^Valitettavasti niiden kommenttien aika meni jo. Kyseessä ei ollut mikään rasvainen paljastus, vaan ilkeähkö nälväisy joka saa nyt olla tulematta julki.
Sopi tilanteeseen joskus päivällä, ei sovi enää.
Tää kohta meni nyt jo vähän ohi mutta who cares! Vosu on kohteliaisuus, narttu on pahemman luokan loukkaus, muija ja emäntä ihan neutraaleja, yleensä varattu miesten käyttöön omasta avohoidosta puhuttaessa. Hassua miten eri murrealueilla noissa on eroja!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Voe tokkiinsa, vosut! Olokeehan hilijaa ja pistäkkeehän päristimet pärisemähän ja nauttikaahan keväisistä tärinätuokioista! Kyllä siinä mäntä ryskyy kun emäntä ryskyy! Voe tokkiinsa. Joop namZ!
Sanapolitiikkaan on mahdotonta ottaa kantaa. Jos vituttaa valmiiksi mikään lausuma ei kelpaa.
Emätinorgasmiinkin on vaikeuksia sanoa mitään, ei niitä tässä luolastossa ole räjähdellyt. Onhan ne varmaan ihania ja kaikkea mutta opettelen nyt ensin valssia.
Lolita kirjoitti:Vielä kun pojat laittaisitte tämän teorian ja innon käytäntöön niin hyvää tulisi ja naisilla polvet notkahtais.
Ai niin, mutta kun se nainen sit kuitenkin on vuorovaikutuksellinen väline ja siltä saattais joutua kysymään neuvoa eikä Mies sellaista tee.
Mitä vitun (hih!) väliä miehille on jollain naisen orgasmin laadulla?
Öh, pakko tarttua tähän sori.
En tiedä mieskokemuksistasi, mutta minä olen varustettu hieman viallisella luonteella (ilmeisestikin), kun olen jokaisen kumppanini kanssa yrittänyt selvittää mistä hän pitää. Ja kysynyt jos olen tienhaarassa eksynyt.
Mutta ehkä purkautumisesi onkin jo avattu ketjun jatkossa. Jatkan lukemista.
NegaDuck kirjoitti:Onko alfaurokseus synnynnäinen ominaisuus, vai voiko sellaiseksi tulla?
Voi tulla. Vaatii motivaatiota ja hikeä, mutta kyllä se on mahdollista.
Näyttelijä Jerry O'Connelly 9-vuotiaana pullanaamana (toinen oikealta):
Sama jantteri muutamaa vuotta vanhempana ja aika lailla lihaksikkaampana. En tiedä alfasta, mutta toosaa taitaa tulla aika paljon enemmän, kuin jos olisi pysynyt chubbyna.
^ I beg to differ. Ihan joka poztia en jaksanut lukea, mutta aikalailla kaikesta muusta tunnuttiin täällä eilen keskustelevan. Tai sitten en typeryyttäni kykene näkemään, mitä tekemistä vuosien takaisen pikkujouluillan järjestelyillä on tekemistä orgasmien kanssa?
Toisaalta erinomaisen viihdepitoinen ketju. Harmi, etten hoksannut sitä jo eilen.
killkill kirjoitti:^ I beg to differ. Ihan joka poztia en jaksanut lukea, mutta aikalailla kaikesta muusta tunnuttiin täällä eilen keskustelevan. Tai sitten en typeryyttäni kykene näkemään, mitä tekemistä vuosien takaisen pikkujouluillan järjestelyillä on tekemistä orgasmien kanssa?
Tietäsit vaan miten orgastinen se miitti oli..
(Ok, yritän nukkua paremmin ensi yönä..)
The great club outshines the individual, always and forever.