Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vagabondo kirjoitti: Kato vaan. Jos Annepalle tulee ero ja eroon ei suoranaisesti liity kolmatta osapuolta, niin Annepa on se joka päättää erota. Tämä siitä huolimatta, että ilmeisesti mieheltä on ensin hävinnyt mielenkiinto suhteen kasassapitämiseen.
Mun mielestä tuo kuulostaa siltä, että miehellä ei ole missään vaiheessa ollutkaan mitään intoa tai taitoja suhteen kasassapitämiseen, mutta nyt kun Annepa alkaa olla turhautunut, niin myös naisen tarjoama täysylläpito on loppunut. Arki on toiminut niin kauan, kun asiat on tehty kivasti valmiiksi ja mahdolliset tyytymättömyystekjät on otettu hoitoon sen sijaan, että niistä on varsinaisesti tarvinnut keskustella. Sitten kun epävarmuustilanteiden kasaantuessa Annepa on odottanut mieheltään tukea tai vähintään osallistumista vastavuoroisesti, on reaktiona ollut pakeneminen ja seksittömyys.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

annepa kirjoitti:Mutta minusta nyt tuntuu että me olemme kaksi aikuista itsenäistä ihmistä jotka vaan sattuvat asumaan yhdessä. Sen sijaan että olisimme yksikkö ja etenisimme yhdessä.

Tämä on ilmeisesti sellainen seikka joka erottaa miehen ja naisen tavan tulkita parisuhdetta yleisestikin.

**
Mun rouvani kiroili pari vuotta takaperin kännykän hajottuaan että kadotti kaikki meidän väliset tekstieviestit.
Kysyin että onko sulla kaikki tallella?
Kuulemma oli, jok'ikinen riitaviestikin.
Kysyin että miksi ihmeessä?
Koska halusi lueskella noita viestejä välilla ja tarkastella miten suhde etenee ja syvenee
Vastasin että tä, ootsä jumalauta tosissas?
**

Uskaltaisin väittää, että kovin moni mies ei asu naisen kanssa pelkkänä kämppiksenä, jos ei lapset tai omaisuus sido. Kyllä siellä väkisinkin on rakkautta taustalla, tunnisti sitä tunnetta tai ei.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti:
Ei niin, mutta jos haluaa pitää parisuhteensa kasassa niin kannattaa pitää rouva tyytyväisenä. Jotkut naiset toki pysyy ilman seksiäkin.

Tämän takia prostituuttipalvelut ovatkin niin suosittuja nykyään Suomessa.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti: **
Mun rouvani kiroili pari vuotta takaperin kännykän hajottuaan että kadotti kaikki meidän väliset tekstieviestit.
Kysyin että onko sulla kaikki tallella?
Kuulemma oli, jok'ikinen riitaviestikin.
Kysyin että miksi ihmeessä?
Koska halusi lueskella noita viestejä välilla ja tarkastella miten suhde etenee ja syvenee
Vastasin että tä, ootsä jumalauta tosissas?
**
:rofl:
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti:
:rofl:
Lasten jälkeen ei onneksi jää enää aikaa miettiä typeriä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vagabondo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mutta ei miehen velvollisuus ole panna yhtään sen enempää kuin naisenkaan.
Ei niin, mutta jos haluaa pitää parisuhteensa kasassa niin kannattaa pitää rouva tyytyväisenä.
Njoo. Kyllähän sitä tietysti lähtee Ikeaan tai Plantageniin vaikka ei huvittaisi, niin kaipa sitä voisi pannakin. Mutta tietysti tämä edellyttää, että molemmat parisuhteen osapuolet ovat valmiita tekemään toisen iloksi asioita.

Mua vaan itseäni ei huvittaisi panna, jos huomaisin, että toista ei huvittaisi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

exsu kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti: Kato vaan. Jos Annepalle tulee ero ja eroon ei suoranaisesti liity kolmatta osapuolta, niin Annepa on se joka päättää erota. Tämä siitä huolimatta, että ilmeisesti mieheltä on ensin hävinnyt mielenkiinto suhteen kasassapitämiseen.
Mun mielestä tuo kuulostaa siltä, että miehellä ei ole missään vaiheessa ollutkaan mitään intoa tai taitoja suhteen kasassapitämiseen, mutta nyt kun Annepa alkaa olla turhautunut, niin myös naisen tarjoama täysylläpito on loppunut. Arki on toiminut niin kauan, kun asiat on tehty kivasti valmiiksi ja mahdolliset tyytymättömyystekjät on otettu hoitoon sen sijaan, että niistä on varsinaisesti tarvinnut keskustella. Sitten kun epävarmuustilanteiden kasaantuessa Annepa on odottanut mieheltään tukea tai vähintään osallistumista vastavuoroisesti, on reaktiona ollut pakeneminen ja seksittömyys.
Ei, ei, täysilläpitoa ei ole tapahtunut. Arki on hoidettu yhdessä, siis ruokakaupat jne. Mutta sen kyllä olen tehnyt että olen tietoisesti vähentänyt huseerausta arjen suhteen ja kun mies kysyy "mitä me huomenna syödään", sen sijaan että olen kertonut, olen sanonut "en tiedä". Arjen toiminta on hänelle helppoa kun kerrotaan mitä pitää tehdä, päätöksenteko hankalaa. Pari vuotta sitten kyllästyin kun minusta tuntui (en siis väitä en niin olisi, vaan vain tuntui), että minä teen kauheasti kotitöitä ja hän vie välillä roskat. Ehdotin että listataan kotityöt ja vastuut. Se on toiminut ihan älyttömän hyvin. Ja olen hyvällä omallatunnolla voinut esim kasata roskia pöydälle, jos se varsinainen roskis on ollut jo ääriään myöten täynnä. Sen roskiksen tyhjentäminen kun on hänen tehtävänsä :D

Arki siis sujuu yhdessä ihan ok. Varsinkin kun heittäydyin passiivisemmaksi. Piha kyllä on talvea vasten auki (siinä on siis kuoppa) kun joku nimeltämainitsematon henkilö ei saanut aikaiseksi päättää että mikä laatta olisi hyvä. Vessan remonttia on suunniteltu 3 vuotta, mutta se on yhä vanhassa kuosissa. Koska minä en ala. Lomille ei ole menty, koska minä en ala. Ongelmista keskustellaan nyt siksi, että minä aloin, koska en halunnut enää vain olla ja tämä onneton tilanne pitää saada jotenkin ratkaistua.

Jotenkin minusta tuntuu, että ongelmaa ei olisi, jos masan kuvailema naisen palvontamenot olisivat täällä miehen palvontamenot. Mutta ei minusta sellaiseen ole. En ole äiti, haluan olla vaimo(ke) ja rakastaja. Kyllä se tympii muutaman kerran jälkeen ehdottaa sitä seksiäkin jos toinen ei koskaan ehdota. Eipä sitten ole muutamaan kuukauteen ehdoteltu.

Vagabondo on ihan oikeassa. Olen mieluummin yksin kuin tämmöisessä. Mutta koska olen sitoutunut, niin ei voi noin vain lähteä, vaan yrittää korjata tämä "tämmöinen" joksikin paremmaksi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

annepa kirjoitti: Ei, ei, täysilläpitoa ei ole tapahtunut. Arki on hoidettu yhdessä, siis ruokakaupat jne.
Ajattelin enemmän sen parisuhteen ylläpitoa kuin yhteisasumuksen.
Ehdotin että listataan kotityöt ja vastuut. Se on toiminut ihan älyttömän hyvin. Ja olen hyvällä omallatunnolla voinut esim kasata roskia pöydälle, jos se varsinainen roskis on ollut jo ääriään myöten täynnä. Sen roskiksen tyhjentäminen kun on hänen tehtävänsä :D
Ja siinäkin organisointivastuu on sulla, hän hoitaa vain itselleen osoitetun oman osuutensa.
Jotenkin minusta tuntuu, että ongelmaa ei olisi, jos masan kuvailema naisen palvontamenot olisivat täällä miehen palvontamenot.
Siltähän tuo kuulostaa.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

