Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti:no niin, mokasin vähän tälle aamua. Äijä painelee kavereidensa kanssa helsinkiin viettämään viikonloppua mikä on musta aivan fine ja jopa kivaa kun se ei yleensä ole sosiaalisesti kauhean aktiivinen ja musta on tietyllä tavalla kivaa viettää viikonloppu omikseen. Sitten jotkut vanhat traumat edellisestä suhteesta puski pintaan ja rupesin sitä vannottaan että et sitten ole siellä muiden naisten kanssa, no ethän sä tietenkään ole kun sä olet mukava mies mutta taashan se voi käydä! Äijä oli vähän äimänä että mitä vitun taas? Yritä siinä sitten selitellä että niin, syytän sua tässä exän tekemisistä kivaa viikonloppua siis :facepalm: Kai se tajus mutta näytti olevan vähän loukkis.
No ei tuosta mun mielestäni miehen (tai vaimonkaan) kannata loukkaantua, ellei puoliso nyt aivan hysteerinen ole.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti: No ei tuosta mun mielestäni miehen (tai vaimonkaan) kannata loukkaantua, ellei puoliso nyt aivan hysteerinen ole.
No ajatteleekohan se nyt että mitä ne MUN suunnitelmat on ko piti rueta noin idiootteja puhumaan? Mun kokemuksen mukaan ne jotka epäilee toista on just niitä jotka tekee ite.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

No mitäpä jos meilaat ukkelille. Kerrot että nyt kävi näin.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mää laitoin sille jo tekstarin ja ei kai täsä oo mitään ongelmaa, vituttaa vaan että pitää vanhojen asioiden painolastia sälyttää viattoman niskaan.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Georgina kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: No ei tuosta mun mielestäni miehen (tai vaimonkaan) kannata loukkaantua, ellei puoliso nyt aivan hysteerinen ole.
No ajatteleekohan se nyt että mitä ne MUN suunnitelmat on ko piti rueta noin idiootteja puhumaan? Mun kokemuksen mukaan ne jotka epäilee toista on just niitä jotka tekee ite.
Tässä näkyy taas miehen ja naisen ero. Mies ei ikinä lähtisi pohtimaan asiaa noin kiertokautta. Jos sanoo jollekulle, että olet mulkku, ei siinä ruveta päälle pohtimaan, että mahtaako se nyt miettiä että tungenko mä iltaisin pulloharjaa pyllyyni vai kokeekohan se nyt vaan etten pidä siitä.

Kuva
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Toi oli itse asiassa lohduttavaa :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Georgina kirjoitti:Toi oli itse asiassa lohduttavaa :D
Juu. Luulen, että tapauksessasi riittää vallan mainiosti, että pyysit vain anteeksi jo totesit että ei liity sinuun.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Se on kuulkaas ihan suotavaa vähän epäillä ja olla mustasukkainen. Ei siitä pidä pahastua.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

"Jos panet, niin käytät kumia, saatana! En tahdo taas Klamydiaa!"
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Se on kuulkaas ihan suotavaa vähän epäillä ja olla mustasukkainen.
Ei ole.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vagabondo kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Se on kuulkaas ihan suotavaa vähän epäillä ja olla mustasukkainen.
Ei ole.
:komp:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja saira »

Georgina kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Se on kuulkaas ihan suotavaa vähän epäillä ja olla mustasukkainen.
Ei ole.
:komp:
Riippuu taas. Ei ole musta eikä valkoinen.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Georgina kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Se on kuulkaas ihan suotavaa vähän epäillä ja olla mustasukkainen.
Ei ole.
:komp:
Täydellinen luottamus lähentelee väliinpitämättömyyttä.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Täydellinen luottamus lähentelee väliinpitämättömyyttä.
Ei sitä pidä mennä toiselle ilmaisemaan vaikka mustis fiiliksiä onkin. Tai tosi sillain miedosti ja leikillään. Tosin tässä voi menneisyydellä olla osansa mutta mulla menee kyllä niskakarvat ihan pystyyn jos yhtään kytätään tai epäillään.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja saira »

^Tää on taas tätä sävyjen määrittelyä. En mäkään pidä siitä, et musta ollaan mustasukkaisia, ahdistaa ja ärsyttää. Mut kyl siitä sit taas tulee lämmin olo, kun ollaan jossain, ja mies tulee vaikka halaamaan pikaisesti ja kuiskaa korvaan "mun".
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Täydellinen luottamus lähentelee väliinpitämättömyyttä.
Noinhan mustasukkaisilla on tapana toimintaansa selitellä. Mä en kyllä ole tota logiikkaa koskaan ymmärtänyt.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

saira kirjoitti:^Tää on taas tätä sävyjen määrittelyä. En mäkään pidä siitä, et musta ollaan mustasukkaisia, ahdistaa ja ärsyttää. Mut kyl siitä sit taas tulee lämmin olo, kun ollaan jossain, ja mies tulee vaikka halaamaan pikaisesti ja kuiskaa korvaan "mun".
No mutta eihän tolla mitään ookkaan tekemistä mustistelun kans, toi on söpöilyä!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja saira »

^Söpöilyä, ja pientä merkkausta, ehkä siis joissain tilanteissa. Mut siis sellaista mustistelua, joka on söpöä. (Voi merkkailua tosin suorittaa roikkumalla jatkuvasti kumppanissa, ja se sit menee jo rasittavaksi.)

Me nyt tosin muutenkin miehen kanssa ollaan aika fyysisiäkin hellyydenosoituksissa. Miehen kaveri joskus ihasteli miehelle kuinka hienoa oli nähdä, kun oli yksi kerta istunut meillä, ja siinä meidän jutustellessa keittiön pöydän ääressä, olin noussut tuolilta, kävellyt miehen luo, ja antanut pusun. Ja sen jälkeen istunut taas paikoilleni jatkamaan keskustelua. En mä muista moista, tuollainen on niin normaalia meillä.

Edit. lisäys
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Täydellinen luottamus lähentelee väliinpitämättömyyttä.
Noinhan mustasukkaisilla on tapana toimintaansa selitellä. Mä en kyllä ole tota logiikkaa koskaan ymmärtänyt.
On tärkeä tiedostaa, että on mustasukkainen esmes puolisostaan, jotta ymmärtää, että se on normaali tunne ja se johtuu vain siitä, että välittää toisesta. Sairaalloinen mustasukkaisuus on sitten jo eri tarina. Itse muuten ajattelen olevani selvästi keskimääräistä vähemmän mustasukkainen kumppanistani.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Olin ennen aivan älyttömän mustasukkainen, mutta en ole enää. Järkeilin asian niin, että vaikka kuinka mustasukkailisin niin en voi mitään sille, että jos toinen haluaa mennä vieraisiin, niin se menee, vaikka seisoisin päälläni. Sitten luottamus kasvoi ja yhteiselo vakiintui ja mustasukkaisuus hävisi. Jälkeenpäin asiasta puhuttiin ja mustasukkaisuuteni ei kuulema näkynyt ulospäin.
Kyllä vieläkin, vaikka ollaan tässä tilanteesa, jos näkisin hellun toisen kanssa olisin hirvittävän mustasuskkainen. Luulisin. Mutta en ole kokenut mustasukkaisuuden tunteita esim. siitä että hän lähtee ilman mua ulos.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

No onhan tämä nyt ihan perseestä. Olin 4 päivää pois ja viidennen iltana toinen tulee kotia eikä puhu koko iltana juuri mitään. Aloin selittään viikonlopun tapahtumia (jotka siis olivat jännittäviä!!!11) niin tyyppi sanoo et "OOTA" ja haluaa katsoa Poliisit-sarjasta kohtauksen loppuun. Mitä vittua??? Eikä kohtauksen loputtua ees palaa siihen että mitä olin selittämässä.

Näin huomioidaan toinen ja lähennytään parisuhteessa!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

annepa kirjoitti: Näin huomioidaan toinen ja lähennytään parisuhteessa!
Mä oon niin yrittänyt välttää olemasta suoraan tätä mieltä mutta :ditchthepig:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

annepa kirjoitti:No onhan tämä nyt ihan perseestä. Olin 4 päivää pois ja viidennen iltana toinen tulee kotia eikä puhu koko iltana juuri mitään. Aloin selittään viikonlopun tapahtumia (jotka siis olivat jännittäviä!!!11) niin tyyppi sanoo et "OOTA" ja haluaa katsoa Poliisit-sarjasta kohtauksen loppuun. Mitä vittua??? Eikä kohtauksen loputtua ees palaa siihen että mitä olin selittämässä.

Näin huomioidaan toinen ja lähennytään parisuhteessa!
Mairella on myös ärsyttävä tapa puhua aina päälle kun katon urheiluruutua tai jotain muuta uutista, eli siis mua kiinnostavaa juttua telkkarista. Joskus sit murahdan ja hän sit tietää paikkansa :wink: Se nyt tulee häneltä luonnostaan, kun on kova suustaan eikä aina muista että en pysty kuuntelemaan kahta lähdettä samaan aikaan.
Urkkiruudun jälkeen sitten papatus jatkuu, jos nyt oli jotain "megatärkeetä".

Muttajuu. No kysy häneltä että kiinnostaako häntä että kuinka viikonloppusi meni? Tai yleensäkään että mitä elämässäsi tapahtuu? Eikä mitään DTP-meininkiä ennenkuin vastaukset ovat saatu. Et päästä helpolla, vaikka se kuulostaisi vähemmän rasittavalta vaihtoehdolta.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Niin. Kai se huomioiminen kulkee kahteen suuntaan, eli ehkäpä ei kannata kertoa niitä jännittäviä juttuja silloin, kun toisella on jotain muuta tärkeää meneillään.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Georgina, niin minäkin. Ei se ole sellainen perinteinen "sika", se on vaan välillä epähuomioiva. Ei kun miten se sanotaan. Eikä sitäkään aina. Mut kyllä eilen tuntu aika valjulta!

Perjantaina tuska kävi ylivoimaiseksi ja fyysiseksi ja aloin itkeen. Ahisti ihan vitusti. Soitin sit hälle ja me puhuttiin jotain 1½h. Kyselin taas että miksi tätä pitäisi jatkaa. Koska hän kuulema "tykkää musta niin hirveesti". Jaa. No ehkä se eiliseen mennessä karisi se tykkääminen sit.

En Dumis ala enää oleen vetovastuussa tässä. Jos ei tyyppi ite tajua kaiken tän jälkeen niin olkoot. Kyllä minä ton tajuan jos haluaa kattoa jotain töllöstä ja ei saa puhua päälle, mut ois ollu ihan kiva sen jälkeen palata mun vaahtoamiseen kun selitin sunnuntain tapahtumista.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin