Olen jo kauan kerännyt rohkeutta kysyä tätä, sillä ilmeisesti tämän pitäisi olla itsestään selvää. Nyt kysyn. Mitä tarkoittaa lyhenne STFU hymyössä PICS OR STFU?
Aito_Johanna kirjoitti:Olen jo kauan kerännyt rohkeutta kysyä tätä, sillä ilmeisesti tämän pitäisi olla itsestään selvää. Nyt kysyn. Mitä tarkoittaa lyhenne STFU hymyössä PICS OR STFU?
Aito_Johanna kirjoitti:Olen jo kauan kerännyt rohkeutta kysyä tätä, sillä ilmeisesti tämän pitäisi olla itsestään selvää. Nyt kysyn. Mitä tarkoittaa lyhenne STFU hymyössä PICS OR STFU?
Jos et halua lääkeaineisiin sotkeutua, sitrushedelmien mehu - etenkin sitruuna ja ananas - toimivat diureetteina. Lisäksi yhtenä tai kahtena päivänä suoritettu aerobinen harjoitelu eivät ainakaan haittaa.
Mikä on nimeltään ja hinnaltaan se ihme ruukkuviini mitä ne telkkarissa mainostaa? Hanapakkauksessa ja 4,7 %, saa ruokakaupoista. Mistään en löyä ja ihan mielenkiinnosta moista haluisin maistaa. Onko joku maistanu? Oliko ihan schaissea?
Mikä on nimeltään ja hinnaltaan se ihme ruukkuviini mitä ne telkkarissa mainostaa? Hanapakkauksessa ja 4,7 %, saa ruokakaupoista. Mistään en löyä ja ihan mielenkiinnosta moista haluisin maistaa. Onko joku maistanu? Oliko ihan schaissea?
Prismassa sitä ainakin myytiin.
Nimeä en muista.
Joku sommelier sitä maisteli (Hesarissa vai NYT:ssä?) ei yllättäen maan rakoon lytännyt. Sanoi maistuvan vedellä lantratulta viiniltä (sitähän se kait onkin).
Prismassa sitä ainakin myytiin.
Nimeä en muista.
Joku sommelier sitä maisteli (Hesarissa vai NYT:ssä?) ei yllättäen maan rakoon lytännyt. Sanoi maistuvan vedellä lantratulta viiniltä (sitähän se kait onkin).
Nimi on Nero. Ja mun lukemat arviot on kyllä sanoneet että ei maksa vaivaa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Pari purkkia mennyt tuota rosee-versiota. Ihan kiva janojuoma ja toimii kaljankorvikkeena tissuttelussakin, muttei hinta/teho-suhteeltaan edes kohtuullinen ostos.
Suvinen kirjoitti:Eipä edelliseen tullut vastausta, nyt vähän helpompi:
Neuvokaas joku tehokas nesteenpoistokuuri? Takana pahatapainen, suolainen ja alkoholipitoinen viikonloppu, edessä viikko aikaa ennen etelänlomaa. Turvonnut ja väsähtänyt olo. Pari taikatemppua voisivat tehdä terää. Eikä sitten mitään jeesustelua kokonaisvaltaisista terveellisistä elämäntavoista, kiitos.
Olet jo uinut vedessä ulkona, ei muuta kuin paljon kylmässä vedessä polskuttelua..jos ei muuta niin iho tykkää hyvää..vai prinsessaunessa uinut?
Viimeksi muokannut Niba, 22.05.2007 14:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mun pitäisi saada muutettua mp4-tiedosto sellaiseksi tiedostotyypiksi, että voisin sitä Windows Movie Makerilla käsitellä. Osaisko joku sanoa millaiseksi ja miten?
Chubs kirjoitti:Mun pitäisi saada muutettua mp4-tiedosto sellaiseksi tiedostotyypiksi, että voisin sitä Windows Movie Makerilla käsitellä. Osaisko joku sanoa millaiseksi ja miten?
Tämä suostuu muistaakseni konvertoimaan yksittäisiä ilman maksua ainakin jonkun aikaa. Ja kun kyse on mikkisoftasta, niin varminta lienee konvertoida wma-tiedostoksi.
Edit: geehaku 'mp4 to wma' antaa vaikka mitä tuloksia, joten ei muuta kuin innolla kokeilemaan.
Viimeksi muokannut William Munny, 24.05.2007 14:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chubs kirjoitti:Mun pitäisi saada muutettua mp4-tiedosto sellaiseksi tiedostotyypiksi, että voisin sitä Windows Movie Makerilla käsitellä. Osaisko joku sanoa millaiseksi ja miten?