Lähetetty: 03.02.2012 14:37
Kyllä porukka on käsittämättömän tunaria liikenteessä, kun ei vieläkään osata yhtään sovittaa ajamista ja olosuhteita kohdilleen.
Voi olla, että osa liikenteessä olijoista on niin sekaisin, että kuvittelee vielä olevan torstai.So Hard kirjoitti:Kyllä porukka on käsittämättömän tunaria liikenteessä, kun ei vieläkään osata yhtään sovittaa ajamista ja olosuhteita kohdilleen.
Vuoden lopussa tuli itsekin tilattua netistä. Ihan jo yhdellä kodinkoneella hinta oli 595€ halvempi. No toki netin hinta oli tarjous ja kaupoista katselin vaan myyntilappuja (kai niistäkin olisi jotain saanut pois mutta aivan varmasti ei noin paljon kun sain).masa kirjoitti:Tilasin just sakuista parilla tonnilla kodinkoneita. Säästöä suomen hintoihin tuli suunnilleen saman verran..
Olisikin vaan siitä kyse. Esim vartioharjun linja itäväylälle oli kokonaan tukossa, koska rekka oli jäänyt mäkeen kiinni. Toki siinäkin olisi voinut kuski ennakoida ja vetää päin punaisia.So Hard kirjoitti:Kyllä porukka on käsittämättömän tunaria liikenteessä, kun ei vieläkään osata yhtään sovittaa ajamista ja olosuhteita kohdilleen.
Ketjukolarit ja huonosti auratulla teillä tapahtuvat piruetit ovat kyllä enimmäkseen kiinni ratin ja penkin välisestä tekijästä. Yleensä tilanneopeus ja turvaväli ovat väärällä mallilla.masa kirjoitti:Olisikin vaan siitä kyse. Esim vartioharjun linja itäväylälle oli kokonaan tukossa, koska rekka oli jäänyt mäkeen kiinni. Toki siinäkin olisi voinut kuski ennakoida ja vetää päin punaisia.
Kehä kolmosella Vuosaaren päästä länteen, oli keskikaista reuna aurattu kuin haravalla. Välillä hyvin ja väliin huonosti. Joku uusi bömbelö oli siellä vetänyt piruetit niin että taisi olla joka ikkuna hajalla. Ikeasta eteenpäin oli tie suljettu, mut en tiedä mikä siellä oli syynä..
Kysymmä vaan että missä vitussa on lumiaurat? Tarttisko niitä olla enemmän kuin yks!
Tietenkin, mutta on muitakin muuttujia kuin torvelot kuskit.So Hard kirjoitti: Ketjukolarit ja huonosti auratulla teillä tapahtuvat piruetit ovat kyllä enimmäkseen kiinni ratin ja penkin välisestä tekijästä. Yleensä tilanneopeus ja turvaväli ovat väärällä mallilla.
Kyllä se musta on vähän +-0 kommentti todeta Esko Riihelän äänellä tilannenopeus ja turvaväli.masa kirjoitti:Tietenkin, mutta on muitakin muuttujia kuin torvelot kuskit.So Hard kirjoitti: Ketjukolarit ja huonosti auratulla teillä tapahtuvat piruetit ovat kyllä enimmäkseen kiinni ratin ja penkin välisestä tekijästä. Yleensä tilanneopeus ja turvaväli ovat väärällä mallilla.
Luonnollisesti. Päätin silti ajella duunista kotiin kahden jälkeen, koska neljän ruuhkassa torveloiden järki on kaikkein eniten jäässä.masa kirjoitti:Tietenkin, mutta on muitakin muuttujia kuin torvelot kuskit.So Hard kirjoitti: Ketjukolarit ja huonosti auratulla teillä tapahtuvat piruetit ovat kyllä enimmäkseen kiinni ratin ja penkin välisestä tekijästä. Yleensä tilanneopeus ja turvaväli ovat väärällä mallilla.
Mielestäni siinä jää väkisin plussan puolelle, koska oma profiili nousee samalla.NuoriDaavid kirjoitti:Kyllä se musta on vähän +-0 kommentti todeta Esko Riihelän äänellä tilannenopeus ja turvaväli.