Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nowaysis kirjoitti:Nyt et oikein tajua. Teemu Selänne(se oikea), on komea, mutta ei mitenkään niin että sukat pyöris jaloissa ja haluaisin seksiä sen kanssa. Ei mua kiinnosta ihmisen status pätkän vertaa tässä asiassa, se ei liity ulkonäköön näes. Selänteen statuksen luoma kuva on se, ettei hän kiinnosta mua ihmisenä pätkän vertaa. Siis se nyt vaan sattui eilisessä haastiksessa näyttämään hyvältä.
No täytyyhän sitä opettajaihmistä uskoa.

Itse kuvittelin, että Teemu skorettaisi lähes jokaisen suomalaisen heteronaisen kanssa (jos nainen ei olisi monogamisessa suhteessa), mutta taas kitinöinti avartaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriD kirjoitti:No mut kait sä kuitenkin panisit sitä oikeaa Selännettä, mutta et varastomies Selännettä? (Tai siis tietty sä ehkä voisit panna sitä varastomiesselännettäkin, mutta kuitenkin mielummin oikeaa Selännettä).

Eihän tässä tosiaankaan jääkiekosta ole kyse, vaan Selänteen statuksesta kokonaisuutena.
Sun kyselyssäs on suunnitteluvirhe (jos siis koetat testata näitä asioita). Ymmärtääkseni Selänteellä on kaksoisveli Paavo, joka on muistaakseni joku teknisen työn opettaja tms. Kaksoisveljenä voisi ajatella ulkonäön olevan vertailukelpoinen, mutta statusta tuskin paljon Riki Sorsan veljeä enempää. Kysymys siis kai olisi, panisitko mieluummin Teemua kuin Paavoa, ja miksi?

Lisättäköön vielä, että silmäni mieskauneudelle on kovin kehittymätön: mä olisin veikannut, että Teemu on puhtaan ulkonäöllisesti jotenkin vähän hassun näköinen pikemminkin kuin hottis.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

urpiainen kirjoitti:Lisättäköön vielä, että silmäni mieskauneudelle on kovin kehittymätön: mä olisin veikannut, että Teemu on puhtaan ulkonäöllisesti jotenkin vähän hassun näköinen pikemminkin kuin hottis.
Meillä on sama silmä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

urpiainen kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:No mut kait sä kuitenkin panisit sitä oikeaa Selännettä, mutta et varastomies Selännettä? (Tai siis tietty sä ehkä voisit panna sitä varastomiesselännettäkin, mutta kuitenkin mielummin oikeaa Selännettä).

Eihän tässä tosiaankaan jääkiekosta ole kyse, vaan Selänteen statuksesta kokonaisuutena.
Sun kyselyssäs on suunnitteluvirhe (jos siis koetat testata näitä asioita). Ymmärtääkseni Selänteellä on kaksoisveli Paavo, joka on muistaakseni joku teknisen työn opettaja tms. Kaksoisveljenä voisi ajatella ulkonäön olevan vertailukelpoinen, mutta statusta tuskin paljon Riki Sorsan veljeä enempää. Kysymys siis kai olisi, panisitko mieluummin Teemua kuin Paavoa, ja miksi?

Lisättäköön vielä, että silmäni mieskauneudelle on kovin kehittymätön: mä olisin veikannut, että Teemu on puhtaan ulkonäöllisesti jotenkin vähän hassun näköinen pikemminkin kuin hottis.
No mun mielestä jutun pihvi ei ole Selänteen ulkonäkö.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vesper kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Lisättäköön vielä, että silmäni mieskauneudelle on kovin kehittymätön: mä olisin veikannut, että Teemu on puhtaan ulkonäöllisesti jotenkin vähän hassun näköinen pikemminkin kuin hottis.
Meillä on sama silmä.
Liityn joukkoon, toivottavasti tässä ei vaan puhuttu siitä silmästä jonka päällä istutaan.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriD kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:No mut kait sä kuitenkin panisit sitä oikeaa Selännettä, mutta et varastomies Selännettä? (Tai siis tietty sä ehkä voisit panna sitä varastomiesselännettäkin, mutta kuitenkin mielummin oikeaa Selännettä).

Eihän tässä tosiaankaan jääkiekosta ole kyse, vaan Selänteen statuksesta kokonaisuutena.
Sun kyselyssäs on suunnitteluvirhe (jos siis koetat testata näitä asioita). Ymmärtääkseni Selänteellä on kaksoisveli Paavo, joka on muistaakseni joku teknisen työn opettaja tms. Kaksoisveljenä voisi ajatella ulkonäön olevan vertailukelpoinen, mutta statusta tuskin paljon Riki Sorsan veljeä enempää. Kysymys siis kai olisi, panisitko mieluummin Teemua kuin Paavoa, ja miksi?

Lisättäköön vielä, että silmäni mieskauneudelle on kovin kehittymätön: mä olisin veikannut, että Teemu on puhtaan ulkonäöllisesti jotenkin vähän hassun näköinen pikemminkin kuin hottis.
No mun mielestä jutun pihvi ei ole Selänteen ulkonäkö.
No mä taas ajattelin, että ehdottamani kysymyksenasettelu kiinnittyisi just tähän mielipiteeseen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriD kirjoitti:
Itse kuvittelin, että Teemu skorettaisi lähes jokaisen suomalaisen heteronaisen kanssa (jos nainen ei olisi monogamisessa suhteessa), mutta taas kitinöinti avartaa.
Kyllä se varmaan on ihan tarpeeksi elämänsä aikana skorettanut, ja skorettanee lisää, tuskin on piparista puute. Sehän on aika naisiin menevää tyyppiä, sanovat jotenkin tuntevat. On vaan lehdistöön aikas hyvät välit niin ei paska lennä tuulettimeen.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

urpiainen kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Sun kyselyssäs on suunnitteluvirhe (jos siis koetat testata näitä asioita). Ymmärtääkseni Selänteellä on kaksoisveli Paavo, joka on muistaakseni joku teknisen työn opettaja tms. Kaksoisveljenä voisi ajatella ulkonäön olevan vertailukelpoinen, mutta statusta tuskin paljon Riki Sorsan veljeä enempää. Kysymys siis kai olisi, panisitko mieluummin Teemua kuin Paavoa, ja miksi?

Lisättäköön vielä, että silmäni mieskauneudelle on kovin kehittymätön: mä olisin veikannut, että Teemu on puhtaan ulkonäöllisesti jotenkin vähän hassun näköinen pikemminkin kuin hottis.
No mun mielestä jutun pihvi ei ole Selänteen ulkonäkö.
No mä taas ajattelin, että ehdottamani kysymyksenasettelu kiinnittyisi just tähän mielipiteeseen.
Häh? Ei. tod.

Oleellistahan on Selänteen status, ei ulkonäkö.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kuva

En panis!!1
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RP kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Itse kuvittelin, että Teemu skorettaisi lähes jokaisen suomalaisen heteronaisen kanssa (jos nainen ei olisi monogamisessa suhteessa), mutta taas kitinöinti avartaa.
Kyllä se varmaan on ihan tarpeeksi elämänsä aikana skorettanut, ja skorettanee lisää, tuskin on piparista puute. Sehän on aika naisiin menevää tyyppiä, sanovat jotenkin tuntevat. On vaan lehdistöön aikas hyvät välit niin ei paska lennä tuulettimeen.
Niinhän sitä aina huhutaan, mutta voisko se olla niin?

Kyllähän "Selänteen salarakas" -lööppi myisi valtavasti. Miksi lehti jättäisi sen julkaisematta?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:Kuva

En panis!!1
Panisit:

Kuva
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriD kirjoitti:Oleellistahan on Selänteen status, ei ulkonäkö.
Niin. Ja Nowa esittää, että häntä ei kiinnosta Temen status, vaan puhtaasti ulkonäkö. Näin ollen, häneen pitäisi vedota Paavo yhtä paljon kuin Teemu. Jos olet oikeassa, näin ei kuitenkaan ole, ja Nowan on vaikea selittää, miksi sitten mieluummin Teemu kuin Paavo, jos status ja lätkä ei kiinnosta. Tää on varmaan Kitinän hölmöimpiä keskusteluja aikoihin, ja herraties kilpailu on kovaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

urpiainen kirjoitti: Tää on varmaan Kitinän hölmöimpiä keskusteluja aikoihin, ja herraties kilpailu on kovaa.
Musta tämä on yksi kitinän fiksuimpia keskusteluja.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:Mitä täällä tapahtuu? "Perttikerho" menee kyllä useamman asteen törkeän panettelun puolelle.

Täällä "twilight mom's" sektori pata kattilaa soimaa. :)

Laitas nyt Manala kuva niin voimme vaikka sitten paheksua sitä yhdessä...
Kyseessä oli Maria Velverde, jonka vuoksi pedobear iski:

Kuva
Kuva

Kuva

Kuva

Onhan se kasvoiltaan tollanen eteerisen nuorekkaan kaunis, mutta kyllä mun zekzuaalinen silmä ton lapsesta on erottavinaan.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:mutta kyllä mun zekzuaalinen silmä ton lapsesta on erottavinaan.
Ei se näe mitään, kun sä istut sen päällä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Onhan se kasvoiltaan tollanen eteerisen nuorekkaan kaunis, mutta kyllä mun zekzuaalinen silmä ton lapsesta on erottavinaan.
Joo-o, onhan se näissä kuvissa, mutta sun alkuperäisessä vistissä viittasit televisiossa parhaillaan pyörineeseen leffaan, jossa ko. mimmi esitettiin teininä. Niiih!!

Ja ND: en todellakaan panis ton auton perusteella. Haloo, ei sovi mun tyyliin.

ps. olisko Paavosta kuvaa?
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^^ Skuukkeli vastailee vaan omiin Selänne-eroottisiin kyselyihinsä siellä.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriD kirjoitti:
Niinhän sitä aina huhutaan, mutta voisko se olla niin?

Kyllähän "Selänteen salarakas" -lööppi myisi valtavasti. Miksi lehti jättäisi sen julkaisematta?
Se on vaan punnitsemisasia, onko kannattavampaa olla väleissä vai tehdä muutama kirkuva lööppi. Pitkällä tähtäimellä. Olen hiukan semmosessa käsityksessä, että Suomessa urheilijoilla on hieman hmm silkkihansikasstatus, ainakin niin kauan kun aktiiviura on päällänsä.

Olen aikoinani ollut aika monen jääpelejä pelailevan naisen tuttu, nämä luonnollisesti seurustelivat suht usein jääkiekkoilijoiden kanssa, silloin eivät välttämättä olleet vielä isoja nimiä tai olivat niiksi vasta tulossa. Sieltä olen tämmöstä informaatiota aikoinaan saanut, asioista jos toisista.

Muutama vähän läheisempi ihminen taas on seurustellut julkisuuden henkilön kanssa ja silloin pääsi aika hyvin sisään tähän paskalööppi maailmaan ts. miten ne hommat toimii.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Joo, siis jos samalla ulkonäöllä varustettu ihminen olisi lätkätähti tai teknisen ope, ottasin sen teknisen open mieluummin, vaikka yleensä yritän pysyä erossa miesopeistakin. Minusta ihmiset, joiden elämän sisältö koostuu mustan muovilätkän osumisesta maaliin, eivät vaan ole kovin kiihottavia. Jopa puun sahaaminen voittaa tämän, vaikka ei kovin korkealle rankkaa sekään ;-)
Prepare for the worstest.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Onhan se kasvoiltaan tollanen eteerisen nuorekkaan kaunis, mutta kyllä mun zekzuaalinen silmä ton lapsesta on erottavinaan.
Joo-o, onhan se näissä kuvissa, mutta sun alkuperäisessä vistissä viittasit televisiossa parhaillaan pyörineeseen leffaan, jossa ko. mimmi esitettiin teininä. Niiih!!
Mitä sitten että se esitettiin leffassa teininä? Se oli näyttelijänä kuitenkin täysikäinen siinä leffassa ja niinkun sanoin, annoin peniksenkäyttöarvioni googlattuani kuvia tuosta mimmistä. Nuo ovat niitä kuvia.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
Ja ND: en todellakaan panis ton auton perusteella. Haloo, ei sovi mun tyyliin.
OK. Täytyy vihjaista Selänteelle, että Maybachin hankinta parantaisi flaksia.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

nowaysis kirjoitti: Jopa puun sahaaminen voittaa tämän, vaikka ei kovin korkealle rankkaa sekään ;-)
Oho, nyt kyllä Pulkannaru innostui!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mun mielestä on surullista, että Dave luuli kaikkien salaa himoitsevan Selännettä =( Ei kaikki maailman miehet haluais panna Megan Foxiakaan. Monien mielestä se vois olla typerä ja oikutteleva pikkutyttö, vaikka ihan nätti(eikä ees välttis kaikkien mielestä) oliskin.
Prepare for the worstest.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

nowaysis kirjoitti: Ei kaikki maailman miehet haluais panna Megan Foxiakaan. Monien mielestä se vois olla typerä ja oikutteleva pikkutyttö, vaikka ihan nätti(eikä ees välttis kaikkien mielestä) oliskin.
No haluaispa.

Sen luonteellahan ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Helmikoru naamalle ja eukko ulos. Helppoa.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Viesti Kirjoittaja ak »

NuoriD kirjoitti: Niinhän sitä aina huhutaan, mutta voisko se olla niin?

Kyllähän "Selänteen salarakas" -lööppi myisi valtavasti. Miksi lehti jättäisi sen julkaisematta?
Uskotko, että noista vastaavista tapauksista kovinkin iso prosentti päätyy lööppeihin?
Viimeksi muokannut ak, 30.08.2010 11:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin