Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Johnny Winter

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Joo huomasin. Tossa kipeenä ollessa katoin yhtenä päivänä Strike Back sarjan kakkoskauden yhden päivän sisällä maksukanavilta ja ajattelin tänään laittaa lataukseen ykköskauden. Ja kappas kun jouduin turvautumaan muihin palveluihin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

:?

En mä kyllä tajua. Kuten Hesarissa joku kirjoitti, ei puhelinlaitosta laiteta tilille siitä, mitä ihmiset puhuvat.

Mutta veikkaan, että tuo kaatuu korkeammissa asteissa.

Tästähän on joku Eu-päätös olemassa, että pitää kohdistaa toimet rikollisiin, ei operaattoreihin.

edit:

http://www.hs.fi/paakirjoitukset/Intern ... 5552838157

Helsingin käräjäoikeus tuntuu noita kiireellisiä turvaamistoimia laittavan aika löysin rantein. Muutama vuosihan sitten se määräsi Hymyä sakon uhalla olemaan kirjoittamatta Antti Piipon silikonimissinaisystävästä. Tuomareilta unohtui perustuslain sananvapaus. Tuomiohan sitten kaatuikin pian.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mitäs vattua sä Urpiainen meet poistaan viestisi ennen kuin ehdin vastaamaan siihen!!!11

Vastaan silti:

http://kitina.net/viewtopic.php?t=3378& ... tart=21225
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:Mitäs vattua sä Urpiainen meet poistaan viestisi ennen kuin ehdin vastaamaan siihen!!!11

Vastaan silti:

http://kitina.net/viewtopic.php?t=3378& ... tart=21225
^ No mun muistini toimii hitaasti: muistettuani just tuon saman postauksesi poistin viestini, koska ei kai uusintakierrokselle nyt tarvetta niin ollutkaan.
Viimeksi muokannut urpiainen, 09.01.2012 12:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^
:shock:

Mulla on näkijän lahja! Näin tämän viestisi ennen sen postaamista!

edit :shock: Nyt se katos taas!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mitäs vattua sä Urpiainen meet poistaan viestisi ennen kuin ehdin vastaamaan siihen!!!11

Vastaan silti:

http://kitina.net/viewtopic.php?t=3378& ... tart=21225
^ No mun muistini toimii hitaasti: muistettuani just tuon saman postauksesi poistin viestini, koska ei kai uusintakierrokselle nyt tarvetta niin ollutkaan.
No tottakai isomantelitumakkeisia pitää aina pilkata!

Edit: mä kyllä uskon, että mun mantelitumakkeeni on keskimääräistä isompi.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 09.01.2012 12:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joka halpa köysi ostaa, se koviten lätsähtää.

http://www.aamulehti.fi/Ulkomaat/119471 ... ideo+.html
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja vs. Gattaca, The Matsi?
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mä en ymmärrä koko hommaa. Helsinki kaataisi miljoonakaupalla rahaa uuteen museoon, maksaisi 20+ miljoonaa tästä onnesta jollekin säätiölle ja saisi vastineeksi oikeuden käyttää Guggenheim -nimeä? :D

Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Ollapa helsinkiläinen veronmaksaja!
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti: Mä en ymmärrä koko hommaa.
Kotimaisilla korkeakulttuurin kannattajilla on niin heikko itsetunto suomalaisuudestaan, että ne tarvitsevat yhtä kipeästi korkeakulttuurin maamerkkejä, kuin Tuksu Guessin merkkivaatteita. Ihan sama mitä kaikki maksaa, kun vaan saa brassailla.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti:Mä en ymmärrä koko hommaa. Helsinki kaataisi miljoonakaupalla rahaa uuteen museoon, maksaisi 20+ miljoonaa tästä onnesta jollekin säätiölle ja saisi vastineeksi oikeuden käyttää Guggenheim -nimeä? :D
Rakennus tulee kuitenkin halvaksi, koska 140 miljoonan projekti rahoitetaan lainalla. Taidettakaan ei tarvitse erikseen hankkia, koska kaupungin taidemusueon kokoelma voidaan siirtää sellaisenaan Guggenheimiin. Vielä kun päästäisiin ostamaan museolle Applelta omppulogo 100 miljoonalla, niin johan alkaisi olla vetovoimainen kohde kasassa.

Byrokraattien taidesilmä on pistämätön! Kuulin varmana tietona, että byrokraatit lyövät 7 hole-in-onea aina aloittaessaan golf-harrastuksen.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mä olen vähän ollut ymmärtävinäni, että toisin kuin Masa sanoo, ei varsinainen kulttuuriväki nyt niin kovin innoissaan tästä McMuseosta ole ollut. Tai siis olettaen, että kokoomuslainen kaupunginjohto ei ole sitä kulttuuriväkeä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aika ruusunpunaiset lasit saa olla, että ½ miljoonaa kävijää saadaan vuosittain.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bluntly kirjoitti:Aika ruusunpunaiset lasit saa olla, että ½ miljoonaa kävijää saadaan vuosittain.
Jos Pajunen käy hehkuttamassa mausoleumiaan 200 kertaa vuodessa ja tuo mukanaan sihteerin, autonkuljettajan ja pari nuoleskelevaa apupomoa, sillä saa jo ekat 1000 kasaan.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Bluntly kirjoitti:Aika ruusunpunaiset lasit saa olla, että ½ miljoonaa kävijää saadaan vuosittain.
http://www.nelonen.fi/uutiset/kulttuuri ... A4ss%C3%A4

Kieltämättä.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Näin Espoolaisesta vinkkelistä on iloinen että ollaan vielä itsenäinen kaupunki ja toivottavasti pysytään jatkossakin, ettei tarvi guggeleita kustantaa.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vagabondo kirjoitti:Näin Espoolaisesta vinkkelistä on iloinen että ollaan vielä itsenäinen kaupunki ja toivottavasti pysytään jatkossakin, ettei tarvi guggeleita kustantaa.
No eikös me maksettu juurikin joku taidemuseo Tapiolaan?

Puhumattakaan Kehä I:n järjettömistä tunneleista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Onhan tuo Guggenheim kyllä tunnettu brändi. Tulee Helsingin turisteille muutakin katsottavaa kuin Temppeliaukion kirkko ja Sibelius monumentti.

Onko se hintansa arvoinen, on jo laajempi kysymys.

Minähän tietenkin kävin jo siinä oikeassa Guggenheimin museossa vuonna 1995.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

http://nyt.fi/20120110-sony-yrittaeae-s ... alvelulla/

En kyllä tajua, miksi maksaisin 3.99 radion kuuntelusta. Toinen juttu tietysti on, kuinka kauan Spotify pysyy pystyssä. Mutta niin kauan kuin pysyy, niin en näe tässä järkeä. 4.99:llä Spotifyltä saa itse valita, mitä kuuntelee.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:Onhan tuo Guggenheim kyllä tunnettu brändi. Tulee Helsingin turisteille muutakin katsottavaa kuin Temppeliaukion kirkko ja Sibelius monumentti.
Pelkkä brändi ei kyllä täräytä 0,5 milj. kävijää vuodessa. Varsinkin tuo arvio, että 300.000 kävijää kotimaasta vuosittain on aika koominen, jos Ateneumin kaltaiset kansallismonumentit eivät pääse lähellekään. Taidemuseo on vain taidemuseo.

Jos NYT:in kiinnostavuudessa pääsee nykynähtävyyksillä huippusijoille, mikä lisäarvo jollain lisenssimuseolla on?
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:http://nyt.fi/20120110-sony-yrittaeae-s ... alvelulla/

En kyllä tajua, miksi maksaisin 3.99 radion kuuntelusta. Toinen juttu tietysti on, kuinka kauan Spotify pysyy pystyssä. Mutta niin kauan kuin pysyy, niin en näe tässä järkeä. 4.99:llä Spotifyltä saa itse valita, mitä kuuntelee.
Kuinkahan kauan Spotifyn valikoimista löytyy mitään Sony Musicin biisejä..
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ :D
Käytäntö, joka uhkaa paavin visiota koko ihmiskunnan tulevaisuudesta, lienee mitä kannatettavin!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin