Se on tämä erilainen(ei seksuaalisuus) vaan aivoverenkierto tai välittäjäaineet tai alkoholin pitkäaikaisvaikutukset tai jotain aivan muuta, vaikeaa selittää kun ei ole selitystä tai sen saaminen maksaisi liikaa jo kitinämittakaavassakin, jos on pari yhteyttä pimentynyt niin on paljon uusia tullut! Olen vapautunut(en seksuaalisesti) vaan kaikilla muilla tavoin.. Että tässä on, sitä saa mitä tilaa..masa kirjoitti:Niba kirjoitti: Jotenkin Bemukka Karit joskus(varsinkin jos alla 90-lukulainen tuunattu 300 sarjan edustaja), jos mulla on 94kW kätösissä ja toisella 130kW niin tietenkin, muistamme että F1-kisat käydään taas Marklariassa Malesiassa ei Hesassa eikä Pornonaisissa..
Kerros nyt niba. Mitä pitää nauttia että saa aikaan tommosta tajunnanvirtaa?
Road rage -gallup
Pyyhin Netikettiin..
Kyllä mulla kärki on hiljaa eteen tulevat, ohittaessa kyyhdyttäjät, perseessä roikkujat ja vilkunkäyttörajoitteiset. Suosikkinani combo: lähdet ohittamaan, toinen painaa kaasua, vaihtaa sun eteen ilman vilkkua ja hidastaa taas nopeutta.
Perseessä roikkujat raivostuttaa eniten kun on lapsi kyydissä. Tekee välillä mieli kertoa valitut palat: "jos ajat mun perseeseen ja pipa-tauno katkasee edes hiuksen päästään mä revin sun pään irti ja käytän sitä pottana."
Perseessä roikkujat raivostuttaa eniten kun on lapsi kyydissä. Tekee välillä mieli kertoa valitut palat: "jos ajat mun perseeseen ja pipa-tauno katkasee edes hiuksen päästään mä revin sun pään irti ja käytän sitä pottana."
Me transmitte sursum, Caledoni!
- McJanne
- Kitisijä
- Viestit: 8611
- Liittynyt: 13.11.2005 23:14
- Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!
Aika rennonlupsakkaa touhuahan tuo ajelu on, välillä meinaa tulla yllättäviä tilanteita kun edelle menijät alkaa pakittelemaan kesken moottoritien ja vähän yleisemminkin ihmetyttää nuo perse eellä vastaantulijat.
Ehkä eniten pelottaa ne rekan tms edestä vasemmalle kaistalle koukkaavat, ne eivät näe taakseen enkä minä rekan eteen. Sit testaillaankin jo refleksejä ja jarruja joskus isommallakin porukalla.
Ehkä eniten pelottaa ne rekan tms edestä vasemmalle kaistalle koukkaavat, ne eivät näe taakseen enkä minä rekan eteen. Sit testaillaankin jo refleksejä ja jarruja joskus isommallakin porukalla.
Kirjoitan tätä alasti
-
- Kitinän uhri
- Viestit: 824
- Liittynyt: 29.07.2011 4:26
Hitaat liikkeellelähtijät, hitaat etenijät ja liikennevalojen vaihtumisen hitaus; kuollut etanakin ehtisi maatua suojatieltä alta pois ennen kuin valot vaihtuvat autoilijalle vihreiksi. Ilman noita vitsauksia meillä ei olisi ruuhkia laisinkaan, maailmassa olisi rauha ja kaikki Eva Biaudet ja Paavo -nimiset poliitikot olisivat sähköisessä aitauksessa jossain pohjoisessa.
Fillaroitsijana vituttaa eniten autoilevat jokamiespoliisit, jotka sairastuvat vaikeaan road rageen nähdessään mun ajavan päin punaisia tai tekevän jotain muuta ei-täysin-laillista, joka ei kuitenkaan ole heiltä millään lailla pois. Koska mulla ei ole tarpeeksi tehokasta äänisignalointilaitteistoa vastatakseni ragettimiesten vittuiluihin, joudun usein turvautumaan kansainvälisiin käsimerkkeihin heitä lepyttääkseni.
