Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Voi meidän vauvaraukkaa...

Kuva

:D Ehkei nyt sentään, mutta aivan loistavia vaatteita tuolla sisukas.net:ssä.. pääkallotutti, "Spit Happens"- body ja pieni keltainen pääkallobody kotikäyttöön pitää saada. No more shopping for me!
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä koputtelen kokoajan puuta.. Tuntuu siltä että ellei tota mahaa tossa edessä olis, en olisi edes raskaana. Pieniä vihlomisia oikealla ja vasemmalla puolella silloin tällöin, that's it. Iltaisin olen turvonneempi, mutta muuten ei mitään ihmeellistä.

Tosin nyt huomaan mistä Geetzu silloin vuosia sitten ensimmäisen raskautensa aikana puhui :oops: Lähes kolme vuotta on mies ajanut mua takaa, nyt se on toistepäin. Raukka, ihan ruvella. :twisted:
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^ Et viittis lähettää tota olotilaa vähän tännepäin, en ees muista miltä seksi tuoksuu. :roll: :wink:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Geetz kirjoitti:^ Et viittis lähettää tota olotilaa vähän tännepäin, en ees muista miltä seksi tuoksuu. :roll: :wink:
*lähettää limaista kiimafaksia*
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2872
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Yläpää huutaa seksiä, alapää hoosiannaa.
Helvetillinen tilanne...

Mulla muuten ainaski raskausaikana se seksin halukkuus lisäänty entisestään ja orgasmien määrä ja voimakkuus kans... Ja nyt kun muistelee sitä raskausajan seksiä,ni tekee kokoajan vielä vaan enemmän mieli. Tikit ei vaan anna periks...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2872
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kun nyt jokapaikasta tuntuu tulevan erilaista informaatiota, niin kuuluuko niitä tuttipulloja nyt sitten pestä tiskiaineella vai saako pistää ihan astianpesukoneeseen ja sitten sen jälkeenkö on vielä keiteltävä pulloja se 5 vai 15 minuttia, jotta desinfioituisivat?!
Ja onko näin toimittava ainoastaan pullojen käyttöönottokera, ensimmäiset kaksi viikkoa, neljä kuukautta vai puolivuotta??
Miksi joka tietolähteestä tulee eri vastaus?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustaenkeli kirjoitti:Kun nyt jokapaikasta tuntuu tulevan erilaista informaatiota, niin kuuluuko niitä tuttipulloja nyt sitten pestä tiskiaineella vai saako pistää ihan astianpesukoneeseen ja sitten sen jälkeenkö on vielä keiteltävä pulloja se 5 vai 15 minuttia, jotta desinfioituisivat?!
Ja onko näin toimittava ainoastaan pullojen käyttöönottokera, ensimmäiset kaksi viikkoa, neljä kuukautta vai puolivuotta??
Miksi joka tietolähteestä tulee eri vastaus?
Me keitettiin pulloja pari kuukautta muistaakseni. Kerrallaan sen pari minuuttia. Astianpesukonetta ei sillon ollu. Ylihygieenisyyskin on pahasta. Nimimerkillä 2 kissaa ja kaksi kania: lapsella ei koskaan ole ollut ensimmäistäkään allergiaa.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

mustaenkeli kirjoitti:Miksi joka tietolähteestä tulee eri vastaus?
Mä pesin tiskikoneessa ja keitin sen jälkeen jokusen minuutin. Parin kuukauden päästä huuhtelin pullot ja tutit suoraan käytön jälkeen vedellä. En siis käyttänyt tuohon mitään aineita, hinkutin vaan puhtaalla pulloharjalla ja vedellä. Enkä enää keittänyt. Ja muksut ovat edelleen elossa. :D
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Meillä ei oo ikinä keitelty. Pullot kävi koneessa "sinne päin" tyylillä ja aikaväleillä, muuten käytetty vesipesua aina heti imuttelun jäljiltä. Fairyynkaan ei oo mummi tappanu, pesi kuulema sormin aina tuttiosan.

