Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bluntly kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Classic pizza Sellossa on Espoon paras ravintola - valitettavasti.
Oman ääneni parhaaksi saa Kilim, tiedä onko hyvästä vai pahasta.
Tämä. Eikä se Peshawarkaan nyt ihan paska ollut ainakaan Pihatörmässä vielä sijaitessaan. Tiedä sitten mitä sille on käynyt Kutojantielle muutettuaan keskelle teollisuusaluetta. Epäilen ettei ainakaan hyvää. Pitäisi joskus käydä testaamassa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:Jos joku ihminen olisi hengenvaarassa ja hänen henkensä pelastaminen edellyttäisi sitä että lähtisin ajamaan kännissä, ottaisin riskin suurempia miettimättä. Todellinen, tapahtumassaoleva onnettomuus on kuitenkin aina vakavampi asia kuin lunastaa kertoimet suurempaan onnettomuusriskiin.
Mun käsittääkseni nykylainsäädäntö sallii tämän. Pakkotila tai jtn. Tix?

Edit: eiku siis joo. Jos olisi alkolukko niin se ei onnistuisi, joo.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 11.01.2012 9:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Minä olin sitten aivan naama norsunvitulla, että ostarin ravintolaanko tässä tultiin syömään. Vaimo syytti mua wannabe elitistiksi jne.
NuoriDaavid kirjoitti:babyribsit
:mrgreen:

Nojoo. Vaimolla on pointti.
No kun siellä ei ollut Grown up ribsejä!!!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

sivustahuutaja kirjoitti:että Espoosta ei löydy edes yhtä ainutta fiilistelyyn kelpaavaa ruokaravintolaa.

Jaa eikö?

http://www.ravintolahaikaranpesa.fi/rav ... karanpesa/
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ hyvää lounastahan tuolta sai, mutten tiennyt, että tarjoavat illallistakin? Tai siis tarjoavat ensi syksynä kun taas avaavat?
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

sivustahuutaja kirjoitti:^ hyvää lounastahan tuolta sai, mutten tiennyt, että tarjoavat illallistakin? Tai siis tarjoavat ensi syksynä kun taas avaavat?
No en minäkään ole kyllä käynyt kun lounaalla ja oletin että olisivat iltasellakin auki. Eikö muka tosiaan ole ollut?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Mun käsittääkseni nykylainsäädäntö sallii tämän. Pakkotila tai jtn. Tix?
Sallii..tai siis se ei ole rangaistavaa. Tämä alkolukko joka autoon on hieman hankala asia tämän pakkotilatapauksen kanssa. Näkisin kuitenkin, että tämä pakkotilatilanne on sen verran harvinainen, ettei pelkästään sillä voida evätä alkolukon laajamittausta asennusta.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

NuoriDaavid kirjoitti: Meidän pitäis mennä naimisiin.
Voinx mä tulla teiän kaa? Voin olla se ravintola-asioista kiukutteleva vaimo. Tuo Daven perheriitakertomus oli hauska. Muuten ei tän aamun uutisia lukiessa kovin hymyilyttänyt. Ahistaa tää paska maa aika täysillä just nyt.

edit. Vespa ehtikin eka.
Viimeksi muokannut nowaysis, 11.01.2012 10:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

masa kirjoitti:No en minäkään ole kyllä käynyt kun lounaalla ja oletin että olisivat iltasellakin auki. Eikö muka tosiaan ole ollut?
Ymmärtääkseni ei ollut auki iltaisin. Lisäksi, eihän tuolla kuitenkaan ollut muuta syötävää kuin se alkupala buffet. Lämpöisiin ei kannattanut koskea.

EDIT: Olen ollut aina firman kortilla, joten en ollut hahmottanut, että se lounas maksoi 38€!? Tuo on ihan helvetin paljon siitä kylmästä buffasta. 30 eurolla irtoaa kolmen ruokalajin pöytään kannettu lounas keskustan tähtimestoista.
Viimeksi muokannut sivustahuutaja, 11.01.2012 10:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

sivustahuutaja kirjoitti: EDIT: Olen ollut aina firman kortilla, joten en ollut hahmottanut, että se lounas maksoi 38€!? Tuo on ihan helvetin paljon siitä kylmästä buffasta.
Firman piikkiin minäkin olen siellä aina syönyt. Ja en kyllä todellakaan olisi maksanut tuota hintaa :shock:

Espoon paras ravintola on siis Kilim.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

masa kirjoitti:Espoon paras ravintola on siis Kilim.
Vaikea nyt sitä on oikein kuvitella sitäkään, että Kilim - hyvästä ruoastaan huolimatta - olisi kenenkään mielestä sijaintimiljööltään jotenkin mukava iltapistäytymispaikka. Mieluummin sitten, jos tässä genressä pysytään, Helsingin puolelle Antiokia Atabariin tai Aniin. Jotkut espoolaiset tuttavani pitävät Tapiontoria Espoon johtavana iltaruokaravintolana (en ole käynyt - miksi ihmeessä kukaan menisi iltafiilistelemään ravintolaan Tapiolaan?). Työkuvioissa on joskus illastettu Otaniemen Radisson Blun ravintolassa, jonka sijaintitunnelmassa nyt merellisyyttään voisi kesäiltana nähdä jotain viehettävääkin. Ei kyllä paljoa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^Uuuh, nyt mä oikein hokaan kuinka iksu mulla oli urpsua <väkisin halii>.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti: Vaikea nyt sitä on oikein kuvitella sitäkään, että Kilim - hyvästä ruoastaan huolimatta - olisi kenenkään mielestä sijaintimiljööltään jotenkin mukava iltapistäytymispaikka.
Jos sinun pitää valita että otatko nyrkin mahaasi vai naamaasi, päädyt melko varmasti tekemään valintasi joko vatsasi tai naamasi perusteella.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kun nyt oikein mietin tätä keskustelua, niin lainaanpa vielä N:nen kerran tämän:
Vagabondo kirjoitti:Vanhat ostarit on vähän rappiolla, kun ei ne oikein pärjää vetovoimassa kauppakeskuksille, joihin Espoon elämä on keskittynyt, mikä Suomen ilmasto huomioiden on ihan ymmärrettävää.
Aika vaikea tähän on mitään lisätä. Jotenkin kiteyttää espoolaisuudesta niin monella tasolla (vaihtoehdot, perustelut, kaikki) niin paljon, että kyllä tämä keskuustelu on tässä.

Disclaimer: Tässä ei arvoteta espoolaisuutta mitenkään vaan vain todetaan sen perustavanlaatuinen erilaisuus kaupunkikulttuuriin verrattuna. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia, vai miten se meni. Kiva kun on vaihtoehtoja kaikille.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Manaaja kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Classic pizza Sellossa on Espoon paras ravintola - valitettavasti.
Oman ääneni parhaaksi saa Kilim, tiedä onko hyvästä vai pahasta.
Tämä. Eikä se Peshawarkaan nyt ihan paska ollut ainakaan Pihatörmässä vielä sijaitessaan. Tiedä sitten mitä sille on käynyt Kutojantielle muutettuaan keskelle teollisuusaluetta. Epäilen ettei ainakaan hyvää. Pitäisi joskus käydä testaamassa.
Kävin lounaalla: pahaa ruokaa tympeässä ympäristössä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:(en ole käynyt - miksi ihmeessä kukaan menisi iltafiilistelemään ravintolaan Tapiolaan?).
Sä tuot tässä ketjussa aika vahvasti esille omaa rajoittunutta maailmankuvaasi. Tarvetta korostaa omia valintojasi ja pitää niitä muita parempana, ainoina oikeina, arvoina. Tapiola on hieno paikka ja esimerkiksi gardenin terassilla on oikein mukavaa ja tunnelmallista istua kesäiltana. Myönnettäköön, että Kilim ei ole Tapiolan hienoimmalla paikalla, mutta moni asuu kävelyetäisyydellä siitä, jolloin siellä käyminen on helppoa.

