minkävärinen mekko sulla on, kengät, hiukset? Pakkohan sun nätti on olla. Totean sen sitten ruudusta.
STADIN AURINGONETSIJÄ
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13