Torstain Kakkonen on Ykkönen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:No kyllä se sitten yleensä pätkii. Kuten myös Youtube ja monet muut videonstreamauspalvelut.
Huomattu on :/
Mjoo. Soneran keskustelupalstalla on asiasta kahden ja puolen vuoden, 436 viestin pituinen valitusketju. Suunnilleen saman ajan Sonera on ollut "korjaamassa" ongelmaa, joka tuntuu kuukausi toisen perään vain pahenevan.

Mulla tää liittymä pelasi kuin unelma silloin kun hommasin tän joskus 2006-2007 vai koskahan nyt olikaan. Viimeisen vuoden aikana alkanut ilmetä sitten näitä tuubiareenaongelmia. Joskus latailee hitaasti, joskus ei ollenkaan. Hyvin ei koskaan.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Manaaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:No kyllä se sitten yleensä pätkii. Kuten myös Youtube ja monet muut videonstreamauspalvelut.
Huomattu on :/
Mjoo. Soneran keskustelupalstalla on asiasta kahden ja puolen vuoden, 436 viestin pituinen valitusketju. Suunnilleen saman ajan Sonera on ollut "korjaamassa" ongelmaa, joka tuntuu kuukausi toisen perään vain pahenevan.

Mulla tää liittymä pelasi kuin unelma silloin kun hommasin tän joskus 2006-2007 vai koskahan nyt olikaan. Viimeisen vuoden aikana alkanut ilmetä sitten näitä tuubiareenaongelmia. Joskus latailee hitaasti, joskus ei ollenkaan. Hyvin ei koskaan.
Minulla oli btw Elisan kanssa samaa ongelmaa joskus. Kaikki lataukset pätkivät koko ajan. Sitten tein sopimuksen toimittajan vaihdosta ja sain erimerkkisen laajakaistamodeemin jo etukäteen mukaan ja laitoin sen Elisan kaistaan ja pätkiminen loppui. Tai siis ilmeisesti pätkiminen jatkui hitaudesta päätellen, mutta Zyxelin purkki hanskasi sen jotenkin käyttäjälle näkymättömämmin kuin se sininen vanhan elisan purkki.
Came here for school, graduated to the high life
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Kun yhteys tulee eetterillä suoraan seinästä niin modeemien kanssa pelaamiseen ei juuri jää varaa. Kyllä ongelman on todettu olevan ihan Soneran rungossa ja reitityksissä, kenties tahallisessa liikenteen rajoittamisista omien nettiTV-palvelujensa hyväksi.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Manaaja kirjoitti:^ Kun yhteys tulee eetterillä suoraan seinästä niin modeemien kanssa pelaamiseen ei juuri jää varaa. Kyllä ongelman on todettu olevan ihan Soneran rungossa ja reitityksissä.
Juu, mutta se itse yhteys pätki kyllä Elisallakin silloin ihan koko ajan. Piti käyttää download manageria, että sai mitään tulemaan koneelle.
Came here for school, graduated to the high life
Vastaa Viestiin