Näin.exPertti kirjoitti:Ehkä minulla on mustakantinen kirja sekaisin, mutta käsittääkseni kronologinen järjestys asioille oli:masa kirjoitti:En tietenkään, mutta en silti voisi olla enää mitenkään 24/7 isä.Vesper kirjoitti: Hylkäisitkö sä lapsesi, jos vaimosi ottaisi tilalle rekkiksen?
1. ero
2. rekkis
3. vauva
Tussutiistai
No oon mäkin vähän saanut kakkaa käkättimeen, en onneks julkisesti kaikkea. Olen ehkä tiedottanut joistain asioista hieman hissummin ja pitänyt sopivia parin kuukauden kitinöintitaukoja...NuoriD kirjoitti:Mutta kun olet håttis, niin kohtelu on erilaista.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Tiedätsä ninni, mä oon kuule ihan melkein ku sä. Tajusin just.
Manalalle tää on helppoa, voi vuorotella meidän kahden onnellisen ihmisen välillä. ![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
(Ja kyllähän mä nyt aiemmin jo tiesin samanlaisuutemme tietyissä jutuissa mut nyt nuo järjestyksetkin loksautuivat about kohdilleen. Jos vielä samiksimpina vedettäis niin nyt ninni avioitus UK:n kanssa ja rekkis tappais ittensä.)
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
(Ja kyllähän mä nyt aiemmin jo tiesin samanlaisuutemme tietyissä jutuissa mut nyt nuo järjestyksetkin loksautuivat about kohdilleen. Jos vielä samiksimpina vedettäis niin nyt ninni avioitus UK:n kanssa ja rekkis tappais ittensä.)
Kysymys: Mistä tietää, että Manalalla on kakat housussa nettikeskustelussa?Manaaja kirjoitti:Huomasin just Tix että sä oot niin tyhmä, että sulle voi vastata jopa vanhoilla quoteilla! Hormonikierukan ehkäisyteho ei tosiaan säily identtisenä ja otollisena läpi elämän. Jos en väärin muista, Ninni joskus puhui kierukan ottamisesta edellisen raskauden jälkeen. Voin toki muistaa väärinkin, mutta eikös kyseessä ala olemaan aika vanhentunutta tavaraa (no pun intended).
a) Se siirtyy ad hominemiin
b) Se alkaa vedota siihen, että joku muukin on samaa mieltä
c) Se alkaa keksimään "muistikuvia" korjatakseen faktamokansa
Oikea vastaus: sekä a, b että c!
Hienoa, että ehkäisyasiantuntemuksessasi vetoat sellaisiin lääketieteellisiin auktoriteetteihin kuin oma väärä muistisi ja par-sky. Oma kaikkien alojen superasiantuntemuksesi on tietysti mitä parhain luokittelemaan muiden ehkäisyt vitsiä vähäisemmiksi.
Ei ole aavistustakaan siitä mitä pienimunaiset tietävät, mutta en tunne ketään, jonka mielestä kondomit eivät olisi perseestä. Juuri siksi minusta on kaksinaismoralismin huippusuoritus edellyttää, että joku käyttää parisuhteessaan kaksoisehkäisynä kondomia kun samalla itse vinkuu vuosikausia, ettei kondomin kanssa voi nussia ensinkään. Mitens on, käytätkös aina kondomia silloin kun partnerilla on pillerit, kierukka tai muu varman oloinen ehkäisymuoto käytössä? Vaiko vain silloin, kun annat rekkamiehelle?Kondomit todellakin ovat perseestä. Sen tietää jokainen ei-pienimunainen.
Vai onko se nyt niin, että Manalan nussimisiin pätevät ihan eri säännöt kuin muille? Taisi taas tulla sen luokan tuplastandardijeesustelu, että ei paremmasta väliä. Siinä ei tietysti ole mitään uutta.
Tässä kohden meni jo juoma väärään kurkkuun. Meillä nussivassa maailmassa tota "pidättymistä" sanotaan huonoksi flaksiksi, mutta kerro toki lisää miten "pidättymisesi" ilmenee?Tämän vuoksi harrastankin mieluummin pidättäytymistä.
Tuntuuko jotenkin hienolta olla köyhää yksinhuoltajaa jatkuvasti rakkimaisella räksytysellä piinaava huonokäytöksinen nettikusipää? Ehkäisyä koskevat jälkiviisastelut varmasti hyödyttävät kaikkia osapuolia ihan vitusti. Eiköhän toi sun N kuukautta kestänyt jalanpolkuönnönnööitkuraivari voisi jo riittää.Revi siitä standardejas, oi sinä Ninnin ritarillinen ratsumies.
Tottakai mulla on eri säännöt. Jos naisella on pillerit, mä panen heti ilman kumia. Oikeasti jätän panematta vaan jos en hirveän nillitysvonkauksen jälkeenkään saa ilman kumia. Mut sillonkin monesti panen, sitte salaa yöllä kun se nukkuu. Varsinkin sillä on jos sillä on 5 eri äpärälasta 6 eri äijän kanssa ja naama kuin virusperäisillä hauleilla puhki ammutulla rupikonnalla.Toimistorotta kirjoitti:Mitens on, käytätkös aina kondomia silloin kun partnerilla on pillerit, kierukka tai muu varman oloinen ehkäisymuoto käytössä? Vaiko vain silloin, kun annat rekkamiehelle?
Vai onko se nyt niin, että Manalan nussimisiin pätevät ihan eri säännöt kuin muille? Taisi taas tulla sen luokan tuplastandardijeesustelu, että ei paremmasta väliä. Siinä ei tietysti ole mitään uutta.
Joo en käytä kondomia parisuhteessa, enkä todennäköisesti pystyisi elämään parisuhteessa jossa kondomin käyttö olisi pakollista. Muuten käytän, tai jätän nussimatta. Useimmiten jätän nussimatta. Partnerin ollessa rekkistasoa ei nussimista onneksi tarvitsisi edes ajatella. En yksinkertaisesti uskaltaisi. Se olisi täysin hullua. Siinä ei olisi mitään järkeä. Se olisi järjetön riski. Eikö sinustakin?
Vittu.
Menneitä asioita ei voi muuttaa, miksi siis jatkuvasti väännellä niitä? Vain tuleviin voi vaikuttaa ja kuten olemme huomanneet, Ninni ei ota vastaan edes hyvällä annettuja neuvoja niin olisko tää ihan kohta loppuun käsitelty?
Ei toisten ratkaisuja tarvitsekaan ymmärtää tai hyväksyä. En mäkään ymmärrä tätä ninniasiaa vähän pätkää mutta eipä ole mun murheeni.
Menkää kiukuttelijat ulos aurinkoon. Saatana.
Menneitä asioita ei voi muuttaa, miksi siis jatkuvasti väännellä niitä? Vain tuleviin voi vaikuttaa ja kuten olemme huomanneet, Ninni ei ota vastaan edes hyvällä annettuja neuvoja niin olisko tää ihan kohta loppuun käsitelty?
Ei toisten ratkaisuja tarvitsekaan ymmärtää tai hyväksyä. En mäkään ymmärrä tätä ninniasiaa vähän pätkää mutta eipä ole mun murheeni.
Menkää kiukuttelijat ulos aurinkoon. Saatana.
Niin että naaman kauneus ratkaisee, käytetäänkö kumia vai ei! Tämä selvä. Rumat älköön lisääntykö. En ymmärrä miten muiden löperyys lastenteossa tai ehkäisyn käytössä muodostaa ongelman henkilölle, joka mieltää ehkäisynsä olevan 99,99% varmuudella kunnossa.Manaaja kirjoitti:Varsinkin sillä on jos sillä on 5 eri äpärälasta 6 eri äijän kanssa ja naama kuin virusperäisillä hauleilla puhki ammutulla rupikonnalla.
Niin, eli rumien pitäisi käyttää parisuhteessa kumia vaikka et itse käytä? Minusta ei ole mitään hullua nussia ihmisen kanssa josta välittää ilman kondomia. Naamankin osalta riittää jos mielyttää itseä, tasolla ei muuten väliä.Joo en käytä kondomia parisuhteessa, enkä todennäköisesti pystyisi elämään parisuhteessa jossa kondomin käyttö olisi pakollista. Muuten käytän, tai jätän nussimatta. Useimmiten jätän nussimatta. Partnerin ollessa rekkistasoa ei nussimista onneksi tarvitsisi edes ajatella. En yksinkertaisesti uskaltaisi. Se olisi täysin hullua. Siinä ei olisi mitään järkeä. Se olisi järjetön riski. Eikö sinustakin?
Ei, mutta sellaisien kanssa siihen saattaisi olla syytä, jotka eivät selvästi ole ehkäisyasioista aiemminkaan paskaa nakanneet.Toimistorotta kirjoitti:Niin, eli rumien pitäisi käyttää parisuhteessa kumia vaikka et itse käytä? Minusta ei ole mitään hullua nussia ihmisen kanssa josta välittää ilman kondomia. Naamankin osalta riittää jos mielyttää itseä, tasolla ei muuten väliä.
Mutta oma valintahan se on yhtä kaikki. Itse olen kuitenkin Par-skyn linjoilla.
Ei sillä ole mitään merkitystä miten toinen on asiansa hoitanut, jos omasta mielestään on 99,99% varman ehkäisyllä johon toinen ei voi vaikuttaa mitenkään. Kuten Zeb totesi, hormonikierukka on käytännössä liki yhtä varma kuin sterilisaatio.Manaaja kirjoitti:Ei, mutta sellaisien kanssa siihen saattaisi olla syytä, jotka eivät selvästi ole ehkäisyasioista aiemminkaan paskaa nakanneet.
Jos se sinusta on oma valinta, miksi pitää huutaa saapastyhmäksi sen takia, että ei käytä kondomia ihmisen kanssa josta välittää, oli hänen tasonsa jonkun ulkopuolisen silmin mikä tahansa?Mutta oma valintahan se on yhtä kaikki. Itse olen kuitenkin Par-skyn linjoilla.
Jotkut omat valinnat vain ovat saapastyhmiä perustuen siihen millaisen tiedon valossa ne ovat tehty.Toimistorotta kirjoitti:Jos se sinusta on oma valinta, miksi pitää huutaa saapastyhmäksi sen takia, että ei käytä kondomia ihmisen kanssa josta välittää, oli hänen tasonsa jonkun ulkopuolisen silmin mikä tahansa?
Nää sun välittämisromantisoinnit on aika ihania. Ihan tulee valamiehistölläkin väkisin tippa linssiin kuvitellessa ninniä ja rekkistä hääkoltussa ja saketissa tanssien onnellisesti ympyrää kukkakedolla hääkimppu käsissään huiskien.
"Hohohoo, olen niin onnellinen!" huusi ninni.
"Anna persettä" sanoi rekkis.