Pahahenkinen maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Pahahenkinen maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tuo aika on liikaa suhteessa hyötyyn eli semikukkua lähinnä 8)
Vertailun vuoksi:
- yhteen luolasukellukseen menee helposti 12-14 tuntia, josta "sitä itteensä" max 90 min ja varustehuollot, roudaukset ja matkat vie loput. Niin kauan kuin harrastuksen hyötysuhde on parempi kuin tämä, en valita. 20 min kamarumbaa kontra 90 min sitä itteensä ei ole paha mulle. Mutta kukin tavallaan.
Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pahahenkinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sukellus olis kaltaiselleni viimeisin laji harrastaa. Kaikenlainen (turha) näperrys on harrastuksissa mulle juuri se nounou.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Pahahenkinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Sukellus olis kaltaiselleni viimeisin laji harrastaa. Kaikenlainen (turha) näperrys on harrastuksissa mulle juuri se nounou.
Turha näperrys = toimenpiteet jotka varmistaa että reissulta tullaan hengissä takaisin.. Älä koita laskuvarjo-hommia..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pahahenkinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Voitelutan liikkeessä sukseni eli pohjustus ja luisto. Tuore nollalumi ei luista. Ei mulla ole aikaa voidella itse, tai olis mutta se on sitten hiihdosta tai unesta pois. Tätä myöden homma ei kiinnosta riittävästi.
Asia ei ole minulle läheskään niin tärkeä kuin monelle muulle, enkä alamäissä ole huomannut luistossa häviäväni. Vaikka huono luisto siis välillä harmittaakin.
..
Sukellus olis kaltaiselleni viimeisin laji harrastaa. Kaikenlainen (turha) näperrys on harrastuksissa mulle juuri se nounou.
Tulee jotenkin "Toyota-miehen" tyyppinen ihminen mieleen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pahahenkinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Siis olenhan mä oma huomannut, että en oikein kuulu palstalle. Kun mua ei kiinnosta vittuakaan teidän tekniset höpinät. Olen sen tuonut esiin lukuisia kertoja. Siksi ihmettelen, että joku viitsii tarttua siihen, että en itse voitele suksiani. Eikö tämä ole vain looginen ratkaisu. Ja pääasiahan pitäisi olla, että ihminen liikkuu, eikä jokin tekninen säätäminen. Mutta joo, nää on näitä...
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pahahenkinen maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Siis olenhan mä oma huomannut, että en oikein kuulu palstalle.
Älä oo Ylle tollanen, juttelet kato meidän tyttöjen kanssa nakkikeitosta ja muskareista. Ja juoksusta, tuohon hiihtohommaan en kyllä rupia.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Pahahenkinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Siksi ihmettelen, että joku viitsii tarttua siihen, että en itse voitele suksiani.
Pahoittelut, jos pahoitit mielesi. Ajattelin vaan vinkata mikä auttais luistoon, kun aiheesta jotain tiedän, ettei mokoma ongelma estäis harrastamista, kun oot näyttänyt viihtyvän ladulla aika aktiivisesti. Jos hiihtäisit vähemmän, niin en olis edes ottanut asiaa puheeksi. Jatka toki niin kuin parhaaksi näet. Itseasiassa hyvin harva pitää suksistaan hyvää huolta, joten lienet näkökantoinesi enemmistössä.

Enpä ollut myöskään pannut merkille mielenkiinnon vähyyttä tekniseen höpinään. Paremmin täällä huomaa sen mistä joku on kiinnostunut ja kaiken lisäks mun mustasta kirjasta on aina sivut kateissa.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Vastaa Viestiin