Manaaja kirjoitti:Entäs ne itkua häviönsä jälkeen jäällä tuhertavat pelaajat, joita ei paljoa naurata?
Ens kaudella ne voi olla niiitä jotka nauravat pallojen lennettyä jäälle.
Ts. alleviivasit juuri vahingonilopointtini.
Mitä hyvää moisesta voisi seurata? Pidetään yllä "jännitteitä"? Kun ne "jännitteet" tuntuvat parhaimmillaankin laukaisevan ainoastaan tällaisia tilanteita niin ketä tai mitä se palvelee? Urpoa touhua yhtä kaikki joka johtaa ainoastaan urheilijoiden nöyryyttämiseen ja fanien tappeluihin.
No, onneksi telkkarista tulee koko viikon snookerin kiinan avoin. Siellä sentään fanit supporttaa hyvällä pössiksellä hävinneitä vastustajiakin omiensa lisäksi.
elco kirjoitti:Ymmärtääkseni tietojärjestelmät tukevat tuota jo nyt, minkä esim. Patz voi todistaa kun sai kontrollivirastolta automaattisen viimeinen varoitus-kirjeen.
Niitä tulee vähän väliä, onneks aina ehtii joku sakko pudota janalta veks.
Mutta siis siinä mielessä toisenlainen pistesysteemi vois olla paikallaan, että onhan se nyt eri asia ajaa 30 alueella 70km/h kuin satasen alueella 140km/h.
Vesper kirjoitti:
Mutta siis siinä mielessä toisenlainen pistesysteemi vois olla paikallaan, että onhan se nyt eri asia ajaa 30 alueella 70km/h kuin satasen alueella 140km/h.
Molemmista lähtee kortti jo nykyisellään - luuletko tilanteen jotenkin muuttuvan pistesysteemin myötä?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Manaaja kirjoitti:Urpoa touhua yhtä kaikki joka johtaa ainoastaan urheilijoiden nöyryyttämiseen ja fanien tappeluihin.
No, onneksi telkkarista tulee koko viikon snookerin kiinan avoin. Siellä sentään fanit supporttaa hyvällä pössiksellä hävinneitä vastustajiakin omiensa lisäksi.
Tämä postaus oli länsinaapurin kuninkaallisen hovin tilaama provo. Ei täällä mitään tapahdu, tsiigataan vaan kun pöly laskeutuu valkoisen pallon päälle.
Vesper kirjoitti:
Molemmista lähtee kortti jo nykyisellään - luuletko tilanteen jotenkin muuttuvan pistesysteemin myötä?
No sitä just tarkoitin, molemmista lähtee, vaikka mun mielestä on ei pitäis. Ehkä parempi esimerkki olis sitten ollut 30 alueella 69 ja satkulla 139. Kummastakaan ei lähde kortti vaikka toisesta pitäis.
"Taajamissa yli 35 km/h ja taajaman ulkopuolella yli 40 km/h ylinopeuksista määrätään pääsääntöisesti ajokieltoa. Törkeimmät ylinopeudet käsitellään käräjäoikeuksissa törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena. Näissä ajokielto voi maksimissaan kestää jopa 5 vuotta."
Itse olen ollut siinä käsityksessä, että kortti voi lähteä harkinnanvaraisesti kuivumaan yli 30 km/h nopeuksista. Ilmeisesti käytäntö on todellisuudessa hieman armeliaampi.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Vesper kirjoitti:
No sitä just tarkoitin, molemmista lähtee, vaikka mun mielestä on ei pitäis. Ehkä parempi esimerkki olis sitten ollut 30 alueella 69 ja satkulla 139. Kummastakaan ei lähde kortti vaikka toisesta pitäis.
Vesper kirjoitti:
Miksi vain toisesta?
No jos nyt motarilla ajelee sulalla kelillä talvirajoituksilla 140 km/h, niin ei se mun mielestä ihan kauhean väärin ole.
Vesper kirjoitti:
Miksi vain toisesta?
No jos nyt motarilla ajelee sulalla kelillä talvirajoituksilla 140 km/h, niin ei se mun mielestä ihan kauhean väärin ole.
No se nyt tarkottaa kuitenkin jo käytännössä 150km/h mittarinopeutta, joka tarkoittaa monessa tilanteessa sitä että sulla on 50km/h nopeusero muilla tielläliikkujiin, joka ei ole enää ihan kauhean turvallista jos joku lähtee ohittamaan sun edeltäsi.
Tämä kerjäläisten ja kerjuun salliminen on elinaikani kuvottavimpia ilmiöitä Suomessa. Mä en kerta kaikkiaan käsitä, miksi asiaan ei puututa. Asiaan liittyy typerryttävää puunhalausmentaliteettia ja tosiasioiden kieltämistä. Kun kerran eivät ole pakolaisia, niin mitä vitun harmaata täyhkää he sitten päättäjien mielestä ovat?
No se nyt tarkottaa kuitenkin jo käytännössä 150km/h mittarinopeutta, joka tarkoittaa monessa tilanteessa sitä että sulla on 50km/h nopeusero muilla tielläliikkujiin, joka ei ole enää ihan kauhean turvallista jos joku lähtee ohittamaan sun edeltäsi.
No oletin jokaisen tajuavan, että kyseisessä tilanteessa siellä motarilla ei ole ruuhkaa.
Turha tuhlata selvityksiin. Projekti onnistui täydellisesti, eli poltti 9 miljoonaa turhuuden roviolla. Mikään projektinhallinta ei pelasta tuhlaukselta, joten ainoa toimiva keino on leikatanministeriöiden budjetteja.
Turha tuhlata selvityksiin. Projekti onnistui täydellisesti, eli poltti 9 miljoonaa turhuuden roviolla. Mikään projektinhallinta ei pelasta tuhlaukselta, joten ainoa toimiva keino on leikatanministeriöiden budjetteja.
Ahhahahahah!
Koko Valda- projektin ongelmana oli se, että tuo järjestelmä täytyy myydä aluevirastoille. Myyntiorganisaatiota tai edes "myyntityötä" tekeviä tahoja ei ole olemassakaan, ylin johto ei edes tiennyt mikä on valda ja kolmanneksi valtio ei voi pakottaa virastoja ottamaan käyttöön järjestelmää, vaan ne ottavat jos haluavat.
Ahhahahahah!
Koko Valda- projektin ongelmana oli se, että tuo järjestelmä täytyy myydä aluevirastoille. Myyntiorganisaatiota tai edes "myyntityötä" tekeviä tahoja ei ole olemassakaan, ylin johto ei edes tiennyt mikä on valda ja kolmanneksi valtio ei voi pakottaa virastoja ottamaan käyttöön järjestelmää, vaan ne ottavat jos haluavat.
Osaatko sanoa, kuka sitten sai kuningasidean tilata järjestelmä, jota kukaan ei halua?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa kirjoitti:kolmanneksi valtio ei voi pakottaa virastoja ottamaan käyttöön järjestelmää, vaan ne ottavat jos haluavat.
Valtio maksaa laskut, joten valtio päättää mikäli virasto haluaa rahaa laskujen maksuun.
Tuolta 9 miljoonaa polttaneelta, eli 2 suomalaista murhanneelta, virastolta pitää ottaa 90 miljoonaa budjetista veke, niin alkaapahan projektien priorisointi kiinnostaa. Jos ei kiinnosta, niin otetaan 900 miljoonaa veke seuraavana vuonna.