Mistä saisin lainattua kirjan Karrus, Kaij E.Logistiikka WSOY 2001 tai uudempi painos yhteen tenttiin. Tuntuu mahdottomalta kun ei kirjastoistakaan löydy.
Edith kirjoitti:Miksi niin harvasta ruokakaupasta löytää nykyään Aku Ankka -lehteä?
Noku se ei oo syötävää!1
Nomutku Alepasta ainakin saa kuitenkin Roope Setää, Aku Ankan taskukirjaa, Iines-lehteä, Asterixia, jotain helvetin lasten keijusarjakuvaa, Witchesiä ja jopa jotain Bratz-sarjakuvaa. Ja sit niitä kaikkia muita tavallisia ja tavattomia suomen-, ruotsin- ja englanninkielisiä aikakauslehtiä.
Edith kirjoitti:
Nomutku Alepasta ainakin saa kuitenkin Roope Setää, Aku Ankan taskukirjaa, Iines-lehteä, Asterixia, jotain helvetin lasten keijusarjakuvaa, Witchesiä ja jopa jotain Bratz-sarjakuvaa. Ja sit niitä kaikkia muita tavallisia ja tavattomia suomen-, ruotsin- ja englanninkielisiä aikakauslehtiä.
Lehtivalikoimat tehdään kaupan koon mukaan (ainakin silloin kun mä olin joskus ruokakaupassa töissä), eikä kaupat pysty itse siihen kamalasti vaikuttamaan. Pikkukaupoista just Aku Ankka puuttuu siksi, että se on eniten tilattu sarjakuvalehti ---> oletettu menekki on huono.
Selitys annettiin mulle viime vuosituhannella, kun nimeltä mainitsemattoman kauppaketjun palveluksessa kärsin.
Vielä kun joku selittäisi miksi sitten on kannattavaa myydä ruotsalaista teinilehteä.
Mun mielestä taskulliset farkut on ehdottomasti paremmat niin läskiperseelle kuin pienemmällekin berberille. Jossain lehdessä muistaakseni joskus sanottiin siitä, että "rehevämmän" perseen omistavan ihmisen kannattaisi pitää taskullisia farkkuja, taskuttomat laajentaa sitä perää entisestään.
Xiberia kirjoitti:Jossain lehdessä muistaakseni joskus sanottiin siitä, että "rehevämmän" perseen omistavan ihmisen kannattaisi pitää taskullisia farkkuja, taskuttomat laajentaa sitä perää entisestään.
Tähän mäkin perustin pointtini. Oma suloperseeni toki kestää farkut kun farkut... *köh*
Xiberia kirjoitti:Jossain lehdessä muistaakseni joskus sanottiin siitä, että "rehevämmän" perseen omistavan ihmisen kannattaisi pitää taskullisia farkkuja, taskuttomat laajentaa sitä perää entisestään.
Tähän mäkin perustin pointtini. Oma suloperseeni toki kestää farkut kun farkut... *köh*
Juu. Anyway joskus miesporukassa kuulin miten morkkasivat taskuttomia farkkuja, perse ei kuulemma pääse oikeuksiinsa. Taskut antaa hyvän muodon, tietysti taskujen koolla ja mallillakin on väliä.
Duunikaveri totes tuskaani, että eihän mulla mahu ne farkut kuitenkaan kiinni, joten jospa jättäisin shoppailut ens vuoteen. Totta turis, nytkin ylänappi auki lempparipökissä.
Suvinen kirjoitti:Yhyh, takataskuttomia farkkuja! *puistatus*
Taskujen paikka ja koko vaikuttavat myös illuusioon peban koosta. Pienet, ylhäällä olevat taskut suurentavat. Mahdollisimman isot ja matalalla olevat taskut taas korostavat pakaran kaarta eli muotoa ja ovat yleensä imartelevimpia.
Tuosta on muitakin mielipiteitä..
Mahdollisimman alhaalla oleva tasku taasen aikaansaa minun (ja monen muun) silmissäni mielikuvan että sellaisia farkkuja pitävällä on takapuoli on roikahtanut pahasti maan vetovoiman mukana eikä pakaroissa ole mitään muotoa jäljellä.
Eipä tule mieleen yhtäkään kertaa, jolloin sellainen olisi imarrellut tai korostanut kantajansa hyvää ahteria, vaikka joillain sellainen onkin.
Nooh, vielä kamalammilta vaikuttavat ne korkeavyötäröiset farkut, joita näkee muotikuvissa.. *irvistys*
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
Voisin alkaa pitää ihan oikeaa blogia, kun vaan tietäis jotta missä. Kertokaa mulle joku Blog for Dummies?! Kriteerit: Helppo käyttää, ei paiskaa näyttöä täyteen mainoksia, ei juuri jumittele.