Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:Niin. Kai se huomioiminen kulkee kahteen suuntaan, eli ehkäpä ei kannata kertoa niitä jännittäviä juttuja silloin, kun toisella on jotain muuta tärkeää meneillään.
OOH olipa hyvä että kerroit! En olisi itse hoksannutkaan :roll:

Eipä vain ennen ole ollut tosi-tv tärkeää hänelle, joten en osannut aavistaakaan että nyt oli. En minäkään mikään ajatustelukija ole. Hyvä jos sulta onnistuu.

Kaiken lisäksi, tässä oli jo monta tuntia mennyt kotiintulosta ja töiden loppumisesta. Keskustelu oli mennyt suunnilleen tyyliin "onko jo nälkä, teenko ruokaa" johon hän vastaa että "mun on pakko syödä nyt jotain, en oo syöny puoleen päivään mitään". Kiva nähä hei, monta päivää meni näkemättä. Loppuilta meni samalla tavalla.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

annepa kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Niin. Kai se huomioiminen kulkee kahteen suuntaan, eli ehkäpä ei kannata kertoa niitä jännittäviä juttuja silloin, kun toisella on jotain muuta tärkeää meneillään.
OOH olipa hyvä että kerroit! En olisi itse hoksannutkaan :roll:

Eipä vain ennen ole ollut tosi-tv tärkeää hänelle, joten en osannut aavistaakaan että nyt oli. En minäkään mikään ajatustelukija ole. Hyvä jos sulta onnistuu.
Meneepäs nyt herne helposti sieraimeen.
Work like a captain, play like a pirate.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Meillä ei tunneta mitään nakkisuojatelkkariohjelmia tai muutakaan rauhoitettua tilannetta. Jos on jotain tärkeää tai kiireellistä, niin kyllä asian saa ottaa puheeksi. Helpompaa niin.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Niin. Kai se huomioiminen kulkee kahteen suuntaan, eli ehkäpä ei kannata kertoa niitä jännittäviä juttuja silloin, kun toisella on jotain muuta tärkeää meneillään.
OOH olipa hyvä että kerroit! En olisi itse hoksannutkaan :roll:

Eipä vain ennen ole ollut tosi-tv tärkeää hänelle, joten en osannut aavistaakaan että nyt oli. En minäkään mikään ajatustelukija ole. Hyvä jos sulta onnistuu.
Meneepäs nyt herne helposti sieraimeen.
Juu, hermostun helposti yksinkertaisuuden edessä. Tiedän, pitäisi vielä kasvattaa sitä pinnaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Meillä ei tunneta mitään nakkisuojatelkkariohjelmia tai muutakaan rauhoitettua tilannetta. Jos on jotain tärkeää tai kiireellistä, niin kyllä asian saa ottaa puheeksi. Helpompaa niin.
Onneksi ei ollut tärkeää tai kiireellistä tässä tapauksessa. Olisin vain halunnut kertoa kuulumisia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Nykylaitteissa on se pause. Jos ei ole, niin kannattaa hankkia, niin voi keskustella ja kattoa Poliisit heti sen jälkeen.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^^Ymmärrän. Mua välillä vituttaa, kun vaimo juoruaa maratonpuhelua, jolloin hänelle ei saisi puhua mtn. On kuulemma epäkohteliasta kysyä mitään puhelun aikana, vaikka lapset ovat jaloissamme. Tottakai asiaan vaikuttaa se, että itse en puhelimessa juorua, eikä minulla muutenkaan ole mtn muuta nakkisuojaa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hiukan parisuhteettoman marinaa: ulkomaanpakettimatkailu olisi huomattavasti halvempaa kahdelle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

^^ En tajua. Kyllä mulle saa sanoa asioita puhelun aikana. Tietysti täysipainoinen juttelu ei onnistu, että sinällään esimerkiksi juuri kuulumisten kertominen on huono idea. On se huono idea silloinkin jos toinen katsoo töllöstä jotain mielenkiintoista. En vaan tienny että tosi-tv olikin yhtäkkiä muuttunut mielenkiintoiseksi. Otti ihan hirveesti päähän, eikä sit enää ees kysyny et niin mitä olit kertomassa. Ennen olen epähuomiossa alkanut pulista esim. urkkaruudun aikaan ja silloin olen tietysti ollut hiljaa kun toinen sanoo et oota, ja sit asiaan on palattu sen urheilun loputtua.

Enkä minä mee hänelle mitään selittään jos hän esim. tekee musiikkia tai koodaa. Jos on jotain kysyttävää niin kysyn mut en jää jutteleen.

Mut ei tämä tosi-tv nyt ollut se idea. Koko ilta oli samanlaista. Eipä paljon tarvinu äänijänteitä venytellä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Bluntly kirjoitti:Hiukan parisuhteettoman marinaa: ulkomaanpakettimatkailu olisi huomattavasti halvempaa kahdelle.
Ai 2x paketti on halvempi kuin 1x paketti? Onko tässä joku VR:n kävelylisätyylinen asia takana?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Esim. kiva thaikunmatka kustantaa yhdelle 1700€ + 800€ kahden hengen huone yhdelle lisämaksu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Bluntly kirjoitti:Esim. kiva thaikunmatka kustantaa yhdelle 1700€ + 800€ kahden hengen huone yhdelle lisämaksu.
Sä olet kyllä oikea amatöörien amatööri. Ottaisit varmaan Argentiinan reisullekin mukaan omat sisäfileet.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Meillä ei tunneta mitään nakkisuojatelkkariohjelmia tai muutakaan rauhoitettua tilannetta. Jos on jotain tärkeää tai kiireellistä, niin kyllä asian saa ottaa puheeksi. Helpompaa niin.

Meillä kyllä molemmin puolin on käytössä, että jos toisella on tärkeä tv-ohjelma tms. kesken, niin ei keskeytetä, ellei talo syty palamaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Esim. kiva thaikunmatka kustantaa yhdelle 1700€ + 800€ kahden hengen huone yhdelle lisämaksu.
Sä olet kyllä oikea amatöörien amatööri. Ottaisit varmaan Argentiinan reisullekin mukaan omat sisäfileet.

Thaimaahan omat lapset! eiku..
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

masa kirjoitti:Sä olet kyllä oikea amatöörien amatööri. Ottaisit varmaan Argentiinan reisullekin mukaan omat sisäfileet.
Mitään muuta en olekkaan väittänyt.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Maire puhuu muutenkin noin puolet vuorokaudesta puhelimessa, niin välillä se härvää kaikennäköistä ylimääräistä olleessaan linjoilla, pystyy muun muassa puhumaan mulle, kakaroille tai naapurin penalle sujuvasti samalla kun puhuu mutsilleen... Eli täys vastakohta Suvisen tilanteeseen :D
Itekin kun sen pari sekkaa joskus puhelimessa puhun, niin tykkään sanoa sanottavani ja sitten kommunikoin muiden kanssa muuten puhelun loputtua. Mutta jos nyt joku oikeasti tärkeä asia on, niin kyllä mä voin antaa sen puhelun sekunnin-pari odottaa linjoilla.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä kilpailen huomiosta tietokonepelin kanssa. Sellaisen, jota pelataan kuulokkeet päässä mikrofoniin huutaen. Ja jota ei voi jättää kesken/pausettaa missään tilanteessa, ei edes vastatakseen puhelimeen/viedäkseen ripuloivaa koiraa pihalle/lisää tähän mitä tahansa. Tätä 3-10 tuntia päivässä. Voin kertoa, että vituttaa. Tai koko ajan vähemmän, koska olen vähitellen turtunut välinpitämättömäksi. Pelikaveri erosi kesällä osittain tämän problematiikan vuoksi, jolloin käytös muuttui hetkellisesti. Syksyn edetessä varoittava esimerkki on unohtunut. Ainoa tapa saada jotain muuta toimintaa asuntoon on a) organisoida se itse ja b) pitää huoli siitä, että se on kiinnostavampaa kuin peli.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja huima »

^Kutsu hotseja kevytjalkaisia ystävättäriä kylään.

Jos ei toimi, niin kutsu hotseja miespuolisia ystäviä kylään. Pitäisi toimia.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tuo kuuluu kategoriaan "organisoi itse vaihtoehtoista kiinnostavaa toimintaa".
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä olen uskossa, että suurin osa miehistä pidemmän päälle viihtyy paremmin omissa harrasteissa kuin puolison kanssa puuhatessa. Ihmettelenkin suuresti, kuinka nainen ja mies muodostavat niinkin pitkiä suhteita, jotkut perustavat jopa perheitä.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mäkin tykkään omasta ajasta ja mahdollisuudesta harrastaa yksin. Mutta en tykkää siitä, että en voi kotona kommunikoida puolison kanssa muutoin kun menemällä ottamaan siltä kuulokkeet pois ja sanomaan asiani toivoen, että se kesken pelin pystyy vielä sen rekisteröimään. Läheskään aina ei nimittäin rekisteröi. Tämä saattaa kattaa koko valveillaoloajan.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

^ Lähetä sille puhelimeen tekstari! :twisted:
"Menen nyt nukkumaan".

Onneksi en pelaa konsoleilla, niin ei ole sitä ongelmaa että joku määkisi kesken pelien. Joskus kun pelasin pokeria ja varsinkin turnauksia netissä, niin kaakuna alkoi voida pahoin, kun pari-kolme tuntia piti putkeen vahdata ruutua.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:Mäkin tykkään omasta ajasta ja mahdollisuudesta harrastaa yksin. Mutta en tykkää siitä, että en voi kotona kommunikoida puolison kanssa muutoin kun menemällä ottamaan siltä kuulokkeet pois ja sanomaan asiani toivoen, että se kesken pelin pystyy vielä sen rekisteröimään. Läheskään aina ei nimittäin rekisteröi. Tämä saattaa kattaa koko valveillaoloajan.
Anna keltainen kortti. Syyksi liika pelaaminen. Toivottavasti edes joku heteromiesten peli eikä Wow tms.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

So Hard kirjoitti:Toivottavasti edes joku heteromiesten peli eikä Wow tms.
Ei tuo mikään velhohattupeli ole. Tuossa ajetaan tankilla.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Siis anteeksi nyt vaan... eli siis aikuisten MIESTEN videopeli oikein pitää olla, ei saa olla pikkupoikien fantsupeli?
:mrgreen:
Ruokalan kalapuikko Pena
Vastaa Viestiin