Tiistai 3.1. 2012

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bluntly kirjoitti:^ Ja maksoit 20% palvelulisää?
Mitä väliä hinnalla on jos tuotteen saa heti ilman hirveetä vaivaa?
Work like a captain, play like a pirate.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Juurikin tuosta syystä tilaan verkkokaupasta varastossa olevan tuotteen ja noudan itse. Ei tarvitse kuunnella myyjien jorinoita tai etsi myyjää, joka suostuisi myymään jotain. Eikä tule hairahdettua siihen kalleimpaan tuotteeseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Nergal
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Vesper kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:^ Ja maksoit 20% palvelulisää?
Mitä väliä hinnalla on jos tuotteen saa heti ilman hirveetä vaivaa?
Minä ala tilaan mitään ja odottamaan kun sitä tilausta ei vaan sitten tulekaan. Ja tykkään muutenkin käydä a) hypistelemässä b) vähän vertailemassa. En ole koskaa ostanut esim televisiota pelkästää jonkun testin perusteella, käyn toki katsomassa paikanpäällä ja vertaan muihin kuvaa ja ulkonäköä. Pelit ja leffat nyt voin tilata netistä mutta muut ostan kyllä liikkeestä. Muista edes milloin olisin ostanut bändipaitojen lisäksi mitään vaatetta verkkokaupasta.

Ja mikä +20%, kone samoilla kamoilla ja hinta oli jopa 90sent kalliimpi. Toisaalta voisin sen 20% ~800€:n tuotteesta maksaakin palvelulisää jos joku sen ammattitaidolla ja ystävällisesti minulle myisi. Mutta verkkokauppa.com:in rotat ei eurojani enää saa, sen verta ällistyttävän huonoa ja töykeää palvelu oli. Eikä ollu itselläni ensinmäinen kerta. Viimeksi meinasin lentää perseelleni myyjän suosituksista näytönohjaimeksi, oli sanotaan vuoden kehityksestä jäljessä.

En edes räkäse sinnepäin enää.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Harvemmin tulee vastaan mitään liikettä, missä oikeasti tiedetään myymistään tuotteista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Näitä teidän Verkkokauppa-juttuja luettuani en olisi millään halunnut tilata kännykkään uutta datapiuhaa Verkkokaupasta (missä nettisivujen perusteella ei ollut yhtäkään varastossa), mutta sisäinen pihi juutalaiseni heräsi hintoja verratessa. Piuha maksaa joka paikassa sen 9,90 mutta muiden toimittajien noin 5 euron postikulujen sijasta piuha tuli 0,9 eurolla smartpostiin. Tilasin 29.12. ja noudin tänään postilaatikosta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suomi-Ruotsi yöllä. Yllätetäänkö taas takavasemmalta, joku kolmoisluz jatkoajalla ja lämäri kummankin håmåpetteripakin perseen kautta yläflyygeliin?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
saira
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja saira »

Rakkautta on... ...lumesta puhdistettu auto aamulla... :h:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Rakkautta on.. hoitsut jotka on aika höveleitä pika-CRP:n ottamisen kanssa 8)

Nyt FOOD, ihan hullu nälkä.
Prepare for the worstest.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Voi paska.
No.
Elämä jatkuu.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Suomi-Ruotsi yöllä. Yllätetäänkö taas takavasemmalta, joku kolmoisluz jatkoajalla ja lämäri kummankin håmåpetteripakin perseen kautta yläflyygeliin?
No, miltä näytti? Torjuntatilastojen mukaan Ruotsi vei läpi koko ottelun, että sikäli ei ihmeempää vääryyttä tapahtunut, mutta onhan se vähän koomisehkoa, että jo juniorit ovat oikein oivaltaneet, että kahden maalin johto päätöserässä tulee sössiä Ruotsin voitoksi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pulkannaru kirjoitti:Voi paska.
No.
Elämä jatkuu.
Puhelintyttö lähti kuin homielta ikään? :(
Johnny Winter

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

urpiainen kirjoitti: No, miltä näytti?
No kun The Poliisi ei päivystä, niin minä vastaan. Ei se pelinä ollut mitenkään eeppinen verrattuna aamulla pelattuun CAN-RUS peliin. Siinä pelissä oli draaman aineksia aivan loppuun asti, vaikka hetkittäin alkoi tuntua siltä, että homma on taputeltu. Pakko kehua noita vaahteralehtiä. Kirvestä ei heitetä kaivoon edes 1-6 tilanteessa.

Niin siis se peli. Laimeeta puolustustaistelua ja hyvää molaripeliä. Profiilipelaajat alisuorittivat. Toisaalta sen ymmärtää, kun näillä jannuilla on pelejä alla aivan liikaa, että tämän tasoisissa kisoissa saataisiin parasta ulos. En kyllä tiedä minkä mankelin alla noi svedut on ollu, mutta ainakin Granlundit, Pulkkiset ja Armiat on saanu pelata kauden aikana just niin paljon kuin pohkeista lähtee.

Aittokallio piti poikia pystyssä niin kauan kuin pystyi. Se svedujen tasoitus ei mun mielestäni mennyt molarin piikkiin. Sinne sen kuuluikin mennä purkamaan päätykiekkoa. Svedupetteri oli vaan fiksu ja hyväkätinen.

Granlundin rankkari oli väsyneen pelaajan väsynyt yritys.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti:No, miltä näytti?
Ekan kympin viitsin katsoa. Keltainen zunami pyyhki sinisen rannikon. Ajattelin, ettei toivoakaan finaaliin.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tilauksenne on käsitelty ja postitettu. Hö, huomenna ois tullut kuukausi täyteen.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Manaaja kirjoitti:Puhelintyttö lähti kuin homielta ikään?
Eip ollut enää puhelin-/nettityttö.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin