Amexi ei vingahtanut, kun joku luottotirehtööri sanoi Veikon Koneen jaskalle, että tälle kaverille ei saa myydä tuolla hinnalla. Soitin asiakaspalveluun ja kyselin, että mitvit. Täti sanoi, että tarvitaan lisätietoa pankista(!), että voidaan antaa lisäluottoa. Firma ylpeilee sillä, ettei määrättyä luottorajaa kortissa ole - kuulemma luotto suhteutetaan viimeaikaisiin ostoihin. Sanoin, että olen ollut ulkomailla kaksi vuotta ja sinä aikana tuskin käyttänyt korttia nimeksikään. Kysyin, miksi sviddussa minä maksan 170 euroa siitä, että saan ostaa kultakortilla purkin maitoa smarketista, mutten edes telkkaria. Kaikenkaikkiaan vituttavaa, että lafka puffaa paskaa tuotettaan katteettomilla lupauksilla. Mastercard täältä tullaan.
elco kirjoitti:Kysyin, miksi sviddussa minä maksan 170 euroa siitä, että saan ostaa kultakortilla purkin maitoa smarketista, mutten edes telkkaria. Kaikenkaikkiaan vituttavaa, että lafka puffaa paskaa tuotettaan katteettomilla lupauksilla. Mastercard täältä tullaan.
Ameriikan maalla mokasivat pahemmin.
Leikkasivat bisneskorttien krediittiä samalla tavalla ja aiheuttivat pahoja ongelmia pienyrittäjille, jotka pyörittivät pikkufirmansa rahaliikennettä Amexin kautta -- ja olivat olleet ns. hyviä asiakkaita siihen saakka.
Vesper kirjoitti:En vaan voi käsittää, miten tää voi olla niin HELVETIN iso juttu muille...
Miehille, oletettavasti?
Myös joillekin naisille ja jopa homoille Saatiin tästä melkonen keskustelu aikaan, erityisesti siitä ettei mulla ole pelkät lääketieteelliset syyt pienennykseen vaan osa liittyy ihan urakehitykseen jne. Tulen kuulema katumaan päätöstäni.
Vesper kirjoitti:En vaan voi käsittää, miten tää voi olla niin HELVETIN iso juttu muille...
Miehille, oletettavasti?
Myös joillekin naisille ja jopa homoille Saatiin tästä melkonen keskustelu aikaan, erityisesti siitä ettei mulla ole pelkät lääketieteelliset syyt pienennykseen vaan osa liittyy ihan urakehitykseen jne. Tulen kuulema katumaan päätöstäni.
Urakehitykseen miten? Arvioitko itse, että TJ:ksi ei pääse ilman kirurgin veistä?
NuoriD kirjoitti:Voi olla, että jonkinlainen korrelaatio viittaamasi suuntaan on olemassa.
Parhaat saumathan on pitkillä miehillä.
He possesses no qualifications or training, but he's very tall, so we know he'll go far. He also has executive-style hair; we think it will turn silver.
NuoriD kirjoitti:Voi olla, että jonkinlainen korrelaatio viittaamasi suuntaan on olemassa.
Parhaat saumathan on pitkillä miehillä.
He possesses no qualifications or training, but he's very tall, so we know he'll go far. He also has executive-style hair; we think it will turn silver.