Fillaroitsijana vituttaa eniten autoilevat jokamiespoliisit, jotka sairastuvat vaikeaan road rageen nähdessään mun ajavan päin punaisia tai tekevän jotain muuta ei-täysin-laillista, joka ei kuitenkaan ole heiltä millään lailla pois. Koska mulla ei ole tarpeeksi tehokasta äänisignalointilaitteistoa vastatakseni ragettimiesten vittuiluihin, joudun usein turvautumaan kansainvälisiin käsimerkkeihin heitä lepyttääkseni.
Soittaisin torvea niin että se kuuluisi Kiinaan asti.par-sky kirjoitti:Suosikkinani combo: lähdet ohittamaan, toinen painaa kaasua, vaihtaa sun eteen ilman vilkkua ja hidastaa taas nopeutta.
Kerran päästäisruuhkassa motarilla ajelin vasenta kaistaa kummankin kaistan ollessa ihan tukossa. Oikealla kaistalla suunnilleen tasollani oli auto joka ohitteli autoja käyden välillä vasemmalla ns. ohituskaistalla. Sitten kerran auto pääsi vähän pidemmälle kenenkään tulematta eteen ja ite pidin n. 50 metrin turvaväliä n. 80kmh nopeudessa joka tuntui sekin pieneltä. Olin seurannut ohittelutouhua jo parisenkymmentä minuuttia ja sitten se päättyi siihen että k.o. auto tunki turvaväliini. Soitin tööttiä valehtelematta ainakin 2 minuuttia putkeen niin että äitikin jo vähän punastui pelkääjän penkillä. Toiset 2 minuuttia olisin varmasti tööttäillyt jos kyydissäni olisi ollut omia jälkeläisiä.
Eniten vituttaa se, että kun rampilta kiihdyttää toiselle rampille tai kiihdytyskaistalta kiihdyttää pääkaistalle ja yrittää johonkin väliin, niin liityttävällä kaistalla ajaja ei osaa päättää, kiihdyttäisikö vai jarruttaisiko: näiden kahden kombinaatio ja vuorottelu saa joskus kiihdytyskaistan ja arvonnan loppumaan.
Ajaisi nyt hemmetti sitä omaa vauhtiaan jarruttelematta tai kiihdyttämättä. Sama ongelma on myös turvavälissä ja pelisilmässä. Vaaratilanteita sattuisi myös paljon vähemmän, jos päätiellä ajava henkilö – vaikkei turvaväleistä muuten piittaisikaan – hölläisi kaasun hetkeksi irtautuen edellä ajan auton puskurista, nähtyään että kiihdytyskaistalta tulee populaa. Vetoketjuefekti on mielestäni paras.
Onneksi näitä sattuu todella harvoin.
Päättyvältä pitkältä kaistalta jonon viimetingassa ohittavat ärsyttävät eniten. Vaikka muuten pidän edellä ajavaan autoon pelivaraa, ihan periaatteesta tässä tapauksessa ajan edellisen persuksissa kiinni - pois lukien bussit, kuorkit ja taksit.
Ja tietenkin hitaasti valoista liikkeelle lähtevät. Kun joissain nuolivaloissa pääsee max.3 henkilöä kerralla ja hitailla käyvien ansiosta ainoastaan yksi, niin kyllä se nyppii.
Ajaisi nyt hemmetti sitä omaa vauhtiaan jarruttelematta tai kiihdyttämättä. Sama ongelma on myös turvavälissä ja pelisilmässä. Vaaratilanteita sattuisi myös paljon vähemmän, jos päätiellä ajava henkilö – vaikkei turvaväleistä muuten piittaisikaan – hölläisi kaasun hetkeksi irtautuen edellä ajan auton puskurista, nähtyään että kiihdytyskaistalta tulee populaa. Vetoketjuefekti on mielestäni paras.
Onneksi näitä sattuu todella harvoin.
Päättyvältä pitkältä kaistalta jonon viimetingassa ohittavat ärsyttävät eniten. Vaikka muuten pidän edellä ajavaan autoon pelivaraa, ihan periaatteesta tässä tapauksessa ajan edellisen persuksissa kiinni - pois lukien bussit, kuorkit ja taksit.
Ja tietenkin hitaasti valoista liikkeelle lähtevät. Kun joissain nuolivaloissa pääsee max.3 henkilöä kerralla ja hitailla käyvien ansiosta ainoastaan yksi, niin kyllä se nyppii.