Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Minulta on alkanut vähän herua ymmärrystä verojen välttelijöille, niin väärin kuin se onkin. Toissapäiväinen lääkärirumba muistutti taas siitä, että verorahoilla saa ihan hämmästyttävän vähän (arviolta 130e menoilla sai yhden parasetamolin ja kahdeksan tuntia laiminlyöntiä).
Sama setti olisi maksanut sulle yhdysvalloissa nollan perään ja koska työtön, ei firman vakuutusta.
Viimeksi muokannut So Hard, 28.06.2013 9:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Eikös kustannukset tulleet privaatista? Vai? Eli en oikein ymmärrä laskelmaasi, kun nimenomaan ymmärtääkseni et halunnut käyttää verovaroin kustannettuja palveluita vaan halusit maksaa itse?
Tällä kertaa aika fifty-sixty. Ajankulutus meni, että yksityinen 30 min, julkinen 7,5h
Miten sait 65 euroa menemään julkisen sektorin pkl-käyntiin?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Minulta on alkanut vähän herua ymmärrystä verojen välttelijöille, niin väärin kuin se onkin. Toissapäiväinen lääkärirumba muistutti taas siitä, että verorahoilla saa ihan hämmästyttävän vähän (arviolta 130e menoilla sai yhden parasetamolin ja kahdeksan tuntia laiminlyöntiä).
Sama setti olisi maksanut sulle yhdysvalloissa nollan perään ja koska työtön, ei vakuutusta.
Nolla perään ei missään tapauksessa olisi riittänyt.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

^^ Mä en kyllä vieläkään ymmärrä mikä ongelma oli. Se, että julkisen puolen työntekijät käy välillä vessassa? Se, että ei pääse lapsen kanssa jonon ohi, jos tilanne on vakaa?
Viimeksi muokannut exsu, 28.06.2013 9:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

So Hard kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Minulta on alkanut vähän herua ymmärrystä verojen välttelijöille, niin väärin kuin se onkin. Toissapäiväinen lääkärirumba muistutti taas siitä, että verorahoilla saa ihan hämmästyttävän vähän (arviolta 130e menoilla sai yhden parasetamolin ja kahdeksan tuntia laiminlyöntiä).
Sama setti olisi maksanut sulle yhdysvalloissa nollan perään ja koska työtön, ei firman vakuutusta.
Itse maksamani vakuutus tuonkin korvaa, laitoin juuri hakemuksen.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

exsu kirjoitti:^^ Mä en kyllä vieläkään ymmärrä mikä ongelma oli. Se, että julkisen puolen työntekijät käy välillä vessassa? Se, että ei pääse lapsen kanssa jonon ohi, jos tilanne on vakaa?
Voi vinnu oikeesti. Tässä maassa tyydytään niin helvetin vähään. Sitä se tuttu lääkärikin puhui, että jos vaan jaksaa kuunnella mitä potilaalla on sydämellä hän on tyytyväinen. Ihan sama saako parannettua. (siis hän pohti ääneen yhden kerran, että miten älyttömän vähään potilaat tässä maassa oikein tyytyvät).

Ikäänkuin joka lafka tässä maassa on jenkkien "ilmaisklinikka".
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pertti, toistan kysymyksen. Miksi valitat, että verovaroin ei saanut hoitoa, kun itse päätit hakeutua privaattiin. Ei kait se julkisen sektorin vika ole, jos haluat maksaa itse?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriDaavid kirjoitti:Pertti, toistan kysymyksen. Miksi valitat, että verovaroin ei saanut hoitoa, kun itse päätit hakeutua privaattiin. Ei kait se julkisen sektorin vika ole, jos haluat maksaa itse?
Edelleen, julkisella puolella nautiskelimme hoidottomuudesta 7,5h. Ehkä se osuus tästä voisi olla julkisen sektorin vikakentässä jos ihan tarkkaan katsoo. :) Varsinkin, kun kulut jakautuivat ihan kivasti noin puoliksi tällä kertaa.

Siis olisihan toinen vaihtoehto ollut mennä ensiksi jonottamaan läheiselle julkiselle terveysasemalla pari kolme tuntia lisää (ja maksaa siitäkin käyntimaksu) ja suurella todennäköisyydellä noilla oireilla napata sama diagnoosi + rumba päälle.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti:Tässä maassa tyydytään niin helvetin vähään. Sitä se tuttu lääkärikin puhui, että jos vaan jaksaa kuunnella mitä potilaalla on sydämellä hän on tyytyväinen. Ihan sama saako parannettua.
Mulla on tuttavapiirissä aika monta lääkäriä, luulen että on jonkinlainen tatsi julkisen terveydenhuollon todellisuuteen. Se potilaan/omaisen kaipaama "hoito" ( = antibiootit tai muut lääkkeet kaikkiin vaivoihin vaikka tarkkaa diagnoosia tai taudinaiheuttajaa ei olisikaan tiedossa) on huomattavasti epäammatillisempaa ja nimen omaan tuota helpoimman kautta menemistä. Jos lääkärin epäilys on, että oireet aiheuttaa virus, niin todennäköisesti tarjolla ei ole täsmäparannusta. Lääkkeellä kuumetta alas ja seuraillaan.

Tai kysytään näin päin; mitä sä olisit toivonut sen julkisen puolen lääkärin tekevän?
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Pertti, toistan kysymyksen. Miksi valitat, että verovaroin ei saanut hoitoa, kun itse päätit hakeutua privaattiin. Ei kait se julkisen sektorin vika ole, jos haluat maksaa itse?
Edelleen, julkisella puolella nautiskelimme hoidottomuudesta 7,5h. Ehkä se osuus tästä voisi olla julkisen sektorin vikakentässä jos ihan tarkkaan katsoo. :) Varsinkin, kun kulut jakautuivat ihan kivasti noin puoliksi tällä kertaa.

Siis olisihan toinen vaihtoehto ollut mennä ensiksi jonottamaan läheiselle julkiselle terveysasemalla pari kolme tuntia lisää (ja maksaa siitäkin käyntimaksu) ja suurella todennäköisyydellä noilla oireilla napata sama diagnoosi + rumba päälle.
Vastaus on luettu.

Sitten vielä toinen kysymys uudelleen. Miten sait julkisen puolen pkl-käynnin itse maksettavaksi hinnaksi 65 euroa?

"Tavallisen poliklinikkakäynnin hinta on 27,50 euroa/käynti

http://www.pshp.fi/default.aspx?nodeid=10002#merkki1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Anteeksi Exsu, mutta olet nyt ihan metsässä. EN siis ollut tosiaan metsästämässä mitään epämääräistä "varmuuden vuoksi" antibioottikuuria vaan siis tämä koko keskustelun outo vivahde lähti siitä, että sinulla on pieni lapsi joka on ihan säpäleinä sylissä ja silti sinua jouksutetaan luukulta toiselle toinen toistaan tylympien sisäänottajien haastateltavaksi. Ja joka kohdassa jonotetaan ja tallataan sairaalatossulla päätä alemmas tyyliin "vittuakos tänne tulet". Siinä sivussa pohdit, että mikähän vika omalla lapsella mahtaa olla.

Jos tutkimusten jälkeen diagnoosi on, että ei bakteeritulehdusta tai muuta rankempaa hoitoa vaativaa niin sitten on. Lääkkeettömyys/hoidottomuus ei ole ongelma, turhaan kipeänä hoitoa odotellessa kulutettu aika on. Potilaan aika ei ole resurssi, jolla olisi mitään rahallista arvoa.

Mutta kokemus julkisista sekä potilaana, että potilaan saattajana on se että ihan suosiolla maksan hoitokuluvakuutukset ja koetan pysyä paikoista erossa. => JOSTA olen taas saanut ajatuksen, että mihinkähän narkkareitten puhtaisiin huumeneuloihin ne verorahani taas menivätkään kun asia ei ihmisten ajassa selviä.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriDaavid kirjoitti:Sitten vielä toinen kysymys uudelleen. Miten sait julkisen puolen pkl-käynnin itse maksettavaksi hinnaksi 65 euroa?

"Tavallisen poliklinikkakäynnin hinta on 27,50 euroa/käynti

http://www.pshp.fi/default.aspx?nodeid=10002#merkki1
No kun kävimme julkisen puolen erityisvaatimuksesta peräti kahdella eri polilla niin kerro tuo kahdella niin ei tuossa enää isoa fifty-sixty eroa ole.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Sitten vielä toinen kysymys uudelleen. Miten sait julkisen puolen pkl-käynnin itse maksettavaksi hinnaksi 65 euroa?

"Tavallisen poliklinikkakäynnin hinta on 27,50 euroa/käynti

http://www.pshp.fi/default.aspx?nodeid=10002#merkki1
No kun kävimme julkisen puolen erityisvaatimuksesta peräti kahdella eri polilla niin kerro tuo kahdella niin ei tuossa enää isoa fifty-sixty eroa ole.
Oletko jo saanut laskun? En tiedä, mutta _luulen_, että tuosta tulee vain yksi lasku.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Sitten vielä toinen kysymys uudelleen. Miten sait julkisen puolen pkl-käynnin itse maksettavaksi hinnaksi 65 euroa?

"Tavallisen poliklinikkakäynnin hinta on 27,50 euroa/käynti

http://www.pshp.fi/default.aspx?nodeid=10002#merkki1
No kun kävimme julkisen puolen erityisvaatimuksesta peräti kahdella eri polilla niin kerro tuo kahdella niin ei tuossa enää isoa fifty-sixty eroa ole.
Oletko jo saanut laskun? En tiedä, mutta _luulen_, että tuosta tulee vain yksi lasku.
Eihän sekään tietty säällisessä ajassa tule. Oletan kahta erillistä laskua, kun tämä pahempi nöyryytyspaikka on yksityisen (päin helvettiä) tarjoama julkinen palvelu.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Lisään nyt sen verran, että oletan harvan ottavan hoitokuluvakuutuksen korostaakseen ylemmyyttään rahvaaseen tai saadakseen helpommin puoliturhia lääkekuureja.

Uskon (ja ainakin oma syyni on) saada hoidontarvearviointi säällisessä ajassa.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Minulta on alkanut vähän herua ymmärrystä verojen välttelijöille, niin väärin kuin se onkin. Toissapäiväinen lääkärirumba muistutti taas siitä, että verorahoilla saa ihan hämmästyttävän vähän (arviolta 130e menoilla sai yhden parasetamolin ja kahdeksan tuntia laiminlyöntiä).
Sama setti olisi maksanut sulle yhdysvalloissa nollan perään ja koska työtön, ei firman vakuutusta.
Itse maksamani vakuutus tuonkin korvaa, laitoin juuri hakemuksen.
Arvaa paljonko se sun itse maksamasi vakuutus maksaisi em. maassa? No se sama nolla perään, vähintään.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Minä ymmärrän kyllä sen odottelun, kun resursseja ei ole. Tylytystä en ymmärrä. Olen kuullut hyvistä ja huonoista kokemuksista julkisessa terveydenhuollossa ja kokenut niitä myös itse. Eniten ärsyttää se, että hoitajat tekee diagnooseja, jotka on sitten ihan päin persettä. Siis siinä ilmoittautumis/arviointivaiheessa. Ja tylyttää. TOKI monessa tapauksessa osasyy tylytykseen on tympiä potilas.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

So Hard kirjoitti:Arvaa paljonko se sun itse maksamasi vakuutus maksaisi em. maassa? No se sama nolla perään, vähintään.
Meinasin laittaa tämän lisäyksen kyllä siihen.

Mutta onhan terveydenhuoltosektori ihan romuna. Kaikki työssäkävijät käyvät työnantajan maksamana yksityisellä ns. työterveyshuollossa. Oletan, että jos työttömyys tästä revähtää oikein isoksi alkaa terveydenhuollon lisäätymisen kuormituksen tuoma romahdus kiinnostaa mediaakin (tyylin potilaita kuolee odotustiloihin).
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

