Gat kirjoitti:
Tästä päättelen, että ihmisten keskimääräinen palkka onkin jotain parikytä donaa ja kaikilla on parikytä milliä jemmassa.
Kun on säästäväiset elintavat niin vähän vaatimattomammillakin tuloilla voi saada ihmeitä aikaan!
Tulee vähän bon voyage-fiilis tästä aiheesta. Olisikohan ehkä 20 kertaa kun tämä on käyty läpi edellisen reilun puolen tusinan vuoden aikana.
Sua riivaa taas se sama näköalattomuusharha, että kun vapaavalintaisesta populaatiosta joku tekee jotaikin mitä sinä et tee (nussii, matkustaa, on ihminen tmvjsp) niin kriisiydyt välittömästi. Ymmärtääkseni täällä on jengiä, joka on matkustellut vähemmän kuin sinä - en ole varma löytyykö nussimisrosvosektorilla vielä sinua surkimompaa, mutta hegennostattajana mainittakoon, että kai se on noin teoreettisesti mahdollista sekin.
Enhän mä tienaa kuin viitisen tonnia nettona (joku tonni sinne tänne) ja tonni päivärahoja nyttemmin päälle. Kun ei ole lapsia ja on noin suurin piirtein itsensä elättävä puoliso niin peruselämisen (2k) ja asumisen (1k) jälkeen jää neljä numeroa säästöön. Moni on niin dorka, että sijoittaa rahansa pörssiin, tekee lapsia tai muuten ei käytä rahojaan älyttömyyksiin, mutta minä poikapa olen niin kova kasvo, että sijoitan rahani polttomoottorivehkeisiin ja reissaamiseen.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication