Tirina kirjoitti:Kaikista hauskinta olisi ostaa joku vanha koulu tai iso maalaistalo ja rempata se sisustuksiaan myöten ja alkaa majatalonpitäjäksi.
Vierailin viikolla kierrätyskeskuksessa ja ostin ihan tosi hienon yläosan 0,50 eurolla. Mutta ne huonekalut, niistä saisi taivaan.
Sun siis pitäisi alkaa mun emännäksi. Tosin talohan on vain 30 vee vanha, mutta tarttisinkin vanhan aitan ja navetan ja vanhan saunan remontoijaa. Muttei mitään majataloja sinne, sää riität kunhan olet usein alasti!
Siinä sitten on sellainen riesa, että talo on aina täynnä niitä majoitettavia liftaritytsyjä. Ei jää aikaa taaskaan pimpsalle.
Vihdoikin se lauataipäivä sammuu pian.
En ole ollut mikään järjen jättiläinen tänään.
Mutta ei suurempia tuhojakaan tapahtunut.
Siitä kiitollinen.
Öitä kaikille.
CeDell Davis kirjoitti:Miten monella nimimerkillä toi SA käy keskustelua itsensä kanssa?
Hei kultsi, sori vielä etten eilen lähtenyt kiihkeään ilmastointi keskusteluun, syytä tytsää. On se vaan niin ikävää ettei me oikein koskaan päästä itse asiaan! Puss!
CeDell Davis kirjoitti:Miten monella nimimerkillä toi SA käy keskustelua itsensä kanssa?
Hei kultsi, sori vielä etten eilen lähtenyt kiihkeään ilmastointi keskusteluun, syytä tytsää. On se vaan niin ikävää ettei me oikein koskaan päästä itse asiaan! Puss!
Saat anteeksi jos lupaat, että itämeren kalakanta elpyy luonnottomiin mittasuhteisiin ja täältä saa tulevaisuudessa, sinun takaamana (sanktio on suullinen), kymmenkiloisia meritaimenia. Kuhakin käy.