annepa kirjoitti:Minä ymmärrän kyllä sen odottelun, kun resursseja ei ole. Tylytystä en ymmärrä. Olen kuullut hyvistä ja huonoista kokemuksista julkisessa terveydenhuollossa ja kokenut niitä myös itse. Eniten ärsyttää se, että hoitajat tekee diagnooseja, jotka on sitten ihan päin persettä. Siis siinä ilmoittautumis/arviointivaiheessa. Ja tylyttää. TOKI monessa tapauksessa osasyy tylytykseen on tympiä potilas.
En ollut tympeä kummassakaan tapauksessa, huolestunut jälkimmäisessä. Mutta se, että pitää olla iloinen ja aurinkoinen kipeänä saadakseen vittuilematonta hoitoa on kyllä jo jotakin mikä voi onnistua vain maassa joka on ollut venäjän vallan alla ilmeisesti aivan liian vähän aikaa sitten.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti:Minä ymmärrän kyllä sen odottelun, kun resursseja ei ole. Tylytystä en ymmärrä. Olen kuullut hyvistä ja huonoista kokemuksista julkisessa terveydenhuollossa ja kokenut niitä myös itse. Eniten ärsyttää se, että hoitajat tekee diagnooseja, jotka on sitten ihan päin persettä. Siis siinä ilmoittautumis/arviointivaiheessa. Ja tylyttää. TOKI monessa tapauksessa osasyy tylytykseen on tympiä potilas.
En ollut tympeä kummassakaan tapauksessa, huolestunut jälkimmäisessä. Mutta se, että pitää olla iloinen ja aurinkoinen kipeänä saadakseen vittuilematonta hoitoa on kyllä jo jotakin mikä voi onnistua vain maassa joka on ollut venäjän vallan alla ilmeisesti aivan liian vähän aikaa sitten.
En tarkoittanut iloista ja aurinkoista vaan peruskohteliasta. Olen itsekin saanut peruskohteliaisuudella tylytystä, johon olen kyllä sitten ärähtänyt. Korottamatta ääntäni.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ ok.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Oletko jo saanut laskun? En tiedä, mutta _luulen_, että tuosta tulee vain yksi lasku.
Eihän sekään tietty säällisessä ajassa tule. Oletan kahta erillistä laskua, kun tämä pahempi nöyryytyspaikka on yksityisen (päin helvettiä) tarjoama julkinen palvelu.
Oon varsin varma, että tulee vain yksi lasku 27,5 euroa. Ja jos vastoin edellä olevaa tulee kaksi, niin olen myös varsin varma, että jos otat potilastoimistoon yhteyttä ja sanot, että sairaala siirsi sut luukulta toiselle, niin toinen lasku perutaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Jos xspeden pulinat jätetään oikeutetusti huomiotta niin tässä on esitetty kaksi tapausta vastikkeettomien tukien väärinkäytöstä mistä jälkimmäisen liittyy vielä bonuksena veronkierto.

Tukien sirpaloituminen useille luukuille vaatinee erinäköistä simputusta, että rahankeräys ja suoranainen huijaus vaikeutuu. Jos tukiluukkuja on monta ja niistä saa hakemalla tai jonottamalla haluamansa niin tokihan rationaalinen toimija kiertää niitä kunnes joku rajakustannus täyttyy.

Veronkierto ja tukihuijaus onkin sitten jo sellaista peliä, että niistä pitäisi antaa kovennettua säälimättä. Jos itse rankkaan nämä rikkeet vaakaan niin teinisatanisti voittaa kusipäisyyskisan 6-0. Jännittävää tässä on lähinnä vääristynyt moraalitaju: raksapekka moralisoi vähäisempää kusipäätä ilmeisesti edes tajuamatta, että itsellään on aivojen moraaliosastolla lähinnä epaskaa. Rakennusala on näköjään niin läpeensä kreikkalaistunut, ettei siihen auta kuin mittava kurinpalautus.

Lopulta ongelma on kuitenkin demokratia: nettomaksajia on vähemmän kuin -saajia, joten lopputulema ei oikein voi olla kuin kreikkalainen konkurssi. Toivotaan, että oma duuni pysyy eikä paskasakki polta kotiani, jotta silloin voi nauraa kun nämä mulkut näkevät nälkää.
Viimeksi muokannut elco, 28.06.2013 10:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Mutta onhan terveydenhuoltosektori ihan romuna.
Verrattuna mihin? Utopiaan? Kaikki ne kerrat kun julkista terveydenhuoltoa olen tarvinnut, homma on pelittänyt oikein hienosti. Tietysti palvelu ei voi olla eikä saakaan olla välitöntä 24/7 kiireettömissä tapauksissa.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

So Hard kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Mutta onhan terveydenhuoltosektori ihan romuna.
Verrattuna mihin? Utopiaan? Kaikki ne kerrat kun julkista terveydenhuoltoa olen tarvinnut, homma on pelittänyt oikein hienosti. Tietysti palvelu ei voi olla eikä saakaan olla välitöntä 24/7 kiireettömissä tapauksissa.
Kontrollikysymys, mitä julkista terveydenhuoltopalvelua ja milloin olet saanut?
Came here for school, graduated to the high life
Vastaa Viestiin