Tekniikka & Nörtteily-osion Kysy/Vastaa-ketju

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Haemaeraemies kirjoitti:Mitä sä Pertti perttipäissäs selität siellä? :D Kyllä flash toimii ihan maceissa, mutta ei iOS:ssä.

Tarkkuutta siihen mutuiluun hyvä mies.
Pahoittelen tietämättömyyttäni. Joo iLuurilla olen nähnyt koetettavan veikkauksen sivuja käyttää tuloksettomasti, oletin jobsin flässivihan ulottuvan macceihinkin.
Came here for school, graduated to the high life
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:Aivan. Olen tässä miettinyt että viitsinkö uusia subbareitamme vai kehitellä niille joku naamiointi. Siis joo Dave pupulle lollaaja, kai kaikkea voi tehdä, mutta mietin mitä pitää ottaa huomioon jos vaikka rahiksi sen tuunaa. Että niinku hoitaa hommansa, eikä ole vaan koristeena.
No tärkeintä varmaan on huomioida ettei kukaan pääse vahingossa kolhimaan sitä elementtiä jos se ei ole jo valmiiksi piilossa. Muuten nyt matalat taajuudet tulevat kyllä läpi pienistä verhoiluista ilman ongelmia, kunhan ei lähde mitään älytöntä kerrosta työntämään vaahtomuovia väliin.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

exPertti kirjoitti: iLuurilla olen nähnyt koetettavan veikkauksen sivuja käyttää tuloksettomasti
Se on ihan sama millä alustalla noita sivuja yrittää käyttää. On kyllä perkele onnistuttu tekemään lottorivin täyttö vaikeaksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Miten vimeo.com:sta saa videon talteen?
EDIT: onnistu
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/TV ... 5265809362

Onko kukaan nähnyt HD-digibokseja myynnissä?
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Dave kirjoitti:Onko kukaan nähnyt HD-digibokseja myynnissä?
Ostin vähän yli vuosi sitten, oli mukava kattoa olymppiaadit ja mm-lätkä teräväpiirtona. Jotenkin perseestä, ettei nää tän vuoden kisat nyt sitte tuukkaan hoodeenä.
Pröötprööt
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Dave kirjoitti:http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/TV ... 5265809362

Onko kukaan nähnyt HD-digibokseja myynnissä?
No siis kaabelipuolella Welho Wbox on ollut myynnissä ainakin kaksi vuotta jo. Antenniboksejakin löytyy.

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... DVB-T-4201
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

So Hard kirjoitti:No siis kaabelipuolella Welho Wbox on ollut myynnissä ainakin kaksi vuotta jo.
Tollanen mullakin. Humaxin boksihan tuo on, joissain vissiin vaan lätkästy tuo Welhon logo kylkeen. Äkkiä tuossa loppuu tila kyl, olymppialaisissa pari kisayötä tallensin, niin johan se oli melkein täynnä.
Pröötprööt
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

^ja^^ kyse on siis antenniverkon HD-lähetyksistä, jotka ovat juuri alkamassa.

Tix, tuo linkittämäsi ei mun ymmärtääkseni ole antenniverkon HD-boxi, koska sen standardi on DVB-T2.

http://fin.afterdawn.com/sanasto/selitys.cfm/dvb-t2
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

elco kirjoitti:On kyllä perkele onnistuttu tekemään lottorivin täyttö vaikeaksi.
https://www.veikkaus.fi/mobile
Kevytkäyttöliittymä toimii.
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

^^ Osta Samsung. Saat kaiken yhdessä paketissa.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

CeDell Davis kirjoitti:^^ Osta Samsung. Saat kaiken yhdessä paketissa.
:sir:
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

http://umami.fi/vapaa-aika/news/tv-viih ... -palvelut/

"TV Viihde HD –kanavien käyttämä verkko on Anvian UHF-taajuusalueella, joten palvelu ei vaadi kuluttajilta antennin uudelleensuuntausta tai muita teknisiä toimenpiteitä.

Eli boxi vaan pitäis hankkia (ja kortti tietysti).
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Dave kirjoitti:(ja kortti tietysti).
En ymmärrä miksi minun pitäisi maksaa extraa Ylen HD lähetyksien näkemisestä?! Jos sellaista kerran tuotetaan, niin se tulisi jakaa TV-luvan maksaneille silleen täst ja nyt heti, vittu. Nelonen ja kolmonen saavat pitää mainosrahoitteisen tunkkinsa mun puolesta. Mua ei kiinnosta vitun vertaa maksaa mainoksista.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^


YLE HD on siirtovelvoitteen alainen kanava, joten se näkyy myös kaapeli-tv-verkossa. Kaapelitalouksissa kanavan katseluun vaaditaan Cable HD Ready -merkitty vastaanotin ja salauksenpurkukortti. YLE HD -kanava on katsojalle myös kaapeli-tv-verkossa maksuton.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

CeDell Davis kirjoitti:
Dave kirjoitti:(ja kortti tietysti).
En ymmärrä miksi minun pitäisi maksaa extraa Ylen HD lähetyksien näkemisestä?! Jos sellaista kerran tuotetaan, niin se tulisi jakaa TV-luvan maksaneille silleen täst ja nyt heti, vittu. Nelonen ja kolmonen saavat pitää mainosrahoitteisen tunkkinsa mun puolesta. Mua ei kiinnosta vitun vertaa maksaa mainoksista.
Soitin tuonne tv-viihteen aasiakaspalveluun. Täti oli vähän pihalla, kun oli itsekin saanut tiedotteet vasta tänään.

Mutta YLE:n kortin saa hankkia erikseen. Siinä maksetaan vain aivan muutama juuro/kk. Sitten jos ottaa tuon, joka sisältää mm mtv3 ja nelosen HD:t niin se on vähän enemmän. Tuon vm kortin saa jälleenmyyjiltä,. pelkän ylen kortin jos haluaa, niin se tilataan tv-viihteeltä.
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Dave kirjoitti:Mutta YLE:n kortin saa hankkia erikseen. Siinä maksetaan vain aivan muutama juuro/kk.
En saatana maksa edes 50 senttiä kuussa, prkl! Vaadin YLE:n kanavani TV-lupamaksun piiriin ja heti! Pitääkö tässä alkaa hankalaksi ja soittaa Soinille?
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

CeDell Davis kirjoitti:
Dave kirjoitti:Mutta YLE:n kortin saa hankkia erikseen. Siinä maksetaan vain aivan muutama juuro/kk.
En saatana maksa edes 50 senttiä kuussa, prkl! Vaadin YLE:n kanavani TV-lupamaksun piiriin ja heti! Pitääkö tässä alkaa hankalaksi ja soittaa Soinille?
No mun mielestäni se on ihan ok, että ne jotka haluvat Harley Davidson -kanavat maksavat siitä. Musta olisi väärin, että pihtiputaan mummon pitäisi maksaa sun tai mun HD-harrastusta.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Kyl se Yle HD näkyi ihan ilmatteeksi ja ilman mitään korttia ainakin vielä viime vuonna. Riippuuko tää nyt palveluntarjoajasta sitten, vai onko se systeemi muuttunu ny.
Viimeksi muokannut pierupylly, 02.05.2011 14:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pröötprööt
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

pierupylly kirjoitti:Kyl se Yle HD näkyi ihan ilmatteeksi ja ilman mitään korttia ainakin vielä viime vuonna. Riippuuko tää nyt palveluntarjoajasta sitten, vai onko se systeemi muuttunu ny.
Älä nyt Cable Guy sekaa tässä. Puhutaan antenniverkon hommista.
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Dave kirjoitti:No mun mielestäni se on ihan ok, että ne jotka haluvat Harley Davidson -kanavat maksavat siitä. Musta olisi väärin, että pihtiputaan mummon pitäisi maksaa sun tai mun HD-harrastusta.
Mun ja Pihtiputaan mummon TV-lupamaksusta on hankittu kaikki ne laitteet, tietotaito, tuotantokoneisto yms jolla sitä nyt aletaan ajamaan ulos. Rahat takaisin saatana!! Maksoin tyhjästä!
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

CeDell Davis kirjoitti:
Dave kirjoitti:No mun mielestäni se on ihan ok, että ne jotka haluvat Harley Davidson -kanavat maksavat siitä. Musta olisi väärin, että pihtiputaan mummon pitäisi maksaa sun tai mun HD-harrastusta.
Mun ja Pihtiputaan mummon TV-lupamaksusta on hankittu kaikki ne laitteet, tietotaito, tuotantokoneisto yms jolla sitä nyt aletaan ajamaan ulos. Rahat takaisin saatana!! Maksoin tyhjästä!
No ei. Ei sun tai mun tai pihtiputaan mummon maksuilla ole tätä uutta HD-jakelutietä maksettu. Mun mielestä se on ihan reilua, että ekstraa haluava maksaa ekstraa.
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Dave kirjoitti:Ei sun tai mun tai pihtiputaan mummon maksuilla ole tätä uutta HD-jakelutietä maksettu.
Tyhjästäkö se tekniikka ilmestyi? Kuka sen maksoi? En nyt puhunut pelkästä jakelusta, vaan kaikesta siitä, mitä tapahtuu, ennen kuin jakelu voidaan aloittaa. Kai niihin vermeisiin ja ammattitaitoon muutama euro saadaan uppoamaan ennen kuin joku haluaa ostaa valmiiksi tuotettua tavaraa jakelua varten?
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

CeDell Davis kirjoitti:
Dave kirjoitti:Ei sun tai mun tai pihtiputaan mummon maksuilla ole tätä uutta HD-jakelutietä maksettu.
Tyhjästäkö se tekniikka ilmestyi? Kuka sen maksoi? En nyt puhunut pelkästä jakelusta, vaan kaikesta siitä, mitä tapahtuu, ennen kuin jakelu voidaan aloittaa. Kai niihin vermeisiin ja ammattitaitoon muutama euro saadaan uppoamaan ennen kuin joku haluaa ostaa valmiiksi tuotettua tavaraa jakelua varten?
ÖÖ? Laina? Investointi? Ylen tuottama tappio? Earth calling major tom?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Niih! Hermothan tässä menisi, jos pitäisi kaikkien sosiaalipummien elättämisen (täälläkin ainakin Gatin maataloustuet, Daven kelakorvaukset, Sian ikiopiskelu ja mitä kaikkia loisia täällä pyöriikään) vielä maksaa teidän HD-hifistelynne! Pohja se on miunkii säkissäin!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin