Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Hedari.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Flunssa jatkuu. Yskittä, kurkkua kiristää ja pää edelleen täynnä räkää. Viime torstaista asti syönyt antibiootteja keuhkoputkentulehdukseen. Enkö mä j*malauta voisi jo parantua!
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

^ My thoughts exactly. Varasin juuri ajan huomiseksi lääkärille, toivottavasti ei keuhkoputkentulehdusta kuitenkaan ole. Mutta veikkaan etten ilman antibiootteja selviä. No, ei siinä mitään - apuahan sieltä lääkäriltä haetaankin. :)
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kävin virkamatkalla Itävallassa futaamassa flunssaisena ja sain jälkitautina ärhäkän yskän. Lääkärisedän määräämällä kodeiiniyskänlääkkeellä se lähti, mutta olipa tympeää.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sekä ylä- että alaselkä jumissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Vaiva se tämäkin.. Ahdistaa niin helvetisti etten tiedä pitäskö itkeä vai nauraa. Niin levoton olo ettei mitään rajaa. Töissä pitäs olla normaalisti muttakun ei VITTU JAKSAIS KIINNOSTAA MIKÄÄN. Työssä itsessään ei siis vikaa muttakun tuo henk.koht elämä rassaa nyt kovin :(
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kaamee päänsärky, ei ajatuskaan kulje.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oikeaan käteen sattuu ja puristusvoima on melkein nolla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Tämä on pieni vaiva josta ei pitäisi kertoa koska silloin vaikuttaa whinettäjältä, mutta päätinpä kertoa koska tämä on jotenkin hassu.

Aamulla oli oikea akillesjänne kipeä, vähän kuin se olisi ollut hapoilla (voiko jänne olla hapoilla?). Mutta punttitouhujen jälkeen nyt oikea jänne ei ole kipeä, vaan vasen jänne. Kipu vaihtoi puolta. Mitäs tää nyt meinaa? Olisiko selityksenä joku semmoinen, että vaistomaisesti rasitin vähemmän kipeää jännettä, jolloin terveempään kohdistui enemmän rasitusta, jolloin se puolestaan kipeytyi?
Quinevere

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

^Jos vetelet tiettyjä antibiootteja tai kortisonia voi olla syytä huoleen, ne jotkut voi aiheuttaa akillesjänteiden katkeamisia.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ En mitään semmoisia, mutta isotretinoiinia kyllä. Mites se?

*lunttaa netistä*
- Roaccutan-hoidon aikana on todettu lihas- ja nivelkipua, joten hoidon aikana on pyrittävä vähentämään voimakasta fyysistä rasitusta.
Annokseni on kuitenkin pieni, yksi kapseli joka kolmas päivä. Tarkkailen tilannetta.
Quinevere

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

^Enmä ainakaan tuosta ole kuullut mitään jänneongelmajutskia.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Quinevere kirjoitti:Enmä ainakaan tuosta ole kuullut mitään jänneongelmajutskia.
No sitten en ole niin huolissani. :)
Quinevere

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

^Äh, sitten kuitenkin sattuu jotain, kuten vaikka kuuma kivi putoaa päähän :|
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ No miksi luulet että urheilen pommisuojassa? ;)
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Yritin olla osaava ja maalata katonrajaa. Tipuin talousjakkaralta solmuun jakkaran pienojen kanssa ja nyt on vasen sääri kaksikertainen sekä punasininen. Isä tappoi kostoksi jakkaran.
Elämä kantaa, jos sen antaa
daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Päivän treenidyykillä otsaonteloon iski kolmatta kertaa pinnalta pudottaessa veitsenterävä kipu. Ilmeisesti joku sinus snadisti turvoksissa eikä paine tasaannu kallossa "osastojen välillä" kuten pitää. Kohtuullisen vittumaisen tuntuista. Kaverit jatkoivat suklua, minä pintauin suosiolla rannalle. Perkeleen rakenteelliset epämuodostumat onteloissa. Voihan noita lääketieteen avulla korjata, mutta ovat ihan h**vetin kalliita operaatioita.

Tavallaan sitä toivoisi, että yläasteen kemianopettaja olisi ollut oikeassa. Umpiluupäällä ei näitä vaivoja olisi.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

daddykillkill kirjoitti: Tavallaan sitä toivoisi, että yläasteen kemianopettaja olisi ollut oikeassa. Umpiluupäällä ei näitä vaivoja olisi.
Tästä mäkin olen haaveillut parisen viikkoa. Näen jo kosteita unia duactista, mutta kun ei saa niin ei saa. Raskaus poisti allergiaoireet lähes kokonaan kolmeksi kuukaudeksi, mutta nyt ne on tullut kahta kauheempana takas.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Rouva Pupu kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti: Tavallaan sitä toivoisi, että yläasteen kemianopettaja olisi ollut oikeassa. Umpiluupäällä ei näitä vaivoja olisi.
Tästä mäkin olen haaveillut parisen viikkoa. Näen jo kosteita unia duactista, mutta kun ei saa niin ei saa. Raskaus poisti allergiaoireet lähes kokonaan kolmeksi kuukaudeksi, mutta nyt ne on tullut kahta kauheempana takas.
Kyllähän ainakin Zyrteciä saa käyttää raskausaikana. Jos neuvolalääkäri väittää muuta, pyydä lähete erikoislääkärille. Ei se voimakkaisiin allergiaoireisiin liittyvä hapenpuutekaan ole hyväksi sikiölle, joten asia kannattaa hoitaa kuntoon. Itse jouduin käyttämään jopa astmalääkkeitäkin raskausaikana, kun kymmenen vuotta poissa olleet oireet palasivat, kadotakseen heti raskauden päätyttyä.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

prosessi kirjoitti: Kyllähän ainakin Zyrteciä saa käyttää raskausaikana. Jos neuvolalääkäri väittää muuta, pyydä lähete erikoislääkärille.
Lääkitys on pohdinnan alla tuolla jossain. Zyrtecit voi unohtaa heti, niiden teho on puhdas nolla.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mä olen ollut aika väsynyt tänään. Ei liian tehokkaana ole patteri ollunna.
Jokainen hyvä ajatus on saanut seurakseen myös vasta-ajatuksen.

Jyrki73 käski olla kommentoimatta Pehmolelu-ketjuuni. Kävin Jaakobinpainia että pystyin olemaan kommentoimatta. Mutta hän on perin taitavasti laittanut kommenttinsa koska en yhtään osaa sanoa onko hän puolellani vai ei. Minä luulen että se oli kiva kommentti!

Televisiosta tulee taas joku homodokumentti. Olen minä sitten vanhoillinen fossiili tai en niin en haluaisi nyt YHTÄÄN kuulla homoistakaan.

Olen nimittäin tällähetkellä yksin. Yksinolo on kyllä hyvinkin kehittävää. Omien ajatuksiensa kanssa voi olla rauhassa ja kuunnella itseään. Mutta eläköön se pieni ero jos ihminen joutuisi aina olemaan yksin. Silloin henkilö on omien ajatustensa vanki.
Hitsi. Kyllä tuo pimeys taitaa sillätavalla vaikuttaa perusArskaankin, ettei nyt sillätavalla kovin kattoon hyppivää huumorimieltä ole.
Lisäksi olen aivan sippi fyysisesti. menen nyt nukkumaan ja saatanpa hiukan haaveilla jostain...kauniista. Jostain kauniista ehdottomasti!
Mikä on tällaiselle miehelle kuin minä olen, kaunis. Kyllä se taitaa olla sellaista, minkä hyvät lukijani arvaatte sen olevan!

Ei kyl mä nyt menen nukkumaan. Minä tarvitsen latausta nyt.

Eli kyllä tämä kirjoitus on oikeassa ketjussa. Minua vaivaa jonkinlainen vetämättömyys nyt. Se johtunee siitä, että minulla on väsy. Olisiko siinä kuitenkin myös psyykkistä väsymystä? Kas siinä se miettiminen. Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus. Tämä on aina kiehtovaa!

Kaikille teille aivan varmaan ihanille ihmisille terkkuja Arskalta.
Älkää pitäkö minua nyt kummajaisena vaikka kirjoitankin vähän moniselkoisesti!

STADINARSKA on vastuussa tästäkin pikku kirjoituksesta
daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Rouva Pupu kirjoitti:Tästä mäkin olen haaveillut parisen viikkoa. Näen jo kosteita unia duactista
Clarinase on myös hyvää tavaraa tuohon vaivaan, mutta enpä suoraan sanoen muista onko sekin pseudoefulla buustattua? Samoin apteekissa vapaasti myytävä Heinix avaa kivasti tukkoisia onteloita..
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

daddykillkill kirjoitti: Clarinase on myös hyvää tavaraa tuohon vaivaan, mutta enpä suoraan sanoen muista onko sekin pseudoefulla buustattua?
Jaa, en muista. Kaapista saattaa löytyä kun aikoinani koitin. Ei jostain syystä toiminut. Ostin nyt jotain öljyruisketta, kipu on ainakin lievittynyt.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

daddykillkill kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Tästä mäkin olen haaveillut parisen viikkoa. Näen jo kosteita unia duactista
Clarinase on myös hyvää tavaraa tuohon vaivaan, mutta enpä suoraan sanoen muista onko sekin pseudoefulla buustattua? Samoin apteekissa vapaasti myytävä Heinix avaa kivasti tukkoisia onteloita..
On se. Clarityn on pelkkää loratadiinia ja Clarinasessa on 240 mg pseudoa till.
daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^Tänks.
Vastaa Viestiin