Tuteista neuvottiin just naistenklinikalla, että pelkkä kastaminen kiehuvaan veteen ja ei yhtään enempää. Eli kaikki keittämiset nou nou. Pikkujäbämme onkin ottanut nyt tutin mielellään käyttöön eikä mua häiritse niin yhtään, vaikka joka hemmetin suunnalta kuuluu narinaa "ihan turha tunkea sitä tuttia kun poika saa tissiäkin, kauheeta se vierotus myöhemmin päläpälä" - vierottuu ku aika on ja se siitä. Saa sitä nyt vauva prkl imeä.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Geetz kirjoitti:... joka hemmetin suunnalta kuuluu narinaa "ihan turha tunkea sitä tuttia kun poika saa tissiäkin, kauheeta se vierotus myöhemmin päläpälä" - vierottuu ku aika on ja se siitä. Saa sitä nyt vauva prkl imeä.
Joo, niille voi sanoa, että tuskin se enää tuttia aikuisena imee. (Vaihtaa vaan lennossa röökiin, ehhehe...)
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nitsku lopetti tutin syönnin tyyliin kolmekuukautisena. Lapsessani on vikaa, mitä teen!!!11
isohaara

Viesti Kirjoittaja isohaara »

ninnithequeen kirjoitti:Nitsku lopetti tutin syönnin tyyliin kolmekuukautisena. Lapsessani on vikaa, mitä teen!!!11
Kerjäät lähinnä numbaa paikalle kommentoimaan. :P
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2872
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Geetz kirjoitti:Meillä ei oo ikinä keitelty. Pullot kävi koneessa "sinne päin" tyylillä ja aikaväleillä, muuten käytetty vesipesua aina heti imuttelun jäljiltä.
Kiitos. Jo helpotti. Ajattelin, että keittämiset saa riittää pullojen osalta. Nakkasin ne tiskikoneeseen ja tuttiosat keitin. En siis ole myrkyttämässä lastani.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Astianspesukonehan desinfioi kun asteet on vaan tarpeeks korkeat.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

ninnithequeen kirjoitti:Nitsku lopetti tutin syönnin tyyliin kolmekuukautisena. Lapsessani on vikaa, mitä teen!!!11
Meillä likka söi tuttia ja tuttipulloa sairaalassa, kotiin tultuaan lopetti molemmat. Eli meillä lopetettiin jo viikon ikäisenä...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä laitan tän viestin tänne mammailu- ketjuun, ettei vaan jää Pertin jalkoihin: Geetzun pojulle onnea nimensaamisen johdosta :)

Oli istukka edessä tai takana, niin tän mahassa on Ronaldinho :shock: Eilen illalla suunnittelin jos ostavani ylisuuria säärystimiä kun masussa oli hirveä matsi.. hyvä että unta sai. Potkas jopa miestäkin selkään :twisted: Jos nyt on viikko 21, mitäköhän on luvassa viikolla 31 -->

Hirmuisesti tekis mieli uudistaa omaa ulkonäköä. Kai se on joku normaali rituaali jokaisella paksuna olevalla jossain vaiheessa. Vettä tulee kuin esterin pebasta, joten kampaamokäynti saa odottaa huomiseen.. Nää on niitä harvoja hetkiä kun tekis mieli ostaa auto heti/nyt/samantien.

Mitää vaivoja ei edelleenkään ole ollut; sen suurempia ruokahimoja ei ole esiintynyt, ei suurempia vihlomisia, pahoinvointeja tai superturvotuksia. Hyvin on jaksanut. Kiva kiva, mä nautin tästä nyt täysillä, kohta sekin varmaan muuttuu, tai viimeistään synnytys tapahtuu ylösalaisin jostain katupylväästä tmv. :roll:

www.tervekauppa.fi - tuolta ollaan vaunuja + muita ostamassa, hyvät on olleet arvostelut eikä hintakaan tapa.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mikäs Geetzun pienestä tuli?
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Valtteri piip piip - thanks :]
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Läski-Elppa ilmoittautuu!!

27.12. jäin kotiin töistä, ja tuolloin oli viimosin neuvolakäynti; silloin -1kg alkupainosta.

Nyt 22.1., 4 viikkoa jälkeenpäin, painoa on tullut 3,7kg :shock:

Kannatti jäädä kotiin. Tosin syytän myös miestä joka on ollut lomalla 9.1.-> sen kanssa on tullut herkuteltua, löhöttyä pidempään ja liikuttua vähemmän.

Piru. Nyt alkoi vihanneskuuri *syö HK:n bleu:tä*
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tiedä häntä onko nää nyt kivuliaita supistuksia vai kramppaako vatsa. Vitunmoinen kipuilu ollut ylävatsalla ja sivuilla jo kohta 4 tuntia - nyt, reilun tunnin maattuani, olo on paljon parempi. Äkkinäisiä liikkeitä, eikä varsinkin nousemisia / istumisia kannata harrastella. Vituttaa vaan, vielä ei satu niin että lääkäriä huutaisin.

Tosin mulla on korkea kipukynnys - koskakohan kannattaa ihmetellä? Äiti sanoi äsken puhelimessa että jos verta vuotaa tai jos kipuilusta tulee yhtäjaksoisempaa, niin lekuriin. Kattotaan... Mitään rasittavaa en ole tänään tehnyt, kävellyt n. 4-5km rauhallisesti, käynyt kaupungissa kahvilla ja kannoin kevyen kauppakassin kotiin; that's it.
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^ Mulla oli (alaliitoskipujen lisäks) "viiltäviä kipuja" kyljissä ja selässä mutta suppareiks mielsin vain kaiken ns. alempana sisällä tuntuvan. Onpa hankala selittää. Äitisi neuvolla eteenpäin, neuvon hiljaa kuiskaten. <3
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Geetz kirjoitti:^ Mulla oli (alaliitoskipujen lisäks) "viiltäviä kipuja" kyljissä ja selässä mutta suppareiks mielsin vain kaiken ns. alempana sisällä tuntuvan. Onpa hankala selittää. Äitisi neuvolla eteenpäin, neuvon hiljaa kuiskaten. <3
Masusilitys ja pusut autto :h: Henkistä kärsimystä ;)

Katsotaan, kyllä mä veikkaan että tää tästä on paljonkin helpottamaan päin, istunhan mä koneella.
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Hih... Oishan se kumma jos ei kohdun venyminen sattuis. Niin mä yritin pohdiskella aina kun tiukkisteli ja kiristi. Pusuja ja silityksiä!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Geetz kirjoitti:Hih... Oishan se kumma jos ei kohdun venyminen sattuis. Niin mä yritin pohdiskella aina kun tiukkisteli ja kiristi. Pusuja ja silityksiä!
Kyllä noin liitoskivut ym. on koettu, ne vihloo ja tuntuu ihan eriltä tuolla alhaalla.. Tää oli enemmän KOKO vatsa ja ns. pinnalla. Nojoo, ihan sama, en mä silti tiedä :D

Pääasia että tyyppi hyppii trampoliinilla (joka tällä hetkellä on mun virtsarakko) iloisesti. KOKOAJAN.
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Elppis kirjoitti:Tää oli enemmän KOKO vatsa ja ns. pinnalla. Nojoo, ihan sama, en mä silti tiedä :D

Pääasia että tyyppi hyppii trampoliinilla (joka tällä hetkellä on mun virtsarakko) iloisesti. KOKOAJAN.
Ei tullu ku mieleen harjotussupparit, ne tuntu jänskinä pintapuutumisina ja vatsa aina kivikova pallo. Synnytykseen ajaneet supparit ei sit tainnu tuntua vatsassa ollenkaan, hitto jäi fiilis et selkä ja pillu ja perse halus vaan räjähtää, hitot siitä vatsasta. :P

Täällä tyyppi taas KOKOAJAN baarijakkaralla, röhnöttää liinassa, imee tissiä ja rutistelee toista. Välillä toki repii tukkaa ja työntää sormea sieraimeen kunnes muuttuu siniseks...
Vastaa Viestiin