Re: Blondille auto
Lähetetty: 25.04.2013 15:27
kunhan kysyin noin niinku mielenkiinnosta.masa kirjoitti:Palstaa vaivaa näköjään joku hakkapeliitta-uskonto.
Kitinää elämästä, ihmisistä ja kaikesta muusta tärkeästä
https://beta.kitina.net/
kunhan kysyin noin niinku mielenkiinnosta.masa kirjoitti:Palstaa vaivaa näköjään joku hakkapeliitta-uskonto.
IS F 5.0 kieltämättä vähän kuumottaisi, mutta on vähän kallis.Bluntly kirjoitti:Kesällä tulisi Lexuksen IS mallisto:
Myyntijönsterit kisaa provikasta, ei mitn uutta auringon alla.Vesper kirjoitti:Jännitys tiivistyy! Kävin tänään liikkeessä a sopimassa huomiselle koeajon, vaikka liikkeestä ei juuri oikeanlaista autoa löytynytkään, mutta toinen semikiinnostava veriso kuitenkin. Töissä sitten lähetin yhteydenottopyynnön tästä kiinnostavasta yksilöstä, ja täydellinen auto löytyikin koeajettavaksi saman yrityksen liikkeestä b. Kohteliaana tyttönä laitoin viestiä liikkeeseen a, että perun huomisen, sillä sain juuri oikean auton toisaalta. Niin eikös hetken päästä soinut puhelin, jossa liikkeen a edustaja ketoi, että heillä on minuun asiakkaana etulyöntiasema, joten tarjousta pitäisi sitten pyydellä heiltä eikä liikkeestä b.
Vaikeeta on.
Ymmärrän pointin, mutta onhan se nyt vähän noloa soittaa asiakkaalle, että älä sitten pyytele pojilta mitään tarjouksia siellä vaan pyydät ne sitten minulta. Hauskaahan tässä on vielä se, että lisurifirma ottaa auton sieltä mistä halvimmalla saa.So Hard kirjoitti:Myyntijönsterit kisaa provikasta, ei mitn uutta auringon alla.
Vesper kirjoitti: Vaikeeta on.
Jotain samansuuntaista minullakin kävi mielessä. Jos äärimmäisen kohteliaaksi heittäydyt niin kehota myyntidroideja käymään tämä keskustelu keskenään vieläpä niin, ettei sinua tarvitse lainkaan vaivata ko. keskustelun puuduttavilla yksityiskohdilla ja toimittamaan haluamasi auton sinulle sopivaan paikkaan koeajoon. Jollei onnistu niin osta joltain kolmannelta tai mielellään jotain muuta merkkiä.masa kirjoitti:Vesper kirjoitti: Vaikeeta on.
Pah. Sano sille että syö käpyjä aasi.
TM ja Tuulilasi painottaneet ulkomaisia tutkimusia? Mitä ihmettä sä höpiset? HP7:lla on jotain neljättäkymmenettä testivoittoa ympäri maailmaa, onko tää kaikki siis vain TM:n ja Tuulilasin painottamisjuonittelujen tulosta?exPertti kirjoitti:Ymmärtääkseni viime vuosina kaikki voitot ovat tulleet siitä, että TM ja Tuulilasi ovat painottaneet ulkomaisia tutkimuksia siten, että seiska on saatu nousemaan voittoon.MrM kirjoitti:^ Muistaakseni HP7:lla on jonkinsorttinen maailmanennätys plakkarissa useimmista rengasvertailuvoitoista ikinä. Hyvä että olet löytänyt myös yhden asiasta eri mieltä olleen vertailun.
Ei varmasti ala liikkeessä b ryttyilemään. Korkeintaan ovat vahingoniloisia liikkeen a urpokulille.Vesper kirjoitti:Voin luvata, etten todellakaan palaa enää liikkeeseen a hakemaan tarjousta liikkeessä b koeajetusta autosta. Jos ryttyilevät, vaihdan ketjua.
Aijai, penkinlämmitin on ihan must ja kytken sen aina kunnolla grillaamaan ekat 20 kilsaa jos on alle 5 astetta ulkona. Ihanaa kun on lämmintä. Nytkin takka lepattaa tossa kyljessä. Olisi myös mukavaa olla kissa ja nukkua uuninpankolla.urpiainen kirjoitti:Mulla on varmaan kyllä kokemusta lähes vain sellaisesta Manalan osuvasti kuvaamasta postikorttikiukaasta. Ja virta tulee kytkettyä pois vasta sitten, kun vahinko on jo tapahtunut, eli hanuri on hiessä. En koskaan laita penkinlämmittimiä päälle. Valitettavasti on olemassa sellaisiakin umpikieroja ihmiskunnan vihollisia, jotka kuskina ollessaan kysymättä laittavat kovilla pakkasilla myös kyydissä olijan lämmittimen päälle. Suutun.NuoriDaavid kirjoitti:Ehkä toi kytkin on just se erikoislisävaruste??MrM kirjoitti:[. Mulla ainakin on sellanen nappula mistä saa säätää tehoa ja kytkeä ne poiskin. Toimii!
Vaikken toi-ota merkistä piittaakaan, olen aina ihaillut IS-mallia, vanhempiakin.elco kirjoitti:IS F 5.0 kieltämättä vähän kuumottaisi, mutta on vähän kallis.Bluntly kirjoitti:Kesällä tulisi Lexuksen IS mallisto:
Miks katuisin?elco kirjoitti:Helppo. Ota mersu. Jos otat taas vulvan niin kadut koko sen ajan kun sulla se on.
No kun olisit voinut ottaa mersun!Vesper kirjoitti:Miks katuisin?elco kirjoitti:Helppo. Ota mersu. Jos otat taas vulvan niin kadut koko sen ajan kun sulla se on.
Tällä hetkellä Mersussa on voitolla ainoastaan kiva keula ja "imago", Volvo menee kaikessa muussa edelle. Mutta onko kiva keula 40 hv:n arvoinen?elco kirjoitti:No kun olisit voinut ottaa mersun!Vesper kirjoitti:Miks katuisin?elco kirjoitti:Helppo. Ota mersu. Jos otat taas vulvan niin kadut koko sen ajan kun sulla se on.
40hv? Siis mitä volvoa sä oot katsomassa? Eikös se mersun CLA:n diesel oo ihan kohtuu ripeä, 170hv? Luulis sen + dieselin väännön riittävän ton kokoseen autoon. Eiks toi ole kuitenkin aika paljon enemmän kuin se mitä sun tän hetkisessä on?Vesper kirjoitti:Tällä hetkellä Mersussa on voitolla ainoastaan kiva keula ja "imago", Volvo menee kaikessa muussa edelle. Mutta onko kiva keula 40 hv:n arvoinen?
CLA ei mahdu budjettiin. A 200 CDI hepat on vaan 136, kun taas V40 CC D4:n 177. D3:ssakin 150. Ja vääntöäkin ihan kivasti enemmän.MrM kirjoitti:40hv? Siis mitä volvoa sä oot katsomassa? Eikös se mersun CLA:n diesel oo ihan kohtuu ripeä, 170hv? Luulis sen + dieselin väännön riittävän ton kokoseen autoon. Eiks toi ole kuitenkin aika paljon enemmän kuin se mitä sun tän hetkisessä on?Vesper kirjoitti:Tällä hetkellä Mersussa on voitolla ainoastaan kiva keula ja "imago", Volvo menee kaikessa muussa edelle. Mutta onko kiva keula 40 hv:n arvoinen?
Mä luulen että olen tismalleen samaa mieltä.MrM kirjoitti:En ois koskaan uskonu sanovani tätä, mutta mä kallistuisin tossa tilanteessa hurripuolueeseen...
Jos toi mersu ois taka- tai nelituuppari niin tilanne olis eri, vaan kun ei ole, niin se ei ole mitään muuta kuin samanlainen koppimopo muiden joukossa. IMO se että mersu on mersu on merkki on imago on tossa tapauksessa jopa vähän negatiivinen asia. Volvolta saat jotain joka ei näytä siltä että oli väkisin pakko saada merkin X imagoauto, vaikka sitten köyhimmällä varuste- ja kulkutasolla.
Ja summa summarum pääpointtina: 177 dieselheppaa riittää mainiosti vaivattomaan matkantekoon. 136 ei.