Lähiöiden arkkitehtuuria oppii ehkä arvostamaan vasta kun asuu siellä ja ehtii katselemaan aluetta eri kulmista. Joitakin Mogadishu avenuen kohtauksia kuvattiin aikoinaan aivan sen aikaisen kotini nurkilla. Tietyista kuvakulmista alue näyttää karulta, mutta kuvakulmaa vaihtamalla se näyttää kauniilta. Asioita pitää vain osata katsoa oikeasta kulmasta. Aikoinaan ensimmäisiä kertoja Ranskassa ja Italiassa kulkiessa kiinnitti huomion rakennusten huonoon kuntoon. Sittemmin oppi arvostamaan niiden kauneutta, eikä huomio enää keskittynyt rappauksesta irronneeseen palaseen.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti: Sä tuot kitinässä aika vahvasti esille omaa rajoittunutta maailmankuvaasi. Tarvetta korostaa omia valintojasi ja pitää niitä muita parempana, ainoina oikeina, arvoina.
Korjasin vähän.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti:Korjasin vähän.
Piti lukea useamman kerran ennen kuin huomasin. Mä tarkoitin, että Espoota käsitellessä siinä kuultaa sellaista nurkkakuntaista junttiutta normaalin sivistyksen sijaan.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vagabondo kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:(en ole käynyt - miksi ihmeessä kukaan menisi iltafiilistelemään ravintolaan Tapiolaan?).
Sä tuot tässä ketjussa aika vahvasti esille omaa rajoittunutta maailmankuvaasi. Tarvetta korostaa omia valintojasi ja pitää niitä muita parempana, ainoina oikeina, arvoina. Tapiola on hieno paikka ja esimerkiksi gardenin terassilla on oikein mukavaa ja tunnelmallista istua kesäiltana. Myönnettäköön, että Kilim ei ole Tapiolan hienoimmalla paikalla, mutta moni asuu kävelyetäisyydellä siitä, jolloin siellä käyminen on helppoa.
Sinulla menee urpilaisen preferenssit ja arvot sekaisin. Urpilainen ei voi sietää ainuttakaan espoon ravintolaa, mutta ei urpilainen näe mitään pahaa siinä, että joku tykkää käydä espoolaisissa ravintoloissa.

Urpilainen ja minä kaipaamme Espoolta suunnan näyttämistä: Voiko elinympäristö kehittyä johonkin johdonmukaiseen ja hyvinvontia lisäävään suuntaan maaseudun ja urbalisoitumisen välissä? Nythän iso osa Suomesta muistuttaa Espoota: koti, työpaikka, pururata, automarket ja ostoskeskus. Onko espoon tavoitteena pyrkiä muistuttamaan yhä enemmän Helsinkiä, vai haluaako Espoo löytää jonkun muun tien? Tämä on nyt aika filosofisella tasolla, mutta minusta aihe on kiinnostava.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Espoohan on rakentunut Helsingin ympärille ja Espoon keskus on Helsigin keskustassa. Se on mun mielestä fakta ja ei sitä pidä pyrkiä kieltämään tai muuttamaan.

Mulle nykyinen tilanne sopii oikein hyvin ja en usko, että tilannetta pitää tai pystyy muuttamaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:(en ole käynyt - miksi ihmeessä kukaan menisi iltafiilistelemään ravintolaan Tapiolaan?).
Sä tuot tässä ketjussa aika vahvasti esille omaa rajoittunutta maailmankuvaasi. Tarvetta korostaa omia valintojasi ja pitää niitä muita parempana, ainoina oikeina, arvoina.
Mä nyt vähän ihmettelen. Tässä ketjussahan mä olen päinvastoin toistuvasti korostanut, että nimenomaan korostan asioiden erilaisuutta vailla erilaisuuteen liittyvää arvottamista suuntaan tai toiseen. Mä jopa kuvittelisin, että me ollaan tässä oikeasti paljolti samaa mieltä, jotenkin sä vain espoolaisidentiteetistäsi epävarmana junantuomana väännät erilaisuuden analyysin arvosteluksi. Outoa. Esim. tuo leffateatterikeissi. Helsinkiläisenä, perinteistä kaupunkikulttuuria arvostavana ihmisenä sydämeni vuotaa verta Helsingin kadonneiden, pienten ja minusta tunnelmallisten leffateatterien - olkootkin sitten vähän nuhjuisia ja soveltumattomia kaiken nykytekniikan optimaaliseen käyttöön - väistymiseen hirvittävien viihdemultipleksien tieltä. Kuten itse todistat, sinulle tämä ei oel relevanttia, koska kotona sinulla on kuitenkin laadukas kotiteatteri, jossa tarjoilu pelaa, eli et kuitenkaan kokisi mitään tarvetta leffaan lähteä kotisi ulkopuolelle. En millään ymmärrä, miksi sen toteaminen, että tämä edustaa täysin erilaista arvomaailmaa kuin mikä vallitsee omaksi (ainakin aiemmaksi) viiteryhmäkseni kokemassani urbaanin kaupunkikulttuurin kuluttajien piirissä, pitäisi heti ymmärtää arvottavaksi tai herraties omia valintoja erityisesti kortostavaksi ja muiden valintoja dissaavaksi puheeksi. Sanoinko jo, että outoa.

Mähän tässä olen koettanut sanoa, että oma kauppakeskusten ja niiden ravintoloiden puolustuspuheesi niissä käymisen helppouden ja kätevyyden perusteella, on esimerkki aivan erilaisesta suhtautumisesta ostoksilla ja iltafiilistelyravintolassa käymiseen, kuin mikä on tyypillistä niille, jotka arvostavat mahdollisesti epäkäteviä ja hankalastikin tavoitettavia kivikaupungin kivijalkapikkupaikkoja. Vastaavasti vaikka taidemuseoille tässä ketjussa. Se olet sinä, joka et ole hyväksynyt tätä perustavaa erilaisuutta (vailla eri systeemien yhteismitallista arvottamista toistensa suhteen). Sinä, en minä, olet koettanut perustella, että nämä espoolaisversiot ovat jotenkin myös kapunkiversioiden omilla kriteereillä parempia tai yhtä hyviä kuin ne kaupunkikulttuuriversiot.

Kuulostaisi siis siltä, että tässä keskustelussa se olet sinä, joka tuo esiin omaa rajoittunutta maailmankuvaansa ja tarvetta korostaa omia valintojaan ja pitää niitä muita parempana, ainoina oikeina, arvoina. Sen sijaan minä olen korostanut erilaisten systeemien erilaisuutta, ja niiden keskinäisen paremmuuden riippuvuutta siitä, mikä on paremmuuden arvioijan elämäntilanne, arvot, taustat ja preferenssit. Sinä olet vastustanut tätä pluralismia ja koettanut pakottaa kaikki samalle viivalle jonkinlaiseen objektiiviseen arvojärjestelmään, jossa huipulle nousevat sinun valintasi.

Mä pidän ihan mahdollisena, että kun tämä keski-ikäistymiseni tästä vielä etenee, että joku kaunis päivä vielä muutan vaikka Espooseen, koska silloin minun elämäntilanteeseeni ja tilannesidonnaisiin preferensseihini sopii Espoon tarjonta paremmin kuin Helsingin. En kuitenkaan usko, että silloinkaan kokisin tarvetta vähätellä Espoon ja Helsingin eroja tai myöntää, että Helsingillä on paljon sellaista tarjottavaa, jota Espoo yksinkertaisesti ei voi tarjota. Totetaisin vain, että siinä elämäntilanteessa just minä arvostan Espoon tarjontaa enemmän. Hyvänen aika, mähän asun jo nyt puoli-espoolaisesti Lauttasaaressa, koska kävelyt rannalla ja merinäköala ovat minulle tärkeämpiä kuin kaupungin syke, hyvät kahvilat ja ravintolat, teatterit ja kulttuuri.

Kyllä mä edelleen olen sitä mieltä, että just tämän ketjun perusteella se olet sinä, en minä, jolla on tarve tuoda esiin "omaa rajoittunutta maailmankuvaasi. Tarvetta korostaa omia valintojasi ja pitää niitä muita parempana, ainoina oikeina, arvoina."
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

sivustahuutaja kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:(en ole käynyt - miksi ihmeessä kukaan menisi iltafiilistelemään ravintolaan Tapiolaan?).
Sä tuot tässä ketjussa aika vahvasti esille omaa rajoittunutta maailmankuvaasi. Tarvetta korostaa omia valintojasi ja pitää niitä muita parempana, ainoina oikeina, arvoina. Tapiola on hieno paikka ja esimerkiksi gardenin terassilla on oikein mukavaa ja tunnelmallista istua kesäiltana. Myönnettäköön, että Kilim ei ole Tapiolan hienoimmalla paikalla, mutta moni asuu kävelyetäisyydellä siitä, jolloin siellä käyminen on helppoa.
Sinulla menee urpilaisen preferenssit ja arvot sekaisin. Urpilainen ei voi sietää ainuttakaan espoon ravintolaa, mutta ei urpilainen näe mitään pahaa siinä, että joku tykkää käydä espoolaisissa ravintoloissa.
No joo, tuon, mitä yritin sanoa neljällä kappaleella, voi tosiaan tiivistää näin. Ehkä lisäisin vain sen, että pidän sitä kuitenkin osoituksena rajoittuneesta ymmärryksestä, jos - arvostipa sitten itse helsinkiläisiä tai espoolaisia ravintoloita - ei kykene ymmärtämään ja myöntämään niiden arvostuskriteerien aika yhteismitatonta erilaisuutta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

En mä tarvii autoonkaan kahta rattia (pistämätön kitinäanalogia). Siksi mulle riittää Helsingin keskustassa sijaitseva Espoon keskusta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

sivustahuutaja kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:(en ole käynyt - miksi ihmeessä kukaan menisi iltafiilistelemään ravintolaan Tapiolaan?).
Sinulla menee urpilaisen preferenssit ja arvot sekaisin.

Onko espoon tavoitteena pyrkiä muistuttamaan yhä enemmän Helsinkiä, vai haluaako Espoo löytää jonkun muun tien?
Meneekö? Minusta vaikuttaa, että urpilainen pitää espoolaisia keskustoja epämiellyttävinä ympäristöinä. Kertakaikkisen sopimattomina ympäristöinä viihtyisälle ravintolalle. Niin sopimattomana, että joutuu oikein ihmettelemään miksi kukaan menisi iltafiilistelemään ravintolaan, arkkitehtuurisesti merkittävään, Tapiolaan. Mä tiedän Espoossa vaatimattomammankin kuuloisia paikkoja, joissa oikein mielelläni iltafiilistelisin, jos siellä vaan olisi siihen sopiva ravintola. Enkä ole ainoa tuntemani Espoolainen joka niin tekisi.

Espoo on hyvin samanlainen kuin Helsinki helsinginniemen ulkopuolella. Lähiökeskuksia ja pientaloaluetta, niin kuin Vantaakin. Joskin rakentamatonta maata on jäljellä enemmän, mutta eteläisessä Espoossa metron tulo kyllä muuttaa tilanteen. Sitä ei enää estä mikään, vaan etelä Espoo tullaan rakentamaan täyteen. Kyse on vain aikataulusta. Mitä enemmän täällä on ihmisiä, niin sitä enemmän tänne tulee erilaisia palveluja. Kantakaupungin kaltaista Espoosta kuitenkaan tuskin koskaan tulee.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Vastaa Viestiin