Ai miten niin liikaa Kitinää lomalla?

Elukalle nyt ainakin, kun olen maininnut hänelle, että siinä pelottavassa pörrökampauksessasi näytät aivan minun ala-asteaikaiselta suurelta rakkaudeltani. Tai siis siltä, miltä hän näytti aikuisena ainakin vielä muutama vuosi sitten.McJanne kirjoitti:Jaaha, meiku on selvästi aiheuttanut lähtemättömiä henkisiä traumoja.
swirl kirjoitti:Unessani Keikaus ja Mustakikkeli olivat seurustelleet jo toista vuotta, mutta halusivat ehdottomasti pitää sen salassa muilta palstalaisilta. Minulle tämä paljastui, koska he pysähtyivät auttamaan, kun autoni hajosi tienposkeen ja kielsivät kertomasta kenellekään, että olin nähnyt heidät yhdessä.
Ekanakin, se ei ollut unta! Hämärtyykö sulla useinkin unen ja valveen raja?swirl kirjoitti:Unessani Keikaus ja Mustakikkeli olivat seurustelleet jo toista vuotta, mutta halusivat ehdottomasti pitää sen salassa muilta palstalaisilta. Minulle tämä paljastui, koska he pysähtyivät auttamaan, kun autoni hajosi tienposkeen ja kielsivät kertomasta kenellekään, että olin nähnyt heidät yhdessä.