Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

RP kirjoitti: Sänkyyni pääsi olemalla hot very, very hot
Kuumeessa mä olen ollut joskus ihan sika hot, yli 41.

Olisiko riittänyt?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

RP kirjoitti: Naisille on kommenttisi sitten puhui kaikkien naisten puolesta? :)
Tämänkin huomaamiseen vaadittiin..nainen! ;)
Prepare for the worstest.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

huima kirjoitti:
RP kirjoitti: Sänkyyni pääsi olemalla hot very, very hot
Kuumeessa mä olen ollut joskus ihan sika hot, yli 41.

Olisiko riittänyt?
Soot liian romanttinen mulle; samppaa, vaahtokylpyy ja silleen. Se oisku seksii pilttipurkeilla verhottuna 8) Mutjoo, panisin!
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Charles Caldwell kirjoitti:
No olenhan mä näissä tilanteissa tässä elämässä ollut. Kerrataan vielä. Mulla on takana tasan yksi yhden illan juttu ja sen jäljiltä tajusin saman tien, että ei ole mun juttu.
Tämä on näiden palstan varajoudeneiden kompastuskivi: tosipaikan tullen ollaan niin yhdenillanvastaisia niin yhdenillanvastaisia. Välillä vongataan ja saadaan piparia ja sitten välillä taas heitetään tätä perustuubaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Hmm. Ongelma ehkä on siinä, etten usko tyhjäpään kykenevän sen laatuiseen suoritukseen lakanoiden välissäkään, että jaksaisi kiinnostaa. Jyystö on jyystöä, näyttipä jyystäjä miltä tahansa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Charles Caldwell

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

elco kirjoitti:ämä on näiden palstan varajoudeneiden kompastuskivi: tosipaikan tullen ollaan niin yhdenillanvastaisia niin yhdenillanvastaisia. Välillä vongataan ja saadaan piparia ja sitten välillä taas heitetään tätä perustuubaa.
No ei kai se estä suorittamasta, tai vonkaamasta, että ei suorita yhden illan juttuja? Ja kova panomies voi olla vaikka ei panekaan ihan jokaista aivotonta barbieta?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti:Hmm. Ongelma ehkä on siinä, etten usko tyhjäpään kykenevän sen laatuiseen suoritukseen lakanoiden välissäkään, että jaksaisi kiinnostaa. Jyystö on jyystöä, näyttipä jyystäjä miltä tahansa.
:D Mitä siellä sängyssä sun kanssa oikein pitää tehdä?
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti: :D Mitä siellä sängyssä sun kanssa oikein pitää tehdä?
e^(-i*pi)=-1 ja/tai sitten siteerata jotain Dostojevskia.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

nowaysis kirjoitti:Joo, siis jos samalla ulkonäöllä varustettu ihminen olisi lätkätähti tai teknisen ope, ottasin sen teknisen open mieluummin, vaikka yleensä yritän pysyä erossa miesopeistakin. Minusta ihmiset, joiden elämän sisältö koostuu mustan muovilätkän osumisesta maaliin, eivät vaan ole kovin kiihottavia. Jopa puun sahaaminen voittaa tämän, vaikka ei kovin korkealle rankkaa sekään ;-)
Teknisen työn opet ja muut käsillään tekevät ihmiset on mielenkiintoisia koska ne osaa tosiaan tehä käsillään jotain, luoda. Kun katselee kun joku kätevä käsistään rakentaa jotain, tulee kieltämättä monesti mieleen että jos tuo on nuin näppäsorminen tuossa niin mites sit muualla....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

annepa kirjoitti:Teknisen työn opet ja muut käsillään tekevät ihmiset on mielenkiintoisia koska ne osaa tosiaan tehä käsillään jotain, luoda. Kun katselee kun joku kätevä käsistään rakentaa jotain, tulee kieltämättä monesti mieleen että jos tuo on nuin näppäsorminen tuossa niin mites sit muualla....
Itselläni ajatukset joskus harhailevat kun nainen oikein keskittyneen oloisesti nuolee jäätelöä.
Came here for school, graduated to the high life
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: :D Mitä siellä sängyssä sun kanssa oikein pitää tehdä?
e^(-i*pi)=-1 ja/tai sitten siteerata jotain Dostojevskia.
Toivottavasti Megan Fox ei ole yhtä vaikea.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

No ei sen mun mielestä pitäisi olla mitenkään tuntematon tosiasia, että seksuaaliset kemiat ja mieltymykset voivat sopia täydellisesti yhteen ilman sitä henkistä yhteensopivuutta. Sama tietysti toisinpäin. Ihanaa ja kaikenlaista, mutta sekso ei vaan suju.

Olen lukenut Elleistä. Nih.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

RP kirjoitti:No ei sen mun mielestä pitäisi olla mitenkään tuntematon tosiasia, että seksuaaliset kemiat ja mieltymykset voivat sopia täydellisesti yhteen ilman sitä henkistä yhteensopivuutta. Sama tietysti toisinpäin. Ihanaa ja kaikenlaista, mutta sekso ei vaan suju.
Olen kokenut molemmat, oli kaameaa pitemmän päälle. Tai no, ei niistä kumpikaan kovin pitkäaikaisia juttuja olleet, kun se oli niin avutonta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: :D Mitä siellä sängyssä sun kanssa oikein pitää tehdä?
e^(-i*pi)=-1 ja/tai sitten siteerata jotain Dostojevskia.
No en mä tiedä, se menis ehkä vähän jo tekotaiteelliseks. Tää on tarkkaa.
8)

Mut siis no, jotenkin ajatus siitä että toinen osapuoli olis tyhmä kuin saapas, vaikka ulkoisesti oliskin kuinka hot, on vaan välitön turn-off. Möläyttäs kuitenkin vaan jotain urpåa väärällä hetkellä.

Ymmärrän kyl jotenkin paljon paremmin sitä, että ukot on valmiita pumppaamaan sopivaa Barbaraa vaan siks että se on sopivannäkönen Barbara. On mulla teoriakin niistä tekijöistä miks, mutta en aio avautua.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

No mä en taas ymmärrä miksi se automaattisesti menee "panee tyhmää, panee bimboo"-akselille. Itse en ole tietääkseni pannut yhtään tyhmää taikka bimboa ihmistä, mutta arvomaailmaltaan täysin erilaisia yksilöitä kylläkin, mikä aika rankasti karsii pois mahdollisuuden parisuhteiluun tai katselemiseen sängyn ulkopuolella. Silloin on puhtaasti vaikuttanut guumat gemiat ja hotteus. Näistä on hyviä muistoja vaikkakin pientä draamaakin on mukaan mahtunut, mutta se on vaan laiffii.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

RP kirjoitti:No mä en taas ymmärrä miksi se automaattisesti menee "panee tyhmää, panee bimboo"-akselille.
Joo, tässä on nyt ihan eri asia se että meneekö arvomaailmat jne. yksiin ja mites pidemmällä tähtäimellä ja blaablaa. Mun kommentit nyt liittyi ainoastaan siihen, että Dave sanoo että jos nainen on tarpeeks kuumottavan näkönen, se on _ainoa_ asia, joka miehillä merkkaa, kun valitaan että panisko vai ei. Ja mä tässä taas oon sitä mielipuolta, että niitä turn-offeja voi olla olemassa, vaikka se ulkonäkö olis ihan täydellinen.

Toisaalta mä nyt oonkin kyllä pihtari.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä oon niin vajukkialkio, et en oikeasti edes ymmärrä ihmisiä, jotka ottavat luonteen esiin kysyttäessä panisitko. Nää täytyy pystyä erottamaan toisistaan, kehittymisen paikka, perkele.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Lilo kirjoitti:
RP kirjoitti:No mä en taas ymmärrä miksi se automaattisesti menee "panee tyhmää, panee bimboo"-akselille.
Joo, tässä on nyt ihan eri asia se että meneekö arvomaailmat jne. yksiin ja mites pidemmällä tähtäimellä ja blaablaa. Mun kommentit nyt liittyi ainoastaan siihen, että Dave sanoo että jos nainen on tarpeeks kuumottavan näkönen, se on _ainoa_ asia, joka miehillä merkkaa, kun valitaan että panisko vai ei. Ja mä tässä taas oon sitä mielipuolta, että niitä turn-offeja voi olla olemassa, vaikka se ulkonäkö olis ihan täydellinen.
Käsittääkseni me kyllä puhutaan samasta asiasta.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mä oon niin vajukkialkio, et en oikeasti edes ymmärrä ihmisiä, jotka ottavat luonteen esiin kysyttäessä panisitko. Nää täytyy pystyä erottamaan toisistaan, kehittymisen paikka, perkele.
No daah, voin mäkin leikkiä näitä "panisin"-leikkejä kuvan perusteella heiteltäessä, tositilanteet sit erikseen. Ja siitä kai nyt oli keskustelu.

Ja mikäs ihmeen auktoriteetti sä oot kertomaan, kenen panokriteerit on oikeat ja kenen väärät?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lilo kirjoitti:Ja mikäs ihmeen auktoriteetti sä oot kertomaan, kenen panokriteerit on oikeat ja kenen väärät?
No just se vajukkialkio, joka näkee reiän karvoilta.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ekana tulee mieleen vaikka rasistisuus, homofobisuus, uskonnollisuus ja amerikkalainen punaniskuus/konservatiivisuus/aseihailu mitähän noita muita olis, joissa ei hyväkään ulkonäkö parantais mun antamishalua, ja mä nyt sentään annan aika helposti. Vaimo kantensa valitsee. Eiku!11
Prepare for the worstest.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Suosittelen kaikille Henry Laasasen kirjaa Naisten seksuaalinen valta.

Siinä nuo mm. Daven ja Elcon esittämät kannat tulevat hyvin esiin. Mies panee mahdollisimman laajalla kammalla, naiset satsaavat mieheen, josta on eniten "hyötyä". Miehiä vetää puoleensa ulkonäkö, naisia status. Miehet tykkää nuoremmista ja naiset vanhemmista, joten win-win.

Miehiä on paljon naisia enemmän, joten naiset voivat pitää seksin hinnan korkealla. Kumppanilta vaaditaan sitä ja tätä ominaisuutta ja halutaan enemmän vastineeksi. Siinä sitten tehdään kauppoja. Kauniit naiset ja korkean statuksen miehet voivat käytännössä valita kumppaninsa vapaasti, korkean statuksen miehet myös saavat seksiä muita enemmän. Se, että miesten määrä on niin suuri ja että elämme yhteiskunnassa, jossa naiset ovat taloudellisesti riippumattomia miehistä, aiheuttaa niitä kovia vaatimuksia miehille seksi/parisuhdemarkkinoilla, nostaa avioitumisikää ja vähentää lasten määrää.

Voin lainata kirjaa, kunhan saan sen loppuun. Ihan sikahyvä! Nimestään huolimatta myös naisille aika katkeraa luettavaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Lolita kirjoitti:Mies panee mahdollisimman laajalla kammalla, naiset satsaavat mieheen, josta on eniten "hyötyä". Miehiä vetää puoleensa ulkonäkö, naisia status. Miehet tykkää nuoremmista ja naiset vanhemmista, joten win-win
Kuva
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti:
RP kirjoitti:No mä en taas ymmärrä miksi se automaattisesti menee "panee tyhmää, panee bimboo"-akselille.
Joo, tässä on nyt ihan eri asia se että meneekö arvomaailmat jne. yksiin ja mites pidemmällä tähtäimellä ja blaablaa. Mun kommentit nyt liittyi ainoastaan siihen, että Dave sanoo että jos nainen on tarpeeks kuumottavan näkönen, se on _ainoa_ asia, joka miehillä merkkaa, kun valitaan että panisko vai ei. Ja mä tässä taas oon sitä mielipuolta, että niitä turn-offeja voi olla olemassa, vaikka se ulkonäkö olis ihan täydellinen.
No mähän mainitsin seuraavat esteet: kehari/psykiatrisesti sairas. Lisäksi tietty, jos nainen olisi mun potilas, niin se ei kävisi. EIkä tietty sukulaistakaan. Eikä kaverin vaimoa/tyttöystävää.

Mutta muuten on kyllä jo vaikea kuvitella esteitä pikapanolle, jos olisin mr. Single.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti:
Ymmärrän kyl jotenkin paljon paremmin sitä, että ukot on valmiita pumppaamaan sopivaa Barbaraa vaan siks että se on sopivannäkönen Barbara. On mulla teoriakin niistä tekijöistä miks, mutta en aio avautua.
Höh! Kerro nyt!
Vastaa Viestiin