Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

prosessi kirjoitti:No niin, nyt aloin minäkin kannattaa Guggenheimia Helsinkiin. Westerbacka markkinointijohtajana tilaisi tietenkin pysyväksi näyttelyksi kaikilta maapallon hengissä olevilta huipputaiteilijoilta yhden teoksen teemalla "variaatioita vihaisista linnuista". Pytinki rakennettaisiin vihaisen linnun muotoiseksi ja eliittikahvila sijoitettaisiin tirpan nokkaan. Tuohon päälle vielä reippaaseen tahtiin vaihtuvia mielenkiintoisia kiertäviä näyttelyitä, niin kyseessä olisikin jo vähintään populaarikulttuurin kultti-ilmiö Andy Warhol -henkeen.
Tää on jo niin mieletöntä että se saattais toimia.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

aasi kirjoitti:
prosessi kirjoitti:No niin, nyt aloin minäkin kannattaa Guggenheimia Helsinkiin. Westerbacka markkinointijohtajana tilaisi tietenkin pysyväksi näyttelyksi kaikilta maapallon hengissä olevilta huipputaiteilijoilta yhden teoksen teemalla "variaatioita vihaisista linnuista". Pytinki rakennettaisiin vihaisen linnun muotoiseksi ja eliittikahvila sijoitettaisiin tirpan nokkaan. Tuohon päälle vielä reippaaseen tahtiin vaihtuvia mielenkiintoisia kiertäviä näyttelyitä, niin kyseessä olisikin jo vähintään populaarikulttuurin kultti-ilmiö Andy Warhol -henkeen.
Tää on jo niin mieletöntä että se saattais toimia.
Mihin tässä sitä Guggenheimia tarvitaan, kun lisenssimaksut voi maksaa suoraan Roviolle?
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesi on märkää:

http://www.hs.fi/politiikka/Urpilainen+ ... 5553216676

Mun mielestäni se olisi uutinen, jos SDP ei olisi sitä mieltä, että rikkaiden veroja pitää kiristää.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Miten sä nimittäisit esim leppävaarassa meneillään olevaa muutosta?
Mogadishiutuminen.
Ainoa oikea Mogadishu Avenue kylläkin kulkee Vuosaaren Meri-Rastilassa..(rasti ruutuun)
On toisaalta mukava tietää että myös espoolaiset jakavat tämän taakan kanssamme(Helsinki) Itäkeskuksen somput on jo valloittaneet, heidän lisäkseen ei iltaisin paljon muita näy, no ehkä kurdeja ja normi-neekereitä. Sellossa on varmasti paljon säilytystilaa päivisin Lepuskin sompuille?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NuoriDaavid kirjoitti:Vesi on märkää:

http://www.hs.fi/politiikka/Urpilainen+ ... 5553216676

Mun mielestäni se olisi uutinen, jos SDP ei olisi sitä mieltä, että rikkaiden veroja pitää kiristää.
Vielä tästä.

Kokoomushan sanoi, että hallitukseen menon kynnyskysymys on, että työn verotusta ei kiristetä. SDP sanoi saman yleisestä ALV:n korottamisesta.

Veikkaan, että asia sovitaan niin, että korotetaan molempia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Urpolaisella heittää iso pyörä:

http://www.iltalehti.fi/presidentinvaal ... 2_pd.shtml

Lipponen on jo suurmies. No onhan se aika pitkä.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^"Hän kertoi kiertäneensä tilaisuuksia viime päivinä ja havainneensa, että vaalikuume on vasta nousemassa. "

No ehkä demareiden vaalikuume ei ehdi syttyä näihin vaaleihin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Mä olen kanssa ihmetellyt tätä vankkumatonta yksimielisyyttä, että toinen kierros tulee. No, aina on tullut, mutta kyllä kai kaikissa kyselyissä Niinistön osuus niiden vastaajien keskuudessa, jotka ylipäänsä ovat jonkun nimenneet, on ollut jatkuvasti selvästi yli 50%. Salen ei tarvitse saada päättäämättömien äänistä kovin kummoista osuutta, niin yksi kierros riittää. Mukava nähdä, että ainakin tämä Borg spekuloi saman suuntaisesti. Ihmisen ei ole hyvä olla yksin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vaikkakin en äänestänyt Salea niin hieman pelottaa se toisen kierroksen mahdollisuus kun se näyttää olevan niin lottoa vastaehdokkaitten välillä.

Kuulemani pieni otos on pohtinut, että ei äänestäisi Niinistöä ensimmäisellä kierroksella vain siksi kun hän joka tapauksessa pääsee toiselle kierrokselle.

Sen sanon, että jos tällä kuviolla porvarit ryssivät porvaripresidentin valinnan niin itseään voivat syyttää (minä ainakin aion kylpeä tuhkassa).
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mä oon harkinnut Väyrysen äänestämistä huumorimielessä ekalla kierroksella, koska Väykän taistelutahtoinen puhkuminen toisella kiekalla ja tappion jälkeen olisi suuremman luokan komediaa. Tosin säästösyistä voisi äänestää silti Salea, josko siitä pari miljoonaa turhanvaalinkulua säästyisi.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

sivustahuutaja kirjoitti:Tosin hertsikassa on kai bistro, joka on parempi kuin mikään espoon mesta.
No, jos sellainen toimii hertsikassa, niin perustelotko minulle, miksi vastaava bistro ei voi toimia Espoossa.

Itsehän en ole mikään kulttuuripersoona, mutta ainakin niissä stand up-tilaisuuksissa, missä olen Espoossa käynyt, on ollut kovasti täyttä ja ihmiset ihan tyytyväisiä, kun ei aina tarvitse lähteä Helsinkiin asti. Paino sanalla aina.

Ravintola Tapiontori oli mulle uus tuttavuus. En ollut siitä aiemmin kuullut, mutta käyn sen joskus kokeilemassa. Urpiaiselle kiitos vinkistä.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:Tosin hertsikassa on kai bistro, joka on parempi kuin mikään espoon mesta.
No, jos sellainen toimii hertsikassa, niin perustelotko minulle, miksi vastaava bistro ei voi toimia Espoossa.
No ihan takapuolituntuman mutu-stetsonilla sanoisin, että ainakin vanhan Hertsikan puolelle muuttaa nyt roppakaupalla väkeä, joka oikeasti haluaisi asua Kantakaupungissa, Käpylässä tai Kumpulassa, mutta rahat ei riitä. Tämä väki on nyt jo perustanut Hertsikaan erilaista lähiruokamyyntiä ja muuta yhteisöllistä ja julkisessa tilassa tapahtuvaa toimintaa, mikä on kaupunkikulttuurin edellytys ja täysin vastakkaista periespoolaiselle omakotitaloon linnoittautumiselle. Fiiwis Hertsikassa on tätä kautta aivan eri kuin Espoossa.

Mä uskon, että niillä kauppakeskusravintoloilla on ihan vankka tulevaisuus Espoossa, ja varmasti osa niistä nousee tasoltaan aivan erinomaisiksi. Ne vaan eivät voi eikä niiden tietysti pidäkään täyttää samaa funktiota kuin Helsingin ravintoloiden. Tai no, kun TaiK ja Kauppiksen kandiopetus siirtyvät lähivuosina Otaniemeen, ja Otaniemen ja Tapiolan alue yhdistetään jatkuvaksi kaupunkialueeksi - ja alueelle saadaan muutamat tuhat asukasta lisää - toimivaa kaupunkikulttuuria saatetaan saada myös Espooseen (nyt jo toimivan autolähiökulttuurin rinnalle).
Ravintola Tapiontori oli mulle uus tuttavuus. En ollut siitä aiemmin kuullut, mutta käyn sen joskus kokeilemassa. Urpiaiselle kiitos vinkistä.
Itse en ole käynyt: jos menet, raportoi kokemuksestasi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

http://www.dnaindia.com/mumbai/report_f ... ad_1634439

Kaikille lääkkeille resistentti tuberkuloosi.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:No ihan takapuolituntuman mutu-stetsonilla sanoisin, että ainakin vanhan Hertsikan puolelle muuttaa nyt roppakaupalla väkeä, joka oikeasti haluaisi asua Kantakaupungissa, Käpylässä tai Kumpulassa, mutta rahat ei riitä. Tämä väki on nyt jo perustanut Hertsikaan erilaista lähiruokamyyntiä ja muuta yhteisöllistä ja julkisessa tilassa tapahtuvaa toimintaa, mikä on kaupunkikulttuurin edellytys ja täysin vastakkaista periespoolaiselle omakotitaloon linnoittautumiselle. Fiiwis Hertsikassa on tätä kautta aivan eri kuin Espoossa.

Otaniemen ja Tapiolan alue yhdistetään jatkuvaksi kaupunkialueeksi - ja alueelle saadaan muutamat tuhat asukasta lisää - toimivaa kaupunkikulttuuria saatetaan saada myös Espooseen (nyt jo toimivan autolähiökulttuurin rinnalle).
Mä taas tekisin mutulla käänteisen arvion, että ne wanna be-kantakaupunkilaiset olisivat hanakampia viettämään vapaa-aikansa keskustassa kuin Espoolaiset. Toisaalta tossa fiilis asiassa samaa mieltä ja toisaalta toivoisinkin asian säilyvän, jotta pääkaupunkiseudulla olisi erihenkisiä alueita, joista voi valita mieleisensä. Espooseen ei ehkä tule sellaista kaupunkikulttuuria kuin kantakaupungissa, mutta kasvun jatkuessa ennustetusti uskon myös kaupungin muutoksen jatkuvan ja vapaa-ajanpalvelujen jatkavan kehittymistä.

Raportoin fiilikset Tapiontorista sitten kun olen siellä käynyt. Pitää kyllä saada ensin laihis kunnolla vauhtiin, että en ole ihan heti menossa. Ehkä jo -15kg kunniaksi vois käydä syömässä ravintolassa.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sitten vähän tärkeämpiin aiheisiin:

Kuva

http://www.iltalehti.fi/viihde/20120112 ... 0_vi.shtml

Onx tuossa nyt joku iso ero?

Ekassa kuvassa näkyy kylkiluut, toisessa ei. Eli eikö toi voi mennä ihan rasvan määrään lisääntymisen pikkiin?

Edit: tai no, onhan noi nykytissit pallomaiset.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Jutun kirjoittaja ei kyllä tiedä naisten tisseistä mitään. Se vissiin kuvittelee että tissit on aina saman kokoiset.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti:Sitten vähän tärkeämpiin aiheisiin:
Terveysriskien takia ei noin pieniä silikoneja kannata laittaa, joten pakko olla aidot.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Drunk flavored whisky available!

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/mies ... 89054.html


Komee tapa lähteä tosin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

http://www.iltalehti.fi/viihde/20120112 ... 6_vi.shtml

Fitness-Elina? Guuma kyllä, mutta kyllä fitness tarkoittaa myös lihaksia.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vagabondo kirjoitti:Mä taas tekisin mutulla käänteisen arvion, että ne wanna be-kantakaupunkilaiset olisivat hanakampia viettämään vapaa-aikansa keskustassa kuin Espoolaiset.
Tuossa olet ihan oikeassa. Kaupunkikulttuuriin kuuluu kuitenkin asioiden tekeminen kodin ulkopuolella ja tuo tekeminen voidaan tehdä lähellä tai kauempana. Kauempana käyminen ei automaattisesti vähennä kotikulmien aktiviteettia.

Minäkin olen käynyt keskustasta käsin paljon eri kaupunginosien tapahtumissa Arabiassa, Käpylässä ja Kumpulassa. Jos Leppävaarassa on kadulla jotain elonkorjuujuhlia tai vastaavia, niin hihkaiskaa espoolaiset. Lepuskiin pääsee ytimestä yhtä nopsaan kuin vaikka käpylään.

Espoolaisten voi olla vaikea hahmottaa, että ei helsingissäkään ole kaupunkikulttuuria kuin kolmiossa: keskusta-munkka-hertsikka. Tuon ulkopuolella Lauttasaari, Haaga, Pasila, jne. muistuttavat espoon vanhoja alueita.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Viesti Kirjoittaja Leevi »

So Hard kirjoitti:Mä oon harkinnut Väyrysen äänestämistä huumorimielessä ekalla kierroksella, koska Väykän taistelutahtoinen puhkuminen toisella kiekalla ja tappion jälkeen olisi suuremman luokan komediaa. Tosin säästösyistä voisi äänestää silti Salea, josko siitä pari miljoonaa turhanvaalinkulua säästyisi.
Noo, vähän tässä voisi ihmiset taktikoida kuka pääsee toiselle kierrokselle, toisaalta juurikin tuo et valtion rahnaa säästyisi yhden kierroksen vaalilla.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

sivustahuutaja kirjoitti: Espoolaisten voi olla vaikea hahmottaa, että ei helsingissäkään ole kaupunkikulttuuria kuin kolmiossa: keskusta-munkka-hertsikka. Tuon ulkopuolella Lauttasaari, Haaga, Pasila, jne. muistuttavat espoon vanhoja alueita.
Samoin helsingin yltäkylläisen tarjonnan keskeltä on vaikea hahmottaa, että Espoossakin toisinaan tapahtuu. Isoimpia tapahtumia äkkiseltään tulee mieleen April Jazz, Kivenlahti rock (taitaa olla nykyään leppävaarassa) ja Espoo cine. Sitten on kaikenlaisia pienempiä ja satunnaisia tapahtumia. Itse kävin esimerkiksi katsomassa Circus Ronaldon esityksen, silloin kun oli pystyttänyt telttansa tapiolaan. Espoon kaupungin sivut on yksi vaihtoehto kyttäillä tapahtumia, jos kiinnostaa.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Astetta rajumpi työtaistelutoimi:

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uu ... 1201112299

Ei toki toimisi Suomessa, jos kaikki ahtaajat uhkaisivat hypätä jorpakkoon jos liksa ei nouse, eiköhän työnantaja toteasi että sinne vaan.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kusisitko Talebanin niskaan, jos sinulla olisi mahdollisuus?

Kusisitko?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin