Mitä Ostit?
Menin ja ostin uuden selkärepun. Edellistä oli parsittu pikasuutarilla jo n kertaa ja vetoketjujen kahvatkin ovat katkeilleet ja niitä on korvattu avainrenkailla. Nyt kun isoimmasta vetoketjusta katkesi vielä se koukku jossa se avainrengas oli kiinni totesin että perkele. Loppu ekohenkinen korjailu, vanha roskiin ja uutta kehiin.
Uusi on 35-litrainen musta perusreppu jonka löysin Stadiumista. En tunnista merkkiä, mutta toivottavasti vähemmän halpis ja vähemmän herkästi hajoava kuin se edellinen.
Päivittäiskäyttöesine. Käytän reppua niin ostoskassina kuin urheilukamojenkin kuljettamiseen.
Uusi on 35-litrainen musta perusreppu jonka löysin Stadiumista. En tunnista merkkiä, mutta toivottavasti vähemmän halpis ja vähemmän herkästi hajoava kuin se edellinen.
Päivittäiskäyttöesine. Käytän reppua niin ostoskassina kuin urheilukamojenkin kuljettamiseen.
- Finn_Monster
- Kitinän väärinkäyttäjä
- Viesti:
- Finn_Monster
- Kitinän väärinkäyttäjä
- Viesti:
hurripappa ulsson myy edukkaimatDuck kirjoitti:Tilasin Vaasasta intternetin kautta 5 kauko-ohjattavaa töpseliä (PKO-3500) sekä kaukkarin niille (YCT-100), jouluvalojen ohjaamiseen (sisäkäyttöön). Hou hou hou.
Tein ostoksen melko nopeasti enkä verrannut kauhean montaa tuotetta keskenään. Tässä ei tietääkseni ole himmennystä tai ajastinta. Ikealla olisi kuulemma ollut joku Koppla-tsydeemi mutta sitä ei löytynyt Ikean Suomen sivujen haulla. Tämä vaikutti ihan riittävän hyvältä eikä kauhean kalliiltakaan.
Verkkokaupassa olisi ollut näköjään Nexa, näyttää äkkiseltään about yhtä hyvältä ja halvemmalta (kake + 3 töpseliä, ja lisäksi vielä kaksi lisätöpseliä) mutta lisätöpselien toimitusaika olisi ollut 2-4 viikkoa. Ja en ole edes varma kuuluvatko nuo lisätöpselit yhteensopivaan sarjaan tuon kake+3 -setin kanssa.
XXXXXXL - Painavaa sanaa v 1976
Laittaisivat ne myös nettisivulleen niin olisin tiennyt enkä lähtenyt hakemaan noita kauempaa. Tai sit en vaan osaa hakea. Käytin hakusajona "kauko-ohjattava", "kauko-ojauksella", "kauko-ohjaus", "langaton" ja katsoin elektroniikka / vahvavirta / releet ja pari muutakin osastoa läpi, mutta ei siellä mitään kauko-ohjattavia töpseleitä löytynyt.Finn_Monster kirjoitti:hurripappa ulsson myy edukkaimat

- Pulkannaru
- Kitisijä
41 ltr dieseliä. Maanantai-iltaan mennessä tullee ostettua n 100ltr lisää, sillä pääsee noin 2500 km.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Nuukailemaan? Älä sä reppujen ja meikkipussien kestoparsija tule puhumaan mulle nuukailusta.Duck kirjoitti:Ymmärrän kyllä jos joudut nuukailemaan kun chiliinkin menee tuommoisia rahamääriä.

Asiaan! Ostin 1.5 teratavua kansainvälistä verkkokovalevytilaa.
Edit: Voi vinnu. Ko. leiska ei näemmä halua tukea 1.5 teran levyjä kuin vasta seuraavassa firmiksessä joka on ollut jo syyskuusta asti tulossa muttei ole näkynyt vieläkään. Vinnuttaa!
Edit2: Sainpas tuunattua sen. Ähähä!
Hinta taisi juuri pompsahtaa...Monsieur Manala kirjoitti:Uuen FullHD-näytön. Ku oli nii halapa! 169e!
Hinta: 209.90 € (sis alv.)
Tasan ei mene muumit kanootissa.
http://www.jimmspc-store.fi/tuote/9H.Y3VLN.IBEMUROaasi kirjoitti:Hinta taisi juuri pompsahtaa...Monsieur Manala kirjoitti:Uuen FullHD-näytön. Ku oli nii halapa! 169e!
Hinta: 209.90 € (sis alv.)