Tussutiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:
masa kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Hylkäisitkö sä lapsesi, jos vaimosi ottaisi tilalle rekkiksen?
En tietenkään, mutta en silti voisi olla enää mitenkään 24/7 isä.
Ehkä minulla on mustakantinen kirja sekaisin, mutta käsittääkseni kronologinen järjestys asioille oli:

1. ero
2. rekkis
3. vauva
Näin.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Tiedätsä ninni, mä oon kuule ihan melkein ku sä. Tajusin just.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Tiedätsä ninni, mä oon kuule ihan melkein ku sä. Tajusin just.
Mutta kun olet håttis, niin kohtelu on erilaista.
Jenny Daa-aah! ling

NuoriD kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Tiedätsä ninni, mä oon kuule ihan melkein ku sä. Tajusin just.
Mutta kun olet håttis, niin kohtelu on erilaista.
No oon mäkin vähän saanut kakkaa käkättimeen, en onneks julkisesti kaikkea. Olen ehkä tiedottanut joistain asioista hieman hissummin ja pitänyt sopivia parin kuukauden kitinöintitaukoja...
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Nii oot.
NuoriD kirjoitti:Mutta kun olet håttis, niin kohtelu on erilaista.
Ei oo.
Jenny Daa-aah! ling

Manalalle tää on helppoa, voi vuorotella meidän kahden onnellisen ihmisen välillä. :]

(Ja kyllähän mä nyt aiemmin jo tiesin samanlaisuutemme tietyissä jutuissa mut nyt nuo järjestyksetkin loksautuivat about kohdilleen. Jos vielä samiksimpina vedettäis niin nyt ninni avioitus UK:n kanssa ja rekkis tappais ittensä.)
Manaaja

Elämä on ihanaa! :h:
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Manaaja kirjoitti:Huomasin just Tix että sä oot niin tyhmä, että sulle voi vastata jopa vanhoilla quoteilla! Hormonikierukan ehkäisyteho ei tosiaan säily identtisenä ja otollisena läpi elämän. Jos en väärin muista, Ninni joskus puhui kierukan ottamisesta edellisen raskauden jälkeen. Voin toki muistaa väärinkin, mutta eikös kyseessä ala olemaan aika vanhentunutta tavaraa (no pun intended).
Kysymys: Mistä tietää, että Manalalla on kakat housussa nettikeskustelussa?

a) Se siirtyy ad hominemiin
b) Se alkaa vedota siihen, että joku muukin on samaa mieltä
c) Se alkaa keksimään "muistikuvia" korjatakseen faktamokansa

Oikea vastaus: sekä a, b että c!

Hienoa, että ehkäisyasiantuntemuksessasi vetoat sellaisiin lääketieteellisiin auktoriteetteihin kuin oma väärä muistisi ja par-sky. Oma kaikkien alojen superasiantuntemuksesi on tietysti mitä parhain luokittelemaan muiden ehkäisyt vitsiä vähäisemmiksi.
Kondomit todellakin ovat perseestä. Sen tietää jokainen ei-pienimunainen.
Ei ole aavistustakaan siitä mitä pienimunaiset tietävät, mutta en tunne ketään, jonka mielestä kondomit eivät olisi perseestä. Juuri siksi minusta on kaksinaismoralismin huippusuoritus edellyttää, että joku käyttää parisuhteessaan kaksoisehkäisynä kondomia kun samalla itse vinkuu vuosikausia, ettei kondomin kanssa voi nussia ensinkään. Mitens on, käytätkös aina kondomia silloin kun partnerilla on pillerit, kierukka tai muu varman oloinen ehkäisymuoto käytössä? Vaiko vain silloin, kun annat rekkamiehelle?

Vai onko se nyt niin, että Manalan nussimisiin pätevät ihan eri säännöt kuin muille? Taisi taas tulla sen luokan tuplastandardijeesustelu, että ei paremmasta väliä. Siinä ei tietysti ole mitään uutta.
Tämän vuoksi harrastankin mieluummin pidättäytymistä.
Tässä kohden meni jo juoma väärään kurkkuun. Meillä nussivassa maailmassa tota "pidättymistä" sanotaan huonoksi flaksiksi, mutta kerro toki lisää miten "pidättymisesi" ilmenee?
Revi siitä standardejas, oi sinä Ninnin ritarillinen ratsumies.
Tuntuuko jotenkin hienolta olla köyhää yksinhuoltajaa jatkuvasti rakkimaisella räksytysellä piinaava huonokäytöksinen nettikusipää? Ehkäisyä koskevat jälkiviisastelut varmasti hyödyttävät kaikkia osapuolia ihan vitusti. Eiköhän toi sun N kuukautta kestänyt jalanpolkuönnönnööitkuraivari voisi jo riittää.
Manaaja

*Megareps*
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vittu minähän olen hottis. 51,2 kg.

Paljon sä muuten Manala painat?
Toimistorotta

Manaaja kirjoitti:*Megareps*
My thoughts exactly! Varsinkin tuo paavimainen pidättäytymisjulistelu heti chatissa retosteltujen panojen perään herätti merkittävän määrän hilpeyttä. Kiva että huomaat itsekin olevasi pelle :h:
Manaaja

Toimistorotta kirjoitti:Mitens on, käytätkös aina kondomia silloin kun partnerilla on pillerit, kierukka tai muu varman oloinen ehkäisymuoto käytössä? Vaiko vain silloin, kun annat rekkamiehelle?

Vai onko se nyt niin, että Manalan nussimisiin pätevät ihan eri säännöt kuin muille? Taisi taas tulla sen luokan tuplastandardijeesustelu, että ei paremmasta väliä. Siinä ei tietysti ole mitään uutta.
Tottakai mulla on eri säännöt. Jos naisella on pillerit, mä panen heti ilman kumia. Oikeasti jätän panematta vaan jos en hirveän nillitysvonkauksen jälkeenkään saa ilman kumia. Mut sillonkin monesti panen, sitte salaa yöllä kun se nukkuu. Varsinkin sillä on jos sillä on 5 eri äpärälasta 6 eri äijän kanssa ja naama kuin virusperäisillä hauleilla puhki ammutulla rupikonnalla.

Joo en käytä kondomia parisuhteessa, enkä todennäköisesti pystyisi elämään parisuhteessa jossa kondomin käyttö olisi pakollista. Muuten käytän, tai jätän nussimatta. Useimmiten jätän nussimatta. Partnerin ollessa rekkistasoa ei nussimista onneksi tarvitsisi edes ajatella. En yksinkertaisesti uskaltaisi. Se olisi täysin hullua. Siinä ei olisi mitään järkeä. Se olisi järjetön riski. Eikö sinustakin?
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Määritelläänkö hottius nykyään pelkän painon mukaan? Ja tää ei siis ollut vittuila Ninnille, kun joku niin kuitenkin ajatteli.
Work like a captain, play like a pirate.
Manaaja

Toimistorotta kirjoitti:Varsinkin tuo paavimainen pidättäytymisjulistelu heti chatissa retosteltujen panojen perään herätti merkittävän määrän hilpeyttä. Kiva että huomaat itsekin olevasi pelle :h:
Teissä on jotain hyvin pitkälti samaa Gattacan kanssa. Jään miettimään että mitähän se mahtaa olla.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vittu.
Menneitä asioita ei voi muuttaa, miksi siis jatkuvasti väännellä niitä? Vain tuleviin voi vaikuttaa ja kuten olemme huomanneet, Ninni ei ota vastaan edes hyvällä annettuja neuvoja niin olisko tää ihan kohta loppuun käsitelty?

Ei toisten ratkaisuja tarvitsekaan ymmärtää tai hyväksyä. En mäkään ymmärrä tätä ninniasiaa vähän pätkää mutta eipä ole mun murheeni.

Menkää kiukuttelijat ulos aurinkoon. Saatana.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

bliss kirjoitti:Menkää kiukuttelijat ulos aurinkoon. Saatana.
Sä llmeisesti menit jo?
Manaaja

ninnithequeen kirjoitti:Vittu minähän olen hottis. 51,2 kg.

Paljon sä muuten Manala painat?
112,3kg. Kuinka niin?
Toimistorotta

Manaaja kirjoitti:Varsinkin sillä on jos sillä on 5 eri äpärälasta 6 eri äijän kanssa ja naama kuin virusperäisillä hauleilla puhki ammutulla rupikonnalla.
Niin että naaman kauneus ratkaisee, käytetäänkö kumia vai ei! Tämä selvä. Rumat älköön lisääntykö. En ymmärrä miten muiden löperyys lastenteossa tai ehkäisyn käytössä muodostaa ongelman henkilölle, joka mieltää ehkäisynsä olevan 99,99% varmuudella kunnossa.
Joo en käytä kondomia parisuhteessa, enkä todennäköisesti pystyisi elämään parisuhteessa jossa kondomin käyttö olisi pakollista. Muuten käytän, tai jätän nussimatta. Useimmiten jätän nussimatta. Partnerin ollessa rekkistasoa ei nussimista onneksi tarvitsisi edes ajatella. En yksinkertaisesti uskaltaisi. Se olisi täysin hullua. Siinä ei olisi mitään järkeä. Se olisi järjetön riski. Eikö sinustakin?
Niin, eli rumien pitäisi käyttää parisuhteessa kumia vaikka et itse käytä? Minusta ei ole mitään hullua nussia ihmisen kanssa josta välittää ilman kondomia. Naamankin osalta riittää jos mielyttää itseä, tasolla ei muuten väliä.
Manaaja

Toimistorotta kirjoitti:Niin, eli rumien pitäisi käyttää parisuhteessa kumia vaikka et itse käytä? Minusta ei ole mitään hullua nussia ihmisen kanssa josta välittää ilman kondomia. Naamankin osalta riittää jos mielyttää itseä, tasolla ei muuten väliä.
Ei, mutta sellaisien kanssa siihen saattaisi olla syytä, jotka eivät selvästi ole ehkäisyasioista aiemminkaan paskaa nakanneet.

Mutta oma valintahan se on yhtä kaikki. Itse olen kuitenkin Par-skyn linjoilla.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

bliss kirjoitti:
Menkää kiukuttelijat ulos aurinkoon. Saatana.
Ulos en nyt pääse. Mutta tota hyvä idea! Menenkin partsille syömään jätskiä, katselemaan maisemia.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

En pääse ulos, kun on kirjoitustyö meneillään. Mun veljelläkin atooppinen iho ja sillä on lapsi.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

masa kirjoitti:
bliss kirjoitti:Menkää kiukuttelijat ulos aurinkoon. Saatana.
Sä llmeisesti menit jo?
Jep. Ja otin työt mukaan 8)
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:En pääse ulos, kun on kirjoitustyö meneillään. Mun veljelläkin atooppinen iho ja sillä on lapsi.
Kiinanmuuri kiskoi asemalaituri joulupäivä.
Toimistorotta

Manaaja kirjoitti:Ei, mutta sellaisien kanssa siihen saattaisi olla syytä, jotka eivät selvästi ole ehkäisyasioista aiemminkaan paskaa nakanneet.
Ei sillä ole mitään merkitystä miten toinen on asiansa hoitanut, jos omasta mielestään on 99,99% varman ehkäisyllä johon toinen ei voi vaikuttaa mitenkään. Kuten Zeb totesi, hormonikierukka on käytännössä liki yhtä varma kuin sterilisaatio.
Mutta oma valintahan se on yhtä kaikki. Itse olen kuitenkin Par-skyn linjoilla.
Jos se sinusta on oma valinta, miksi pitää huutaa saapastyhmäksi sen takia, että ei käytä kondomia ihmisen kanssa josta välittää, oli hänen tasonsa jonkun ulkopuolisen silmin mikä tahansa?
Manaaja

Toimistorotta kirjoitti:Jos se sinusta on oma valinta, miksi pitää huutaa saapastyhmäksi sen takia, että ei käytä kondomia ihmisen kanssa josta välittää, oli hänen tasonsa jonkun ulkopuolisen silmin mikä tahansa?
Jotkut omat valinnat vain ovat saapastyhmiä perustuen siihen millaisen tiedon valossa ne ovat tehty.

Nää sun välittämisromantisoinnit on aika ihania. Ihan tulee valamiehistölläkin väkisin tippa linssiin kuvitellessa ninniä ja rekkistä hääkoltussa ja saketissa tanssien onnellisesti ympyrää kukkakedolla hääkimppu käsissään huiskien.

"Hohohoo, olen niin onnellinen!" huusi ninni.
"Anna persettä" sanoi rekkis.
Vastaa Viestiin