No ei kait tuossa voi muuta oikein kuin yrittää herätellä miestä ruususen unesta, että milloin nappaa itseään niskasta kiinni ja alkaa tekemään päätöksiä&ottaa vastuuta. Tsemppiä Annepalle.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:**
Mun rouvani kiroili pari vuotta takaperin kännykän hajottuaan että kadotti kaikki meidän väliset tekstieviestit.
Kysyin että onko sulla kaikki tallella?
Kuulemma oli, jok'ikinen riitaviestikin.
Kysyin että miksi ihmeessä?
Koska halusi lueskella noita viestejä välilla ja tarkastella miten suhde etenee ja syvenee
Vastasin että tä, ootsä jumalauta tosissas?
**
Uittu, taidan olla nainen, minulla on varmasti 3000-4000 viestiä tallessa eri luureissa. Virallinen syy on, että ei huvita poistaa niitä. Mikä lie todellisuus.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

annepa kirjoitti:Vagabondo on ihan oikeassa.
Jos sä lisäät tohon vielä "aina", niin pääset mun allekirjoitukseen :vihelt:
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:
masa kirjoitti:**
Mun rouvani kiroili pari vuotta takaperin kännykän hajottuaan että kadotti kaikki meidän väliset tekstieviestit.
Kysyin että onko sulla kaikki tallella?
Kuulemma oli, jok'ikinen riitaviestikin.
Kysyin että miksi ihmeessä?
Koska halusi lueskella noita viestejä välilla ja tarkastella miten suhde etenee ja syvenee
Vastasin että tä, ootsä jumalauta tosissas?
**
Uittu, taidan olla nainen, minulla on varmasti 3000-4000 viestiä tallessa eri luureissa. Virallinen syy on, että ei huvita poistaa niitä. Mikä lie todellisuus.
Voi sitä riemun hetkeä, kun kepuli pääsee vuosien paranoidipanttaamisen jälkeen kaivamaan viestin jonka pohjalta voi sanoa riidan hetkellä, että et sinä noin sanonut 1999.

Voi taivas.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

exsu kirjoitti:
annepa kirjoitti: Ei, ei, täysilläpitoa ei ole tapahtunut. Arki on hoidettu yhdessä, siis ruokakaupat jne.
Ajattelin enemmän sen parisuhteen ylläpitoa kuin yhteisasumuksen.
Kas joo, niinpä.
exsu kirjoitti:
annepa kirjoitti: Ehdotin että listataan kotityöt ja vastuut. Se on toiminut ihan älyttömän hyvin.
Ja siinäkin organisointivastuu on sulla, hän hoitaa vain itselleen osoitetun oman osuutensa.
No sviddu, niin! Enpä tullut ajatelleeksi tuotakaan.
Dumiz kirjoitti:No ei kait tuossa voi muuta oikein kuin yrittää herätellä miestä ruususen unesta, että milloin nappaa itseään niskasta kiinni ja alkaa tekemään päätöksiä&ottaa vastuuta. Tsemppiä Annepalle.
Kiitos. Sitäpä tässä on nyt tehty. Keskustelu tuntuu olevan välillä aika takkuista, mutta ainakin nyt puhutaan. Ollaan myös jonossa perheneuvontaan (koska minä ehotin, harhar). Jotain positiivista on tapahtunut; hänellä oli ehdotus ensi viikonlopulle! Ei mitään suureellista, eikä sitä tarvitakaan.
exPertti kirjoitti:Uittu, taidan olla nainen, minulla on varmasti 3000-4000 viestiä tallessa eri luureissa. Virallinen syy on, että ei huvita poistaa niitä. Mikä lie todellisuus.
Ja minä olen taas mies...
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vagabondo kirjoitti:
annepa kirjoitti:Vagabondo on ihan oikeassa.
Jos sä lisäät tohon vielä "aina", niin pääset mun allekirjoitukseen :vihelt:
Eipäs liioitella 8)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

So Hard kirjoitti:Voi sitä riemun hetkeä, kun kepuli pääsee vuosien paranoidipanttaamisen jälkeen kaivamaan viestin jonka pohjalta voi sanoa riidan hetkellä, että et sinä noin sanonut 1999.

Voi taivas.
Temper, John. Yleisesti ottaen kommenttisi tuntuvat enemmän perseestä olevilta päivä päivältä.

Niin, ehkä kuitenkin muistan sen ajan, kun gsm:n viestimuisti oli 10 ja koko ajan piti poistaa viestejä ettei kirjekuori vilku yläreunassa ja viestien vastaanottaminen oli taas mahdotonta. Taisin saada siitä tarpeekseni silloin.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

annepa kirjoitti:Jotain positiivista on tapahtunut; hänellä oli ehdotus ensi viikonlopulle! Ei mitään suureellista, eikä sitä tarvitakaan.
Pumppu käynnissä, se on hyvä!

http://www.youtube.com/watch?v=0FqekUC5_fY
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

annepa kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:
annepa kirjoitti:Vagabondo on ihan oikeassa.
Jos sä lisäät tohon vielä "aina", niin pääset mun allekirjoitukseen :vihelt:
Eipäs liioitella 8)
Kuva
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
masa kirjoitti:**
Mun rouvani kiroili pari vuotta takaperin kännykän hajottuaan että kadotti kaikki meidän väliset tekstieviestit.
Kysyin että onko sulla kaikki tallella?
Kuulemma oli, jok'ikinen riitaviestikin.
Kysyin että miksi ihmeessä?
Koska halusi lueskella noita viestejä välilla ja tarkastella miten suhde etenee ja syvenee
Vastasin että tä, ootsä jumalauta tosissas?
**
Uittu, taidan olla nainen, minulla on varmasti 3000-4000 viestiä tallessa eri luureissa. Virallinen syy on, että ei huvita poistaa niitä. Mikä lie todellisuus.
Voi sitä riemun hetkeä, kun kepuli pääsee vuosien paranoidipanttaamisen jälkeen kaivamaan viestin jonka pohjalta voi sanoa riidan hetkellä, että et sinä noin sanonut 1999.

Voi taivas.
:D Hyvä se on, että todistusaineisto tallessa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:
annepa kirjoitti:Jotain positiivista on tapahtunut; hänellä oli ehdotus ensi viikonlopulle! Ei mitään suureellista, eikä sitä tarvitakaan.
Pumppu käynnissä, se on hyvä!

http://www.youtube.com/watch?v=0FqekUC5_fY
:lollero:

Eipä ole frööpelin palikoita tullut katottua yli kymmeneen vuoteen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriDaavid kirjoitti:
exsu kirjoitti:
annepa kirjoitti:Jotain positiivista on tapahtunut; hänellä oli ehdotus ensi viikonlopulle! Ei mitään suureellista, eikä sitä tarvitakaan.
Pumppu käynnissä, se on hyvä!

http://www.youtube.com/watch?v=0FqekUC5_fY
:lollero:

Eipä ole frööpelin palikoita tullut katottua yli kymmeneen vuoteen.
Mieleeni tuli vain Titanic :/
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Sinne pelastusveneeseen mahtuis oikeasti kaks!
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Tuntuu että tästäkin avautumisesta täällä on apua, jotenkin auttaa järjestelemään ajatuksia. Ja hoksaamisia on myös tullut.

En missään nimessä väitä että mikään ei ole mun syytä ja olenkin miettinyt mitä voisin tehdä toisin ja myös kysynyt toiselta osapuolelta miten voin parantaa omalta osaltani tätä hommaa. Palautetta on tullut jonkin verran.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriDaavid kirjoitti: :D Hyvä se on, että todistusaineisto tallessa.
Pohdin tässä onko niitä vanhoja tullut joskus katsottua ja muistan yhden erityisen kerran. Katselin kerran viestejä päivä pari ennen juniorin syntymää. Tuli hyvä mieli.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

annepa kirjoitti:Tuntuu että tästäkin avautumisesta täällä on apua, jotenkin auttaa järjestelemään ajatuksia. Ja hoksaamisia on myös tullut.
Joo. Kyllä kitinäavautumisista IMO on hyötyä. Täällä saa rehellistä palautetta ja toisaalta täällä voi kertoa asioista, joista muualla ei.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: :D Hyvä se on, että todistusaineisto tallessa.
Pohdin tässä onko niitä vanhoja tullut joskus katsottua ja muistan yhden erityisen kerran. Katselin kerran viestejä päivä pari ennen juniorin syntymää. Tuli hyvä mieli.
Mulla on kirjoituspöydän laatikossa muovikassi, jossa on sekalaista arkistoitua tavaraa. Joskus tulee kaivettua sitä, kun etsii jotain (esim. viimeksi kun piti katsoa, koska se 20 vuotta sitten sovittu tapaaminen tarkalleen olikaan).

Yleensä hämmästyn, kun se on täynnä kortteja, jotka mun vaimoni on mulle rakastuneena kirjoittanut. Tulee hämmennys, että oltiinko me joskus näin intohimoisesti ja suurella tunteella rakastuneita. :?

Nyt tulikin huono fiilis kun tuon kirjoitti.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin