Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:http://www.hs.fi/kotimaa/Syytt%C3%A4j%C ... 5561569392

W00t??

:shock:

Totuus on taas tarua ihmeellisempää.
Olen suuren luokan visionääri, kun ensin näin noksun tilanteen ja nyt tämän. Kaikki on lienee löydettävissä viestihistoriastani, eiköhän joku linkki palmenkin murhaan vielä löydy.
Onko Anneli Auer Nokian romahduksen takana??
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:http://www.hs.fi/kotimaa/Syytt%C3%A4j%C ... 5561569392

W00t??

:shock:

Totuus on taas tarua ihmeellisempää.
Olen suuren luokan visionääri, kun ensin näin noksun tilanteen ja nyt tämän. Kaikki on lienee löydettävissä viestihistoriastani, eiköhän joku linkki palmenkin murhaan vielä löydy.
Onko Anneli Auer Nokian romahduksen takana??
Kaikki on tietty mahdollista, ehkä miehen ruumiiseen on pistelty kännykän muotoisia pistohaavoja joka on kääntänyt kurssin.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

NuoriDaavid kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/formula1/ylla ... 76810.html

"golflegenda Tiger Woods 666 miljoonan euron tuloilla."
Tiger Woods on selvästikin bunkannut Anneli Auerin kanssa.
Moottoritie Töölön läpi ry.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bhven kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/formula1/ylla ... 76810.html

"golflegenda Tiger Woods 666 miljoonan euron tuloilla."
Tiger Woods on selvästikin bunkannut Anneli Auerin kanssa.
Onkohan syyttäjä tietoinen tästä??
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Auer-assosiaatio (saattaa se olla tottakin tai sitten syyttäjä hourii).

Jokohan tunnustettaisiin Petrille, että me kitinäläiset palvomme Saatanaa?
Taidankin tässä hakea jääkaapista pikkuvauvan jämät. En vielä tiedä, syönkö sen loppuun vai panenko sitä. Vauvan pullea pillu on tosin jo käytöstä revennyt, mutta jos peppuun tällä kertaa?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Kreikan hallitukselle riittää 120 paikkaa 300:sta, koska tokkopa parlamentin luottamuksesta äänestettäessä on oppositiosta enempää paikalla.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ ihme spedeilyä? Eihän 120 riitä mihinkään? Olishan se aika munaton (vai munakas?) oppositio kun selittäsivät polttopulloja viskovalle kansale, että "oltashan me voitu tää paska hallitus kaataa, mutta kun zorbas, kouros, tabac, ouzo ja ketä näitä nyt olikaan olivat just samaan aikaan radalla".
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

NuoriDaavid kirjoitti:Onkohan syyttäjä tietoinen tästä??
Syyttäjä on mukana juonessa.
Moottoritie Töölön läpi ry.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Bhven kirjoitti: Tiger Woods on selvästikin bunkannut Anneli Auerin kanssa.
Mhmm, kenenkäkös kanssa tiikeri ei olisi bunkannut?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
Bhven kirjoitti: Tiger Woods on selvästikin bunkannut Anneli Auerin kanssa.
Mhmm, kenenkäkös kanssa tiikeri ei olisi bunkannut?
Mun. Ja mä kuitenkin oon aika höveli tavarastani.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Mitä helvettiä Leo Getz oikein teki siellä yökerhossa?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:Mitä helvettiä Leo Getz oikein teki siellä yökerhossa?
Kuulostaa todella luonnottomalta toiminnalta. Tällainen mies nuorten esikuvana!?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Joku on sekaisin, mutta kuka?
Tässä tapauksessa takuuvarmasti joku - joko toimittaja, toimittajan lähde, syyttäjä tai Auer.
Lähde ja syyttäjä ovat varmistuneet.

Asiantuntijana on Keijo Ahorinta
http://personal.inet.fi/koti/jouni_vilk ... vontaa.htm
http://www.mikkoniskasaari.fi/node/132

Syyttäjän aivoitukset eivät tarvitse muuta todistetta kuin sen, että hän raahaa saliin tuollaisen asiantuntijan.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti: Syyttäjän aivoitukset eivät tarvitse muuta todistetta kuin sen, että hän raahaa saliin tuollaisen asiantuntijan.
Ei vittu.
Auer saattaa hyvinkin olla syyllinen, onhan tuollaisia ihan oikeitakin.
Mutta muistan tuon Keijo Ahorinnan viranomaisten "asiantuntijana" siltä ajalta, kun Supo ennen kettutyttöjä kiimoittui Satan Scaresta ja etsi saatananpalvojia. Ukkohan on ihan huuhaahihhuli.

Masentavaa ja pelottavaa Suomen oikeuslaitoksen tasosta, että mukamas fiksut viranomaiset luottavat moiseen "asiantuntijana". Vaikka Auer olisi syyllinenkin (voi ollakin, ehkä oikeita todisteita paljastetaan vielä), viranomaisten tapa toimia on epäoikeudenmukainen. Mitä mieltä Ylermi on?

Tässä on Auerin piirtämä "asiantuntijan" mukaan "saatanallinen" kuva, käytetään todisteena:

Kuva

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012050 ... 0_uu.shtml

Tässä Ahorinta legendaarisessa MOT:n Tuskafestaridokumentissa (osat 1 ja 3 löytyy linkin kautta), alkaen 2:55

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=PIYNy1Lp ... ure=relmfu[/youtube]
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Illan Auer jatkuu edelleen.. Mistähän löydämme vielä' korkeamman oikeuden, syyttäjä voi vetää tämän jo euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen, henkisten kärsimysten takia?

Alkuperäisessä uutisessa kirjoitettiin että Ulvilan surma meni korkeimpaan oikeuteen, eikö oikeasti murha "noussut" sinne? ;)
Koska korkeammalle noustaan ei mennä, vrt meni Himalajalle hän nousi Himalajalle??

Ulvilassa kummitteli myös?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mä olen melko varma, että Auer on syyllinen, mutta tutkijoiden ja syyttäjän asiantuntemustaso näyttää olevan niin heikko, että eihän sitä ainakaan siitä murhasta tuomiolle saada ikinä.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:Mä olen melko varma, että Auer on syyllinen, mutta tutkijoiden ja syyttäjän asiantuntemustaso näyttää olevan niin heikko, että eihän sitä ainakaan siitä murhasta tuomiolle saada ikinä.
Ei kait se välttämättä ole tutkijan/syyttäjän vika? Kun syyttömyysolettama on voimassa ja epäselvässä tapauksessa päätetään syytetyn eduksi, niin eihän murhasta jää kiinni, jos vähänkin suunnittelee etukäteen ja ei ole aivan pösilö.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Mä olen melko varma, että Auer on syyllinen, mutta tutkijoiden ja syyttäjän asiantuntemustaso näyttää olevan niin heikko, että eihän sitä ainakaan siitä murhasta tuomiolle saada ikinä.
Ei kait se välttämättä ole tutkijan/syyttäjän vika? Kun syyttömyysolettama on voimassa ja epäselvässä tapauksessa päätetään syytetyn eduksi, niin eihän murhasta jää kiinni, jos vähänkin suunnittelee etukäteen ja ei ole aivan pösilö.
Kyllähän tässä on tutkinta lähtenyt heti kärkeen ihan väärälle linjalle ja jatkoi sillä liki vuoden. Rouvaa ei edes epäilty jostain ihme syystä, vaikka kotona tapahtuvissa väkivaltarikoksissa syyllinen on liki aina perheenjäsen.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Luulin otsikosta,että onpa mega-asiallista, mutta ei sen nimi ollutkaan Tyrannosaurus Rex vaan ne oli vaan etunimet.

Saisikohan Suomessa läpi nimenmuutoksen Darth Vaderiksi? Käyntikortti olisi jtn:

Darth Vader
Senior Sadist
Galactic Empire
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:Mä olen melko varma, että Auer on syyllinen, mutta tutkijoiden ja syyttäjän asiantuntemustaso näyttää olevan niin heikko, että eihän sitä ainakaan siitä murhasta tuomiolle saada ikinä.
Luulen, siis luulen minäkin, että on syyllinen. Saattaa olla saatananpalvojakin. Vaikkei se rikos sinänsä olisi. Mutta tuollaisen "asiantuntijan" hihhulin perseestä revittyjen "todisteiden" vakavasti ottaminen saattaa epäilemään meidän kaikkien oikeusturvaa. Noitavainoa, joissa niissäkin oli takuudella aitoja, mutta enimmäkseen syyttömiä. Ihan sattumanvaraista eikä mitään laki"tiedettä" tuollainen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012050 ... 0_uu.shtml


Vuohen pää? Eikö tuo ole joku sydämen ja tribaalin välimuoto?
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exsu kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012050 ... 0_uu.shtml

Vuohen pää? Eikö tuo ole joku sydämen ja tribaalin välimuoto?
Sydän on rakkauden merkki, joten kyse ei voi olla siitä. Vuohenpää taas on saatanan merkki ja kertoo selvästi murhaan johtaneesta saatananpalvonnasta.

Ei tuo ole niin hankala kun sen sisäistää.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

elco kirjoitti: Saisikohan Suomessa läpi nimenmuutoksen Darth Vaderiksi? Käyntikortti olisi jtn:

Darth Vader
Senior Sadist
Galactic Empire
Galactic Empire on ytj-järjestelmän mukaan vapaana, joten siitä vaan firmaa perustamaan.

Galactic Connection löytyi luonnollisesti (Af) Grannilta.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

exsu kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012050 ... 0_uu.shtml


Vuohen pää? Eikö tuo ole joku sydämen ja tribaalin välimuoto?
Enkä minä näe ristejäkään niissä ruumiin irrallisissa puukonhaavoissa. Mutta heti kun poliisin "asiantuntija" itsetunnustautunut fundamentalistikristitty katsoi, heti alkoi löytymään. Tiedä nyt niistä tuhkista sun muista vielä..

Minä muuten usein hajamielisenä piirtelen viisisakaraisia tähtiä kun olen puhelimessa tms. Selvä tapaus. (oikeastaan mietin saisiko senmallisesta suihkuhävittäjän :D )
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti:
elco kirjoitti: Saisikohan Suomessa läpi nimenmuutoksen Darth Vaderiksi? Käyntikortti olisi jtn:

Darth Vader
Senior Sadist
Galactic Empire
Galactic Empire on ytj-järjestelmän mukaan vapaana, joten siitä vaan firmaa perustamaan.

Galactic Connection löytyi luonnollisesti (Af) Grannilta.
Kyllä Vaderin rooli olisi vähintäänkin Senior VP, Sadism and torture
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Vastaa Viestiin